Leuke foto's Kim! Valt me op dat jij altijd op elke foto lacht en Smurf bijna altijd dr oortjes naar voren heeft
Ik heb dat ook wel eens gehad Britt, dat ik ineens doodsbang was met rijden vanuit het niets, en daarna was er niks meer aan de hand... Hoe dat nu is weet ik niet, ben sinds oktober gestopt op de manege en heb daarna nog 1x op Fay gereden Heb het soms met Ferro aan de hand ook wel eens.... Omdat Ferro soms van die buien heeft dat hij gewoon over je heen knalt als het hem uitkomt, dan zeggen ze altijd wel dat een paard nooit zomaar over je heen loopt, maar Ferro wel hoor.. En als het dr naar uit ziet dat ik bijna 600kilo over me heen krijg dan vind ik dat toch niet zo grappig
Ik heb lekker weekend nu !
@Marlous, was maar beter dat je gisteravond was gegaan, want nu ligt heel utrecht centraal plat
He bummer, heb mail terug uit Spanje. Ze zoeken echt iemand voor nu en hebben vanaf augustus al iemand...en ik kan pas vanaf augustus. Kak. Wacht nu dus nog op 2 mailtjes bij wie ik gevraagd heb of zij een plek weten...
kim345
Geplaatst: 18-06-12 12:29
Dankjullie, haha ik zie natuurlijk de fotograaf staan en smurf ook maar ze loopt altijd met haar oren naar voren eigenlijk en natuurlijk vindt ik het rijden ook super
Jammer linn wat wilde je nu gaan doen dan?
Suuskipje
Geplaatst: 18-06-12 12:37
Britt_Sisi schreef:
ja idd haha! en als ik een goed paard heb als leidingpaard ben ik ook niet bang! zoals rimano hannie sax (maar hannie en sax zal wel niet in de zomer )
Welke gaan ze dan als leiding gebruiken? Hannie wel toch? En Rimano dan en safari?
Super mooie foto's Kim! Op mn mobiel zijn ze niet heel duidelijk, maar zien er zo al supr mooi uit! Je ziet echt dat jullie allebei plezier hebben in het rijden!
Misschien happy nog als leiding? In de herfst deed ze het super goed!
de kwaliteit is ook niet heel erg goed want ik heb ze niet gekocht... heb ze stiekem met paint van oypo afgehaald omdat ik ze toch eigenlijk alleen op me comp zet. ik weet het slecht..
@Kim: ik wil een klein jaar naar Spanje om daar op een stal met Andalusiers te werken. Ik ben er al heel lang mee bezig om een plekje te zoeken. Had nu vrijdag weer gemaild naar een stal 80 km vanaf Madrid, maarja die zoeken dus ook per direct iemand. Helaas komen er niet veel nieuwe advertenties op de site van yardandgroom bij, dus het is voornamelijk afwachten voor mij tot er weer een nieuwe en leuke advertentie op komt te staan.
@Donna: hoezo zou je niet mee kunnen als je de toets niet gehaald heb? Kan je hem niet nog over doen in de komende twee weken?
Nee alleen aan deze toets. Maar heel banketstaaf want wat nou als je bv een vakantie naar amerika hebt geregeld voor 1000 euro ofzo en dan thuis moet blijven door school? Omdat ze een fout hebben gemaakt?
Maar kan je niet op school vragen of je hem eerder mag herkansen dan? Dat je wat jou betreft om 5 uur terug naar school gaat ofzo....je moet nemen wat kan vind ik in deze situatie.
EllaBellaah
Geplaatst: 18-06-12 16:24
Ferro was echt zo gestoord bezig vandaag
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 18-06-12 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee Ik vond het wel weer een keer verstandig om grondwerk met hem te doen aangezien hij weer behoorlijk lomp bezig is de laatste tijd. Alleen maar echt kei hard rennen en gek doen en schrikken van alles, denk maar niet dat hij ook maar een klein beetje onderdanig werd. Toen ging ik me spullen opruimen en heeft hij nog 10 min als een gek heen en weer lopen rennen voordat hij bij mij stil bleef staan... Ook met in de wei zetten heeft hij geleerd dat ik het hek open doe, de wei in stap en dat hij daarna ook door het hek de wei in mag. Dat heb ik hem toen geleerd om te voorkomen dat hij dwars door me heen rent, en wat deed hij vandaag? Ja hoor, hek open, doei baas!!! Maaaargoed.