Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:Hoe vinden jullie me nieuwe ava??
LIQUITA schreef:HahahaLEUK, had je die niet al eens eerder gahad?
Hackie schreef:Ow dat klopt, maar toen zag je de tekst niet, zal wel even een andere zoeken

l0rdJ schreef:
Sanniiy16 schreef:@Liquita:
Nee nog geen nieuw baasje gevonden
maar toch even leuk om voor t laatst een super shoot te houden toch??
. 
l0rdJ schreef:Haha, ik word even ingehuurd hierzo,
naja ik heb me camera nog niet helemaal door, dus niet alle foto's lukken hoor!
En ik moet nog een nieuwe geheugen kaart, dan moet ik dus even wachten op me loon, hier kunnen maar 12 foto's op. Ik wil 1 gigabite maar die zijn 50 euro

??
, maar ik begrijp je wel hoor.
. LIQUITA schreef:Haha, hou je niet van je zelf dan? Ik wel hoor![]()
![]()
Er had misschien beter kunnen staan "I love Mary" ofzo![]()
.
Hackie schreef:LIQUITA schreef:Haha, hou je niet van je zelf dan? Ik wel hoor![]()
![]()
Er had misschien beter kunnen staan "I love Mary" ofzo![]()
.
Ja, maar helaas ga ik daar binnenkort mee stoppen...
Yinari schreef:Oh wat fijn, jij kan gaan paardrijden. Ik zit hier weer in mijn 'kot' zoals ze dat hier noemen. Vreselijk vind ik het, ik mis de pony's zo! En heeft mijn vader gemailt dat ik een bekeuring van 84 euro (oeps) heb wegens te hard rijden. Ja, je mag er ook maar honderd!! Baaldag
, moet je er nog lang blijven?
. 
.
en heeft me zover gekregen dat ik een "huppeltje" probeerde (natuurlijk achter hem en Ferro aan). Daarna nog 2 keer en 1 keer helemaal alleen. Het was misschien een sprongetje van niks, maar voor mij zo'n overwinning
! Ben ook meteen gestopt, om dat gevoel vast te houden. Bovendien vond ik het knap dat ik het op Nelson heb geprobeerd, want ik ken hem alleen van het dressuurrijden. Voor hetzelfde geld wilde hij helemaal niet springen, maar gelukkig was hij heeeeeeeeel braaf!
Shenavallie schreef:Ruiken jullie ook al die lekkere, warme en zelfgemaakte appeltaart die Liquita aan het maken is
Moeten we wel heel snel de 200ste pagina halen, anders is de
. Shenavallie schreef:Goed nieuws (althans, dat vind ik...): ik heb gisteren wel helemaal 4x "gesprongen"!!!!!!! Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen!
Ben vroeger met springen (nog op witte, oude Boris) over de kop gevlogen (Boris ook en zijn hoofdstel lag ergens anders in de (toen nog 20 x 40) bak...) Had wel vaker in het decor gelegen, maar toen er weer direct opgestapt en gaan met die banaan. Helaas mocht ik die keer met Boris niet meer een poging doen (men dacht dat ik wat had, terwijl ik me druk maakte om Boris), waardoor ik echt doodsbang was geworden. Reden val: de sprong bleek te hoog, maar ik werd te laat gewaarschuwd door degene die les gaf![]()
.
Gisteren ging ik op Nelson rijden en de eigenaar van Medina wilde gaan springen. Ik gaf aan dat ik wel heel graag zou willen, om over mijn angst te komen, maar dat ik dus echt sch*tnerveus was/ben. Die man was echt heel aardigen heeft me zover gekregen dat ik een "huppeltje" probeerde (natuurlijk achter hem en Ferro aan). Daarna nog 2 keer en 1 keer helemaal alleen. Het was misschien een sprongetje van niks, maar voor mij zo'n overwinning
! Ben ook meteen gestopt, om dat gevoel vast te houden. Bovendien vond ik het knap dat ik het op Nelson heb geprobeerd, want ik ken hem alleen van het dressuurrijden. Voor hetzelfde geld wilde hij helemaal niet springen, maar gelukkig was hij heeeeeeeeel braaf!

. Yinari schreef:Tsja, als je elke week datzelfde roteind moet rijden wil je je gas wel induwen.
Een kot is het Vlaamse woord voor kamer, ik zit hier dus eigenlijk ge woon op mijn kamer. Kot is een beter woord want het is klein (als varkenskot) dus die Belgen zijn zo gek nog niet. Baal nog steeds van die bekeuring!!!!!-:(-
Ben nu ook wel nieuwsgierig hoe het met Mary en Joyce zit:?
??
Shenavallie schreef:Goed nieuws (althans, dat vind ik...): ik heb gisteren wel helemaal 4x "gesprongen"!!!!!!! Nooit gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen!
Ben vroeger met springen (nog op witte, oude Boris) over de kop gevlogen (Boris ook en zijn hoofdstel lag ergens anders in de (toen nog 20 x 40) bak...) Had wel vaker in het decor gelegen, maar toen er weer direct opgestapt en gaan met die banaan. Helaas mocht ik die keer met Boris niet meer een poging doen (men dacht dat ik wat had, terwijl ik me druk maakte om Boris), waardoor ik echt doodsbang was geworden. Reden val: de sprong bleek te hoog, maar ik werd te laat gewaarschuwd door degene die les gaf![]()
.
Gisteren ging ik op Nelson rijden en de eigenaar van Medina wilde gaan springen. Ik gaf aan dat ik wel heel graag zou willen, om over mijn angst te komen, maar dat ik dus echt sch*tnerveus was/ben. Die man was echt heel aardigen heeft me zover gekregen dat ik een "huppeltje" probeerde (natuurlijk achter hem en Ferro aan). Daarna nog 2 keer en 1 keer helemaal alleen. Het was misschien een sprongetje van niks, maar voor mij zo'n overwinning