Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:51

Go jij! Go jij! Lang zal ze leven
Go jij! Go jij! Lang zal ze leven
Go jij! Go jij! Lang zal ze leven in de gloriaaa
Go jij! Go jij! In de gloooooooooriiiiiiaaaa
Go jij! Go jij! In de gloooriiiiiiiia

*hierperdepiep *HOERA*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:53

Je bent de derde al die voor mij zingt vandaag. Wat een eer toch Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:02

Haha Haha!
Groot feest vandaag?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:20

nee. Alleen voor familie ik hou het van de zomer samen met Roger Knipoog

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:02

Hi Nanda en Shira!

Wisten jullie trouwens dat dit jaar de ponykampen plaatsvinden op het nieuwe erf? Dus geen ponykampen meer op de manege zelf.....

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:50

Mag ik vragen waarom Simba weg is? Bloos
En waar zijn de ponykampen nu dan ergens?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 14:56

Een paar straten verderop Knipoog

defny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 15:45

Nee dat wist ik zeker nog niet!!! (maar nu wel Vork )
Maja als Monique dan ook eens opneen als ik bel he (zo ongeveer al de hele week Knipoog )
Maare wel vet eigenlijk (en gelukkig weet ik ook op nieuw erf de weg......)
Alleen lijkt het me wel een beetje ingewikkelt enz allemaal of gaan de paarden en ponnies daar in het land enz??? (zou ik allemaal geweten hebben als ze toch eens op zou nemen haha)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:10

Waarom hebben ze een nieuw erf dan Verward Heb even wat gemist geloof ik...

defny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:27

Nieuw erf is een straat waar het huis/boerderij staat zeg maar...
snappie???

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:33

Nee Verward

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:29

@ Anne; filpje ziet er leuk uit, peerdje loopt beter als ik uit je post begreep. Ben benieuwd of ie met jou mee mag!
Nieuwe erf is gewoon straatnaam, vond de gemeente leuk klinken. Daar staat grote boerderij met beter boeren bed(of hoe heet het?) ;m allemaal tentjes Tong uitsteken , en de paardenmelkerij? Of alleen de hoog drachtige paarden? (weet het ook even niet meer)
@ Anke; de veulens van Rosalien zijn dus dood geboren? He bah, wat jammer, en naar voor beestje...
Is Linly weer verkocht dan?
@ Wendy; gefeliciteerd, en Ascot en ik gaan wel mee met meeting als we kunnen

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 01:14

Heeej Judith.... even iets heel anders...
Hoe kan het nu zijn dat jij hier om 20.30 uur een berichtje hebt getypt, terwijl ik jou rond die tijd ook op de manege zag rondlopen Verward

Ow enne Simba is weg omdat ze toch wel erg slecht in de benen was. Ze liep niet helemaal zuiver meer...

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 10:20

defny schreef:
Hahahaha Hooks mane zijn dus nooit meer bijgeknipt (heb k gedaan die HOEKJES Vork ) Had trouwens alle fjorde geknipt van de zomer!!!
Ben dit jaar ook weer 5 weke op bergemo als leiding... Dusssss wie komen er allemaal op kamp deze zomer Pling
Op Lucy en Hilde na?????

NANDAA!
Jaaa echt zo vet dat je leiding mag worden!
Heb er dit jaar weer zin in hoor haha, hilde neemt haar eigen pony mee, Waudrey en ik neem de Haflinger van hun mee! En er gaat nog een meisje mee, en die neemt volgens mij ook haar eigen paard mee dacht ik. Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:43

vientijntje schreef:
Heeej Judith.... even iets heel anders...
Hoe kan het nu zijn dat jij hier om 20.30 uur een berichtje hebt getypt, terwijl ik jou rond die tijd ook op de manege zag rondlopen Verward

oeh Judith is een spook Nors opkijken

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:30

astriidj schreef:
Mag ik vragen waarom Simba weg is? Bloos
En waar zijn de ponykampen nu dan ergens?

Simba mag het wat rustiger aan gaan doen.
Ze heeft een heel leuk adres gevonden bij een heel lief meisje dat met haar gaat rijden.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 01:11

Anne ik heb je filmpje zojuist gekeken. Ik vind het helemaal geen traag paardje. Hij maakt van die ruime passen waardoor het bij jou misschien traag over komt. Ik vind het zo op het filmpje echt een geweldig leuk dier. Je ziet dat sturen af en toe wat lastig is, maar dat komt vast goed. Denk wel dat dit beestje bij je zal passen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 08:17

Wendy, hij loopt inderdaad niet traag, maar gaat vaak uit zichzelf terug naar stap of zelfs stilstaan en om hem dan weer voorwaarts te krijgen is echt moeilijk.
Het filmpje ziet er wat beter uit dan het voelde. Mensen in de kantine keken me ook erg raar aan Huilen van het lachen Maar het blijft een heel erg lief beest en aan het rijtechnische kun je altijd werken.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 12:15

Oh maar dat gaan stilstaan is gewoon omdat ze het dan nog niet zo goed snappen. Toevallig dat Anne (het ruitertje) van Ulvy gisteren voor het eerst echt gereden heeft op Ulvy (normaal doen we stappen door het bos) Ulvy ging ook iedere keer stilstaan of van draf terug naar stap omdat ze niet zo goed snapte wat ze nou met dat kind op haar rug moest.

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:00

hai Sambo...

Fijn dat je voor Lotte een andere plek hebt gevonden. Het werk in de manege was denk ik ook best zwaar voor haar. Nu ze rustiger aan kan doen, zal ze wellicht ook weer wat beter gaan lopen. Succes met haar!

Enne Anne.... Sorry, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig Bloos Weet je al of je Flant/Knabbeltje gaat kopen? Clau vertrekt morgenmiddag naar Egypte (vakantie) voor drie weken... en ze had nog niets gehoord zei ze.. Niet dat zij persé iets horen wil hoor, maar het is gewoon IKKE die zo nieuwsgierig is Bloos Bloos

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:16

Hej Judith, kun je die "link" hier eens plaatsen van dat filmpje waar je het vrijdagavond over had?

Voor degenen die dit lezen en zich nu in hemelsnaam afvragen waar ik het over heb..... Haha! ... Judith had een heel leuk filmpje op youtube gezien van een ponytje dat niet wilde springen in de bak, maar wel over de bak Vork

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:16

heee, nou word ik nieuwsgierig. Ik ben vandaag dubbel stoer geweest. Ten eerste ben ik in mijn eentje naar buiten gegaan. Go jij! Go jij! Op zich knap want ik probeer de routes te onthouden maar dat lukt nog niet altijd.
Ten tweede was dat ook nog met een voor mij onbekend paard want 'mijn' Browny had al gelopen. Go jij! Go jij! En het was heerlijk. helemaal tot rust gekomen na een veel te drukke week. Muziek!
@Wendy: ik wil wel een buitenrit maken hoor. Meeting is ook leuk al heb ik het idee dat ik niet iedereen die hier gezellig meekletst ken. Ben er wel voor in.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:51

He Annetje, filmpje is inderdaad leuk. Ziet eruit als braaf paardje. Lijkt niet langzaam. Jammer dat het een beetje onscherp is.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:49

@Anke nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar dat filmpje Schijnheilig
@ Maarie is stoer Haha!
Ikke ook stoer. Janneke en ik hebben vandaag Ulvy weer eens ingespannen. Laatste keer was drie maanden geleden. Nou ze liep weer weg alsof het gisteren was. Zelfs een beetje tegen het rustige aan. Janneke ook stoer, want ze heeft ook gemend. Zelfs met draf en al erbij (Janneke had nog nooit gemend en op mijn wagen kun je maar in je eentje zitten dus ik vind Janneke stoer) En ik ben gewoon super stoer op mijn monster dat ze zich door iedereen weg laat rijden. Brave knollie Haha!
En gisteren ook al zo braaf met Anne. Nou mijn shetlander is haar gewicht in goud waard geloof ik Haha!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:51

Oh en Janneke gaat stoppen met RB (reden studie in Amsterdam) en ik ben maar liefst een halve dag bijrijdsterloos geweest, want toevallig was mijn instructrice al een tijdje op zoek naar een bijrijdpaardje dus ze komt dinsdag om wat dingen door te spreken en als het goed is wordt zij de nieuwe bijrijdster van RB (ze gaat waarschijnlijk western met hem rijden, want zij rijdt eigenlijk altijd western)