Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloriaaa
In de gloooooooooriiiiiiaaaa
In de gloooriiiiiiiia*hierperdepiep *HOERA*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloriaaa
In de gloooooooooriiiiiiaaaa
In de gloooriiiiiiiia

)
)
Heb even wat gemist geloof ik...
, en de paardenmelkerij? Of alleen de hoog drachtige paarden? (weet het ook even niet meer)
defny schreef:Hahahaha Hooks mane zijn dus nooit meer bijgeknipt (heb k gedaan die HOEKJES) Had trouwens alle fjorde geknipt van de zomer!!!
Ben dit jaar ook weer 5 weke op bergemo als leiding... Dusssss wie komen er allemaal op kamp deze zomer![]()
Op Lucy en Hilde na?????
vientijntje schreef:Heeej Judith.... even iets heel anders...
Hoe kan het nu zijn dat jij hier om 20.30 uur een berichtje hebt getypt, terwijl ik jou rond die tijd ook op de manege zag rondlopen
astriidj schreef:Mag ik vragen waarom Simba weg is?![]()
En waar zijn de ponykampen nu dan ergens?
Maar het blijft een heel erg lief beest en aan het rijtechnische kun je altijd werken.
Weet je al of je Flant/Knabbeltje gaat kopen? Clau vertrekt morgenmiddag naar Egypte (vakantie) voor drie weken... en ze had nog niets gehoord zei ze.. Niet dat zij persé iets horen wil hoor, maar het is gewoon IKKE die zo nieuwsgierig is
... Judith had een heel leuk filmpje op youtube gezien van een ponytje dat niet wilde springen in de bak, maar wel over de bak
Op zich knap want ik probeer de routes te onthouden maar dat lukt nog niet altijd.
En het was heerlijk. helemaal tot rust gekomen na een veel te drukke week.