Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ja de tekst bij Iris RSVA bokker moet wat duidelijker. & ook de namen van de mensen vindt ik een beetje onduidelijk
Ff lekker eruit

lexlover schreef:Ik vind bij melissa de foto een beetje klein.. en jammer dat de namen niet bij de foto's staan..
Verder erg leuk..
Wel zou ik het een beetje raar vinden (zo klinkt het net al een wedstrijd ofzow.. maar dat word het nu ook wel een beetje)
Zou ik het banketstaaf vinden als melissa het dan mag veranderen.. Ik bedoel ik vind dat je moet kiezen om wat het nu is..
Maar dat is mijn mening..
Maarjaa.. rijden was niet zo leuk.. Frans deed echt super onaardig dus voel me nu zwaar stinkmodder..
liisette schreef:lexlover schreef:Ik vind bij melissa de foto een beetje klein.. en jammer dat de namen niet bij de foto's staan..
Verder erg leuk..
Wel zou ik het een beetje raar vinden (zo klinkt het net al een wedstrijd ofzow.. maar dat word het nu ook wel een beetje)
Zou ik het banketstaaf vinden als melissa het dan mag veranderen.. Ik bedoel ik vind dat je moet kiezen om wat het nu is..
Maar dat is mijn mening..
Maarjaa.. rijden was niet zo leuk.. Frans deed echt super onaardig dus voel me nu zwaar stinkmodder..
Ja dat is waar. Het gaat nu meer op een wedstrijd lijken..![]()
Doe het zelf ook een beetje.
Maaar, ik vind persoonlijk die van Iris leuker..![]()
Ja, ik schrok echt van Frans..![]()
Ik d8 wow, ze is pas 3 en een half