Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:44

Yustin schreef:
Nouwww zeg waar is iedereen?? Haha!

Komt er binnenkort nog een DA bij ons?
Ik wil Yus laten herkeuren voor een andere verzekering, dus vandaar!
xxx

Ik ben HIER!!!!! Haha!

Wat een verhaal he Mir, hopen dat het nu weer de goede kant op gaat met Yussie!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:44

Zoo ik ben er ook. Ik had vanmorgen om 10.00 uur een tandartscontrole met de jongens. We waren er om 10 voor 10 en we gingen pas om 11.15 weg, toen naar huis om de jongens af te zetten en om half 12 zat ik in mijn auto onderweg naar mijn werk. Nou ik reed net de A12 op en ik stond al in een megagrote file. Nou weet ik helaas waar deze file voor staat dus voor 12.30 op kantoor zou ik echt niet meer redden. Mmmh toen ik heb mijn werk maar gebeld om een roostervrije dag in mijn agenda te zetten want mijn werkdag eindigd ongeveer rond 14.00/14.30 dus dat had weinig zin meer. Ik ben bij Bezuidenhout uiteindelijk maar rechtsomkeert gegaan en tufte weer terug naar huis. Dus nu zit ik thuis maar even voor mijn lappie met een bakkie koffie en dan zometeen maar even boodschappen doen en wat strijkwerk Haha!

Mir ik heb je verhaal inderdaad gisteravond helemaal gehoord. Ik hoop echt voor Yus en jou dat het kreupel lopen hieraan zal liggen. Er komt een DA op stal een deze weken voor de herhalingsenting van Lisa (Myrna) en dat is de DA van Wil (Knijn). Welke verzekering ga je doen?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:48

Ow en ik vergeet nog iets leuks te vertellen!

Ik heb de kaartjes binnen voor het concert van Marco Borsato en ik heb de kaartjes binnen van Horse-event!!! JIPPIE JEE Haha! Haha! Haha!

Dus nu wordt het aftellen, hihihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:58

Serada schreef:
Zoo ik ben er ook. Ik had vanmorgen om 10.00 uur een tandartscontrole met de jongens. We waren er om 10 voor 10 en we gingen pas om 11.15 weg, toen naar huis om de jongens af te zetten en om half 12 zat ik in mijn auto onderweg naar mijn werk. Nou ik reed net de A12 op en ik stond al in een megagrote file. Nou weet ik helaas waar deze file voor staat dus voor 12.30 op kantoor zou ik echt niet meer redden. Mmmh toen ik heb mijn werk maar gebeld om een roostervrije dag in mijn agenda te zetten want mijn werkdag eindigd ongeveer rond 14.00/14.30 dus dat had weinig zin meer. Ik ben bij Bezuidenhout uiteindelijk maar rechtsomkeert gegaan en tufte weer terug naar huis. Dus nu zit ik thuis maar even voor mijn lappie met een bakkie koffie en dan zometeen maar even boodschappen doen en wat strijkwerk Haha!

Zo Lin, dat was aardig lang dan bij de tandarts. Hadden ze allemaal gaatjes ofzo?? haha! Vaak is file niet leuk, maar nu heb je wel dankzij de file een daggie vrij, hihi! Zal er een ongeluk gebeurd zijn ofzo dat om zo laat er nog file is?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:06

Reentjuh schreef:
Zo Lin, dat was aardig lang dan bij de tandarts. Hadden ze allemaal gaatjes ofzo?? haha! Vaak is file niet leuk, maar nu heb je wel dankzij de file een daggie vrij, hihi! Zal er een ongeluk gebeurd zijn ofzo dat om zo laat er nog file is?

Nee het was een gewone halfjaarlijkse controle maar het was daar nogal druk waardoor de mannen al later aan de beurt kwamen. Bij hun controle krijgen ze ook altijd een poets, polijst en volledige fluorbehandeling en dat dan keer 2 dus dat duurt wel effe hihi.

Wat betreft die file dat komt omdat de Koningskade tot en met 17 september is afgesloten in de Den Haag. Daardoor wordt alles omgeleid en staat het overal vast. Ik had eigenlijk gedacht dat het rond half 12 wel heel rustig zou zijn maar mooi niet dus Boos!
Wat leuk van je concert en het Horse-Event, wanneer is dat dan?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:11

Het concert is vrijdag 20 oktober en horse event is het weekend van 15, 16 en 17 september en wij hebben kaartjes voor de 17e! Ik heb het nog 2x op bokt gezet, maar niemand reageerde, dus nu ga ik lekker saampjes met Arjan, is ook leuk!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:41

De meest uitgebreidde verzekering Lin!

Heeft iemand het nr van hem? Even vragen wat het kost Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:07

Yustin schreef:

Natuurlijk is je reactie hier welkom Ireen. Echt bedankt zelfs Knipoog . Als je een keer tijd hebt zou je dan naar de rekeningen kunnen kijken? ben er toch wel benieuwd naar hoor! jammergenoeg ben ik niet verzekerd hiervoor, maarja het is niet anders...
Aan de tip om niet naar een kleine kliniek te gaan heb ik echt veel. Ze kunnen daar inderdaad minder enz....
Ik wil als ik ga alles in 1x doen....Dan zijn we er maar vanaf en heb je sneller duidelijkheid denk ik....Bedankt voor je antwoord en medeleven meid! Hoe is het met Evietje? Ik zag haar laats lekker in het land staan...Ze zag er goed uit hoor!

Ik hoop dat ik de rekeningen (of in ieder geval de copietjes) nog heb liggen, volgensmij wel. stel dat je het toch nodig hebt, moet je maar even pb'en!
Met Evita gaat het erg goed, maar ze begint nu wel echt oud te worden haha Haha! ze heeft nu een uitloopstal natuurlijk en sindsdien gaat het met haar benen veel beter en loopt ze weer helemaal zuiver, we maken zelfs weer buitenritten, ben ik heel blij mee want daar zag het vorig jaar niet naar uit!

over die verzekeringen; de verzekering die we toendertijd met Evita van jullie hebben overgenomen heb ik nog steeds, en ze hebben werkelijk alles uitgekeerd bij Eviet! (zelfs de behandelingen van Steffi van der Laarse en de veeartskosten die ruim over de 1000 gingen binnen 2 jaar). Ik ben dus super tevreden over die verzekering.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:08

Yustin schreef:

Wil heeft zijn nummer maar het staat ook op de telefoonlijst op stal in de kantine. Ik zal die bij the way ook weer even aanpassen Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:10

Ireentjuh schreef:
over die verzekeringen; de verzekering die we toendertijd met Evita van jullie hebben overgenomen heb ik nog steeds, en ze hebben werkelijk alles uitgekeerd bij Eviet! (zelfs de behandelingen van Steffi van der Laarse en de veeartskosten die ruim over de 1000 gingen binnen 2 jaar). Ik ben dus super tevreden over die verzekering.

Ik ben daar ook wel benieuwd naar Irene, dus ik luister en lees even mee Haha!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:40

Serada schreef:
Yustin schreef:

Wil heeft zijn nummer maar het staat ook op de telefoonlijst op stal in de kantine. Ik zal die bij the way ook weer even aanpassen Knipoog

Spelfout, het is "by the way"

Sorry,maar moet ff wat anders dan bomen leren
Ik heb voor school 2 boeken,en gaat alleen maar over planten Slapen
en is makkelijk man
gewoon wat internet erbij gebruiken,en volgende week zijn die boeken uit Bloos

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 14:52

hier mijn eerste schooldag verslag:

Ik heb waarschijnlijk een werkplek,dankzij me leraar Clown ...Maar ik moet eerst een maand stage lopen,waar ik erg tegen op kijk,want ik moet gewoon nu echt werk vinden...Die stage wordt niet betaald,en dan is het nog maar de vraag of ik wordt aangenomen...Ik zit in een klas met 11 mensen Haha!
Onder de les mag ik gewoon koffie drinken ,yehoewwwww Bloos
Leuk werk,alleen ik moet nu echt weer gaan wennen eraan...Ik heb ook tege Theus,me leraar,gezegd dat ik slaapproblemen heb enzo,maar ik ga van de week nog ff naar de dokter...Straks me nest in,ben echt helemaal dood,ik ga een stuk van me boek maken alvast,mag eigenlijk niet,maar ik doe het liever zelf,en dan leren van mijn fouten,maar zo te lezen,is dit gewoon echt makkelijk,alleen maar planten,bomen enzo namen lereren,en motieven waaraan ze herkenbaar zijn...
Maarja,ik zit er nu echt aan te denken een shirt aan te schaffen van gordon en joling,met "ik heb er geen kracht meer voor",dat lijkt me echt te gek,want zo voel ik me nu ook...

Nou,doeidoei (K)

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:07

Zo he El, wat voor opleiding ben je nu aan het volgend dan? Dat je bomen en planten moet leren?
Wel je best doen he, hihi! Succes ermee!

En ik heb lekker de dvd van Gordon en Joling, die is erg lachuh, haha! Zijn er 3 in 1, dus 8 uur speeltijd, hahaha! Kunnen we weer ff mee vooruit! Haha!

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 16:45

Reentjuh schreef:

Heey, ja ik hoorde het gisteren ook!
Gezellie hoor dat je eerder kan komen!
Nou, zal ik me dan ook maar ff voorstellen, haha! Ik ben Irene, bijrijdster van Froukje (op dit moment meer verzorgster, want Froukje mag op dit moment niet gereden worden, maar over een paar daagies ben ik weer bijrijdster, want dan mag ik er weer op, jippie jee! Haha! ) En Froukje is die lieve kleine ukkepuk Fries, die op dit moment toch ook wel weer erg dik is, haha!

En misschien is dat inderdaad wel makkelijk om volgende week alvast wat spulletjes over te komen bregen. Als je dat fijner vindt, moet je dat gewoon doen hoor! Ik weet niet of je al een kast op het oog hebt, haha, volgens mij kan je op dit moment nog kiezen, hihi!

Ik mag mijn eigen kast meenemen, ben ik wel blij mee.
Heb recent een kast gekocht. Hij is even breed en iets hoger.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:21

He Ireen, Ik heb vandaag even de man van de verzekering aan de telefoon gehad. Die verzekering van Eviet was idd echt super. Toen wij Yus kochten hebben wij tegen onze adviseur gezegd dat we dezelfde verzekering wilde. En we zijn er maar gewoon vanuit gegaan dat hij het goed had geregeld voor ons, maar nu blijkt dat hij echt een grote fout heeft gemaakt....
Ik ga Yus nu laten herkeuren en de verzekering aanpassen naar dezelfde als van Eviet...
Ik ben zooo blij dat ik er eens een keer goed naar gekeken heb.. Knipoog

He Ireen, leuk Marco Borsato! Ik ben er twee jaar geleden gweest en het was echt gezelig!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:25

Ireen ik zag je nog rijden met de wagen!! Lekkerrtje gemaakt?

En mensen, allemaal even naar Yussie kijken vandaag, geniet ervan hij is weer voor heeeel eventjes schoon Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:29

Nou, Mir, ik geloof niet dat jij bij mij wil komen kijken zondag, want ik mag al om 9.07u.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:59

Twinklebel schreef:
Nou, Mir, ik geloof niet dat jij bij mij wil komen kijken zondag, want ik mag al om 9.07u.

whooow Is het ook goed als ik je per sms steun??? Haha! Was gezelig trouwens gister aan de tel. Duurde helemaal niet zo lang he dat gesprek?? hahaaha

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:17

Yustin schreef:
Twinklebel schreef:

whooow Is het ook goed als ik je per sms steun??? Haha! Was gezelig trouwens gister aan de tel. Duurde helemaal niet zo lang he dat gesprek?? hahaaha

Gelukkig was deze telefoonrekening nog voor mijn ouders Haha! .

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:29

Zo was hier weer een heftig dagje Verward
Kwam ik gisteravond thuis van stal was mijn Tommie niet in orde Ach gut
Zijn oogjes helemaal weggedraaid, echt scheel, schrok er zelf van.
Toen ik hem onderzocht constateerde ik ook weer een bult op zijn buikje.
Hij was wel weer een beetje opgeknapt vanmorgen maar vertrouwen deed ik het niet. Bloos
Dus hoppa eventjes het Knijntje gebeld Nagelbijten / Gniffelen
Kon vanavond pas terecht, dus probeerde ik zo vlug mogelijk mijn werk vandaag te doen.
Carmen heeft goed opgepast Knipoog
Maar ja haastige spoed is zelden goed, dat blijkt, want ik had even wat foutjes gemaakt. Gestoord
Tja was wel weer blij met mijn tomtom, want was vaak met mijn gedachten niet bij mijn route dus week ik er af en toe vanaf. Gelukkig is toch alles goed gelukt. Haha!
Snel naar huis, mijn tommie ff bekijken. pfffff je kon zien dat ie veel pijn had Huilen
En dan duurt het zo lang tot het tijd is om naar de DA te gaan. Ach gut

Gelukkig had ik pleegmoeder Linda die even voor mijn ventje op stal kon zorgen. Haha!
Lin hardstikke bedankt, ging het echt niet redden allemaal.
Ik was pas kwart voor 9 thuis.

Bij de DA werd hij onderzocht, maar omdat er toen nog wel wat mensen in de wachtkamer zaten moest ik toch nog weer even wachten.
Hij vertouwde de boel ook niet omdat Tom al eerder een ernstige aandoening had aan zijn darmpjes Verward
Dus na weer een tijdje gewacht te hebben, werd er een echo gemaakt van zijn buikje.
Die is weer helemaal kaal Ach gut
Gelukkig waren zijn darmpjes goed, was een grote opluchting voor mij.
Helaas heeft tommie tijdens het spelen met Jerry een flinke bloeduitstorting opgelopen.
Daar had hij die pijn van, en was dat duidelijk aan zijn oogjes te zien.
Ik ben met pijnstillers weer naar huis gegaan met een gel die ik op de pijnlijke plek moet insmeren.
Ik moet zeggen dat het nu een stuk beter met hem gaat, de pijnstillers doen goed hun werk.
Alleen het insmeren vind hij maar niets, dus is dat wel ff een beetje knokken. Nagelbijten / Gniffelen

Zo nu maar hopen dat er niet meer rottigheid hier bij gaat komen, want dan ga ik het niet meer redden pffff. Verward

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 08:05

Nou zeg Wil wat een verhaal. Ik ben blij voor je dat het nu weer beter gaat met tommie...Altijd vervelend als je diertjes iets hebben...Konden ze op zulke momenten maar praten he?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:07

Ooh arme Tommie, hopelijk knapt hij snel weer op!!
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:10

Nou Wil graag gedaan hoor, was geen moeite. Hij stond al op het land toen ik op stal aankwam dus daar zal hij al wel de hele dag hebben gelopen hihi. Ik heb hem opgestrooid en ben daarna nog even met hem over het erf gewandeld. Hij vond de kraan ontzettend interessant en was erg onder de indruk van allerlei nieuwe dingetjes om hem heen. Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:51

Heeey daar hebben we Lin! Ga je straks ook weer lekker de schoolbanken in??? Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:08

Yustin schreef:
Heeey daar hebben we Lin! Ga je straks ook weer lekker de schoolbanken in??? Haha!

Haha jaah we zijn er weer helemaal klaar voor. Ik moet alleen voor die tijd nog even naar de tandarts en ik hoop dat ik daar tijdens mijn lessen straks niet al te last van zal krijgen. Maar ikke bikkel dus dat moet goedkomen Tong uitsteken

Jij moet vanmiddag ook na je werk hé Mir?