Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:01

Haha, ik word even ingehuurd hierzo,
naja ik heb me camera nog niet helemaal door, dus niet alle foto's lukken hoor!
En ik moet nog een nieuwe geheugen kaart, dan moet ik dus even wachten op me loon, hier kunnen maar 12 foto's op. Ik wil 1 gigabite maar die zijn 50 euro

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:10

Hackie schreef:
Hoe vinden jullie me nieuwe ava Lachen ??

LIQUITA schreef:
Hahaha *LOL* LEUK, had je die niet al eens eerder gahad?

Hackie schreef:
Ow dat klopt, maar toen zag je de tekst niet, zal wel even een andere zoeken Clown

Is deze wat voor je!!!

Afbeelding

Kwam ik toevallig tegen Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:11

haha die is leuk LIQUITA! das der echt een voor joyce!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:21

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:42

@Liquita:
Nee nog geen nieuw baasje gevonden
maar toch even leuk om voor t laatst een super shoot te houden toch?? Tong uitsteken

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 18:53

haha,

Ik ga even berichtje kijken tien!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:47

Sanniiy16 schreef:
@Liquita:
Nee nog geen nieuw baasje gevonden
maar toch even leuk om voor t laatst een super shoot te houden toch?? Tong uitsteken

Ja zeker, dat is een mooi aandenken. Maar ik was gewoon even benieuwd, heb je wel al reacties gehad?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:50

Straks weer lekker carrousel-len. Ik kreeg vandaag de nieuwe proef binnen....ziet er heel ingewikkeld uit, dus dat wordt weer hard oefenen Haha! .

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:05

Oh wat fijn, jij kan gaan paardrijden. Ik zit hier weer in mijn 'kot' zoals ze dat hier noemen. Vreselijk vind ik het, ik mis de pony's zo! En heeft mijn vader gemailt dat ik een bekeuring van 84 euro (oeps) heb wegens te hard rijden. Ja, je mag er ook maar honderd!! Baaldag

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 20:09

l0rdJ schreef:
Haha, ik word even ingehuurd hierzo,
naja ik heb me camera nog niet helemaal door, dus niet alle foto's lukken hoor!
En ik moet nog een nieuwe geheugen kaart, dan moet ik dus even wachten op me loon, hier kunnen maar 12 foto's op. Ik wil 1 gigabite maar die zijn 50 euro

Geld vragen voor je "diensten", dan heb je die 50 Euro er vast zo uit! Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:15

haha , dat zou ook nog een optie zijn:P

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 22:32

Haha, die avarter *LOL*
Is het dan niet een beetje alsof ik van mezelf hou Clown ??
Ik hou wel van knuffelen haha Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 23:27

Haha, hou je niet van je zelf dan? Ik wel hoor Pling Nagelbijten / Gniffelen Bloos , maar ik begrijp je wel hoor.
Er had misschien beter kunnen staan "I love Mary" ofzo Clown Knipoog .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 12:31

LIQUITA schreef:
Haha, hou je niet van je zelf dan? Ik wel hoor Pling Nagelbijten / Gniffelen Bloos , maar ik begrijp je wel hoor.

Ja, maar helaas ga ik daar binnenkort mee stoppen...

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 15:54

Hackie schreef:
LIQUITA schreef:

Ja, maar helaas ga ik daar binnenkort mee stoppen...

why, joyce?? Boos!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 17:28

Yinari schreef:
Oh wat fijn, jij kan gaan paardrijden. Ik zit hier weer in mijn 'kot' zoals ze dat hier noemen. Vreselijk vind ik het, ik mis de pony's zo! En heeft mijn vader gemailt dat ik een bekeuring van 84 euro (oeps) heb wegens te hard rijden. Ja, je mag er ook maar honderd!! Baaldag

KOT, wat is nou in hemelsnaam een 'kot' Blond , moet je er nog lang blijven?

Oohhh, en bekeuring van €84,00.....dan heb je flink het gaspendaal in getrapt zeker Nagelbijten / Gniffelen .

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:09

joyce doet jill mary nu ?
dat zei ze namelijk en snapte er helemaal niks van :|

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:16

Tsja, als je elke week datzelfde roteind moet rijden wil je je gas wel induwen.
Een kot is het Vlaamse woord voor kamer, ik zit hier dus eigenlijk ge woon op mijn kamer. Kot is een beter woord want het is klein (als varkenskot) dus die Belgen zijn zo gek nog niet. Baal nog steeds van die bekeuring!!!!!-:(-
Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe het met Mary en Joyce zit:?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:29

Ruiken jullie ook al die lekkere, warme en zelfgemaakte appeltaart die Liquita aan het maken is Tong uitsteken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:40

Goed nieuws (althans, dat vind ik...): ik heb gisteren wel helemaal 4x "gesprongen"!!!!!!! Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen!
Ben vroeger met springen (nog op witte, oude Boris) over de kop gevlogen (Boris ook en zijn hoofdstel lag ergens anders in de (toen nog 20 x 40) bak...) Had wel vaker in het decor gelegen, maar toen er weer direct opgestapt en gaan met die banaan. Helaas mocht ik die keer met Boris niet meer een poging doen (men dacht dat ik wat had, terwijl ik me druk maakte om Boris), waardoor ik echt doodsbang was geworden. Reden val: de sprong bleek te hoog, maar ik werd te laat gewaarschuwd door degene die les gaf Frusty Lips are sealed .
Gisteren ging ik op Nelson rijden en de eigenaar van Medina wilde gaan springen. Ik gaf aan dat ik wel heel graag zou willen, om over mijn angst te komen, maar dat ik dus echt sch*tnerveus was/ben. Die man was echt heel aardig Afgod en heeft me zover gekregen dat ik een "huppeltje" probeerde (natuurlijk achter hem en Ferro aan). Daarna nog 2 keer en 1 keer helemaal alleen. Het was misschien een sprongetje van niks, maar voor mij zo'n overwinning Go jij! Go jij! ! Ben ook meteen gestopt, om dat gevoel vast te houden. Bovendien vond ik het knap dat ik het op Nelson heb geprobeerd, want ik ken hem alleen van het dressuurrijden. Voor hetzelfde geld wilde hij helemaal niet springen, maar gelukkig was hij heeeeeeeeel braaf! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 20:44

Super Shenavallie dat je je angst hebt overwonnen!
Ik heb het vorig jaar overwonnen, op bruno nog op zijn oude stal. Wel super dat je het heb aangedurft.

@Hackie, jammer dat je gaat stoppen met mary!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:54

Shenavallie schreef:
Ruiken jullie ook al die lekkere, warme en zelfgemaakte appeltaart die Liquita aan het maken is Tong uitsteken

Hahaha.......met slagroom??? Vingers aflikken Moeten we wel heel snel de 200ste pagina halen, anders is de
Afbeelding al lang op Vork .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 23:58

Shenavallie schreef:
Goed nieuws (althans, dat vind ik...): ik heb gisteren wel helemaal 4x "gesprongen"!!!!!!! Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen!
Ben vroeger met springen (nog op witte, oude Boris) over de kop gevlogen (Boris ook en zijn hoofdstel lag ergens anders in de (toen nog 20 x 40) bak...) Had wel vaker in het decor gelegen, maar toen er weer direct opgestapt en gaan met die banaan. Helaas mocht ik die keer met Boris niet meer een poging doen (men dacht dat ik wat had, terwijl ik me druk maakte om Boris), waardoor ik echt doodsbang was geworden. Reden val: de sprong bleek te hoog, maar ik werd te laat gewaarschuwd door degene die les gaf Frusty Lips are sealed .
Gisteren ging ik op Nelson rijden en de eigenaar van Medina wilde gaan springen. Ik gaf aan dat ik wel heel graag zou willen, om over mijn angst te komen, maar dat ik dus echt sch*tnerveus was/ben. Die man was echt heel aardig Afgod en heeft me zover gekregen dat ik een "huppeltje" probeerde (natuurlijk achter hem en Ferro aan). Daarna nog 2 keer en 1 keer helemaal alleen. Het was misschien een sprongetje van niks, maar voor mij zo'n overwinning Go jij! Go jij! ! Ben ook meteen gestopt, om dat gevoel vast te houden. Bovendien vond ik het knap dat ik het op Nelson heb geprobeerd, want ik ken hem alleen van het dressuurrijden. Voor hetzelfde geld wilde hij helemaal niet springen, maar gelukkig was hij heeeeeeeeel braaf! Haha!

Goed zo!!!!!!!!!!!!
Afbeelding
Op naar je volgende overwinning Knipoog .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:14

Yinari schreef:
Tsja, als je elke week datzelfde roteind moet rijden wil je je gas wel induwen.
Een kot is het Vlaamse woord voor kamer, ik zit hier dus eigenlijk ge woon op mijn kamer. Kot is een beter woord want het is klein (als varkenskot) dus die Belgen zijn zo gek nog niet. Baal nog steeds van die bekeuring!!!!!-:(-
Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe het met Mary en Joyce zit:?

Haha, hoezo nieuwschierig Clown ??
Nou zoals Tatjana al zei, Jill doet haar nu.
Die least haar.
Ik weet dus nog niet hoelang ik haar nog doe, dat zal waarschijnlijk niet meer zo lang duren

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:17

Shenavallie schreef:

idd, Nelsje springt super braaf, amber springt meestal alleen met halster en 1 touwtje Clown