Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan ook echt gek! Ik hoef maar z'n kant op te kijken en hij komt alweer op me afstormen en begint me overal te likken! Hij volgt me echt overal, en niet normaal, maar half springend! Nee.. echt een leuk dier

Dus wordt waarschijnlijk weer haasten, snel naar bus en trein en naar huis, snel eten en weer weg.

uit op sommige momenten. Denk dat ik nog wel een keer m'n potlood in kruip om hem te tekenen... (deze zin is raar. Potlood inkruipen?) (je snapte me vast...)
Fenn schreef:Denk inderdaad dat je op Bowie mag, maar je proefje oefenen heb je weinig kans voor... Aad wil het niet meer.

En vertel je hoe de nieuwtjes het doen? kooslover schreef:Haha dat heb ik dus helemaal gemist dat hij dat zei. Ik hoorde wel dat hij zei dat we de enige manege waren die dat deden voor wedstrijden maar ik dacht dat hij bedoelde dat hij in de toekomst wilde stoppen met oefenen. Maarja ik vind het prima als we dat niet meer doen, vond er echt geen hol aan!
Met Marloes wel een keer gereden met Pionnen in de bak. Dat je zo klein mogelijk om de pionen moest galloperen of zo veel mogelijk moest slalommen (hoe schrijf je dat?) om die pionnen heen. Is heel grappig

Heb verder niet gezien hoe het met rijden ging. En die ander, is volgens mij wel gevoelig beestje, Sofie zat er op maar zag er wel erg netjes uit, netjes rustig mee gegaloppeerd.