Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik heb inderdaad neigingen om zo weer mijn spullen te pakken en weer terug naar LC te gaan. echt last van heimwee ofzo.
(Ik woon op de grens Haarlem/heemstede en zit in Heemstede op school)

wat een geklets... is goed voor het topic
want met dit weer is het gewoon k ut om verkouden te zijn. Ik was op LC ook 3 dagen vet ziek maar ik had een aspirientje (of wat het ook mocht zijn) gekregen van Manon maar nu ben ik alweer beter gelukkig want volgende week ga ik weer op vakantie
.
.
. Draf & galop houdt hij makkelijk bij. Het scheelt ook als hij achter de leiding moet lopen en hij heeft de rest van de dag rust.
helemaal niet ingewikkeld nee. xManon_ schreef:Waar ga je heen op vakantie Tania?
xManon_ schreef:Weet je trouwens hoe het gegaan is toen hij door haar werd gereden etc?

xEsther schreef:hihi! inderdaad, ik zeg altijd: nee heb je...ja kan je krijgen
!
Ken je trouwens nog meer allrounders/leidingen op bokt? ik ken alleen prada, xoxsannexox en frappa.

Elja schreef:Ik mis Mervada =(
En Maurice

Volgensmij is dat ook een Btje? Of bij de Welsh A dan.
die is wel een stukkie groter dan Bandit. Dollar is inderdaad denk ik een C/D.
Poeh, echt fijn om ze weer te zien. Leek echt een maand geleden ofzo!
en ze staat nu ook stil wanneer je dr op wil stijgen
hele verbetering dus!
dus heeft ze aan dr moeder gevraagd en ze zei dat ze 'een keertje' mocht
Jippie! (Hopelijk mag Annika dan mee...) Sophie wil zelf heel graag dat Annika mee gaat naar kamp, maar aangezien de kosten best duur zijn dan moet ze even afwachten. Ze zei dat ze desnoods wat geld bij wil leggen en mijn maandelijkse bijdrage voor de helft kan sparen zodat ik als het ware ook een beetje alvast bijleg
Maar Bandit valt wel als een kleine B of een grote A denk ik. Annika is lekker groot voor een haflinger, maar toch met een luxe bouw: 150 cm lang.
eindelijk weer effies rijden. (t was in de middag veel ste warm
)
.