Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hoop het ook voor haar! erg leuk paard hoor en dat meisje zelf is ook super aardig! sjorsie schreef:@ Naadje24: nee helaas niet een half uur nadat ik me hier in de TaamsHK had aangemeld, kreeg ik een PB van een aantal meelezers, hoezo ik heb geen leven en val daarom anderen lastigIk heb het zelf wel verteld aan een aantal die wel ok zijn van die HK maar de niet gezellige leden nee die lezen mee.
echt zielig
Hoe gaat het nu met het inrijden van Wildrose, wat kan ze inmiddels allemaal, ik zag dat je al dacht om volgend jaar te gaan starten?? goed hoor:D

Ag ja weet je ook hoe dat is toch?
,supernageeflijk en ruime passen.. naadje24 schreef:hahaha lol![]()
ik ben daarna gelijk weer opgestapt en verder gereden....10 min even lastig en daarna 20 min heeerlijk gereden,supernageeflijk en ruime passen..
Zirano schreef:dat verdient een cowboyhoed of een lasso.
(van linedansen)
pascha7 schreef:Of misschien wel andersomik zit op me stoel helemaal tetrillen van de zenuwe voor morgen
eerst bo die weer een dierenarts nodig heb en daaarna de uitslag of ik ben aangenomen

Dabo schreef:pascha7 schreef:Of misschien wel andersomik zit op me stoel helemaal tetrillen van de zenuwe voor morgen
eerst bo die weer een dierenarts nodig heb en daaarna de uitslag of ik ben aangenomen
We denken aan je hoor. en aan Bo.
Vast 2x positief nieuws!

Zirano schreef:DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.we DUIMEN allemaal voor jullie twee brenda.Ziran is vanavond gelaserd en stond keurig stil
ik ben hardstikke trots op hem

Had ook niet anders verwacht
Tijdens de behandeling met de laser heeft hij zich eigenlijk amper bewogen. Erg aardige en rustige man die echt de tijd voor je paard neemt. Hij denkt dat de bult op Omar's been nog aktief is en dan is de kans op genezing nog groter. Over 2 weken komt hij terug voor Zirano en Omar. Vanity was weer helemaal okay en hoefde niet meer behandeld te worden
Krijgen we nu ook taart