we hebben er nog meer gehad hoor Dus het valt nu nog mee Voor mij is het heel gewoon dat we er 15 hebben lopen. Nu zelfs nog een minihengstje ook, maar die gaat ook weer weg.
Had vandaag weer les, ging beter dan gisteren! Had een ander bitje in (iemand had mijn hoofdstel per ongeluk ) maar dat bitje ging wel soort lekkerder! Dus nu misschien ruilen. En ze was zo braaf! Gaan misschien binnekort springen!
Kreeg net een bericht van een mod over dat ze een bericht van me had moeten wijzigen, helemaal excuses ervoor etc. Het enigste wat ik dacht: huh? Jij ben toch een mod? Jij doet toch je werk, hoef je echt niet helemaal excuses voor te geven? Maar het is wel netjes
Vanmiddag nederlands examen
_Caitlinnn
Geplaatst: 16-05-12 11:03
Leeeuk sann
Luister dit, krijg je helemaal zin in de zomer van
Snow_Feather
Geplaatst: 16-05-12 11:08
haha nee Cait, dat vinden ze vaak wel gezellig
Maar wat een beestenboel overal! Super leuk
haha ik zag het voorbij komen op FB Sanne! Super leuk
super Ruth =D vind het echt zo'n leuk paardje he (:
Ik kan echt niet plannen, ik plan al mijn dagen helemaal vol zodat ik geen tijd meer voor school heb morgen heb ik mn verjaardag voor familie enzo, vrijdag naar Arnhem met Jeffrey en 's avonds paardrijden, zaterdag naar Emma's selectiewedstrijd en 's avonds uit, en dan zondag komt een vriendin voor een werkstuk en 's avonds naar de film
Nederlands ging goed, alleen het samenvatten was te moeilijk. Een lange, onduidelijke, vage tekst in 160 woorden samenvatten, en er dan verschillende punten verplicht in moeten verwerken, was onmogelijk! Uiteindelijk had ik 169 woorden, vond ik nog best netjes!
Als ik er 10 procent van mag afwijken is het goedgegaan, zit nu even de antwoorden te bekijken. De teksten zijn wel goed gegaan, veel dingen waarvan ik niet zie dat het helemaal fout is gegaan, en toch nog veel goede antwoorden!