Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SannevdM schreef:Jouw kleine Manneke? Heb je een kind?
Ach en ik ben 19 hoor, dus ik zou opzich best uit huis kunnen. Maar tijdens mijn studie vind ik het nog veel te lekker thuis!![]()
Hij is zwart en dat zoekt zo lastig in het donker alstie wegloopt. Want het is zo'n klungel dat dan de weg terug naar boven niet meer vinden kan.++++++++++++++++++++++++++ En dit gebeurt er als je 'm in de buurt van het toetsenbord laat
SannevdM schreef:Jouw kleine Manneke? Heb je een kind?
Ach en ik ben 19 hoor, dus ik zou opzich best uit huis kunnen. Maar tijdens mijn studie vind ik het nog veel te lekker thuis!![]()
hestejente schreef:SannevdM schreef:Jouw kleine Manneke? Heb je een kind?
KatertjeHij is zwart en dat zoekt zo lastig in het donker alstie wegloopt. Want het is zo'n klungel dat dan de weg terug naar boven niet meer vinden kan.++++++++++++++++++++++++++ En dit gebeurt er als je 'm in de buurt van het toetsenbord laat
![]()
@ Mandy: hoe doe ik dat?
maar vond het wel grappig ben ook op tv te zien zegt iedreen..
ik sta te gillen en ren dan zo naar iemand toe en spring zo op zn rug of zo iets begreep ik er uit heb het zelf nog niet gezein (a)

Hij is zo lief
SannevdM schreef:@ Pauline: Ik ga in Maart in A'dam studeren, Verpleegkunde.
Dus wel een eindje reizen, maar dat neem ik maar voor lief.

Het heeft even geduurt maar tis zover! Haha.

Shetjjee__x schreef:wojooh!
ik zat zo bij Wiskunde en opeens kwamen er allemaal mensen van het Hooge Landt dat grasveldje bij onze school op en gingen protesteren dat we naar buiten moesten komen enzo!ik zat bij het raam en de hele klas kwam er opeens aan
later gingen ze naar het gemeentehuis hoorde ik..
maar ook kinderen uit mijn klasgingen het laatste uur (mentooruur) een rondje om de school lopen ofzo weet ik veel.. en toen kwamen ze binnen en onze mentoor was echt super boos en moesten ze een te laat briefje halen en morgen 8 uur bij receptie melden!![]()
julie nog gestaakt vandaag?
gr.Tessa
HET WAS ZO LEUK!

)) Misschien heeft het niet echt veel geholpen(miscchien wel niets.) Maar het was eigenlijk best wel gezellig.
Wel dom dat mensen gaan overdrijven door ramen in tegooien en eieren te gooien. Maar goed daar zijn de meeste voor opgepakt.. Bij mij op school moet ik morgen alleen een absentie-brief in te leveren (vandaag ben ik vrij!
) van mijn ouders en dan is het goed. Lekker makkelijk!
Op omroep Amersfoort zag ik je ook voorbij komen Jacq!