Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Pannekoek hier & daar,voor je het weet is deel 16 klaar|RSVA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:33

Ik snap dat als je de tijd hebt het lekker is om het alleen te kunnen doen, maar om bijrijders nou zo negatief te portretteren... Natuurlijk maakt iemand anders ook fouten maar die maak je zelf toch ook? Als je alles zelf wilt doen is dat ook niet altijd goed.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:33

Haha hoor der gaan dan die Noor :p

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:34

Melanie_B schreef:
De enige die altijd op mijn paarden mag is mn broer en zijn vriendin.. maar die kunnen ook gewoon machtig goed rijden.. en ohja, claudia mag ook op WB :j Voor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje' :P

Nou ik zou het alleen doen als iemand zegt ringo wel effe te kunnen temmen. Alleen rianne kan dat super goed haha

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:34

Hoho! Ik zet een bijrijder niet negatief neer! Maar ik zeg gewoon dat IK het niet zou willen voor me paard.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:36

Kirsten_S schreef:
De enige die altijd op mijn paarden mag is mn broer en zijn vriendin.. maar die kunnen ook gewoon machtig goed rijden.. en ohja, claudia mag ook op WB :j Voor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje' :P

Tja, ik geloof er echt niet in dat als iemand anders eenmalig op je paard zou gaan je hele paard naar de paasei is . :D
Daarnaast hoef ik ook absoluut geen zeikerig sensibel sportpaard.. Dus dan liggen je prioriteiten ook al anders i guess

En ik vind het oprecht belangrijk dat er anderen op je paard komen, ook mensen die minder goed rijden.
Puur omdat die anders naar je paard kijken en de dingen anders aanvoelen ..
Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 23-10-11 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:36

Emmaa_ schreef:
Ik snap dat als je de tijd hebt het lekker is om het alleen te kunnen doen, maar om bijrijders nou zo negatief te portretteren... Natuurlijk maakt iemand anders ook fouten maar die maak je zelf toch ook? Als je alles zelf wilt doen is dat ook niet altijd goed.

Dat is waar maar ik zou die fouten samen willen maken en samen, door les, willen oplossen. Samen de b bereiken en hoger. De situatie van melissa dat der lesgeefster 'effe' m gaat doen, vind ik niet leuk voor haar. Miss ziet ze dat niet zo, maar dan is dat moment niet speciaal meer vind ik. Want het is al gedaan...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:38

/3 /3 /3 /3 /3
Laatst bijgewerkt door Astor op 23-10-11 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Pebbs

Astor schreef:
Haha hoor der gaan dan die Noor :p

:D :D :D :D :D

Astor

Ik mag alleen maar op Xander uitstappen :( Haha grapje Noor!

Nou ik duik de douche even in!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:38

Sabinee__ schreef:
Kirsten_S schreef:

Tja, ik geloof er echt niet in dat als iemand anders eenmalig op je paard zou gaan je hele paard naar de paasei is . :D
Daarnaast hoef ik ook absoluut geen zeikerig sensibel sportpaard.. Dus dan liggen je prioriteiten ook al anders i guess

Sinds wanneer is een sportpaard zeikerig en sensibel :P.
Mel schreef het trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:39

Kirsten_S schreef:
Emmaa_ schreef:

Dat is waar maar ik zou die fouten samen willen maken en samen, door les, willen oplossen. Samen de b bereiken en hoger. De situatie van melissa dat der lesgeefster 'effe' m gaat doen, vind ik niet leuk voor haar. Miss ziet ze dat niet zo, maar dan is dat moment niet speciaal meer vind ik. Want het is al gedaan...

Ja ik snap ook wel dat, dat klote is maar bekijk het even vanuit je eigen punt Kirs.. Jij en Ringo zijn ook nog geen perfecte combinatie en stel dat Rianne had besloten dat zij niet wou dat iemand anders fouten maakte op haar paard, dan had jij nu Ringo niet gereden. Je roept wel heel hard dat je niemand behalve jezelf fouten zou laten maken op je paard maar dat vind ik aardig hypocriet

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:39

Maar het heb allebei voor en nadelen, en miss denk ik er later wel over na. Dus zeg nooit nooit.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:39

Astor schreef:
Tis gewoon meer dat ik het ook leuk had gevonden als ik het zelf had kunnen doen :P

Ga je nog wel verder met wedstrijden? Wel toch?!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:40

Ik zeg nergens dat een sportpaard zeikerig en sensibel is, ik zeg ik wil geen zeikerig sensibel sportpaard..
Net als dat ik geen dikke kleine tinker hoef. Niet dat alle tinkers klein en dik zijn .. :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:41

Astor schreef:

_O-

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:42

Emmaa_ schreef:
Ja ik snap ook wel dat, dat klote is maar bekijk het even vanuit je eigen punt Kirs.. Jij en Ringo zijn ook nog geen perfecte combinatie en stel dat Rianne had besloten dat zij niet wou dat iemand anders fouten maakte op haar paard, dan had jij nu Ringo niet gereden. Je roept wel heel hard dat je niemand behalve jezelf fouten zou laten maken op je paard maar dat vind ik aardig hypocriet

Dat weet ik, maar das haar keuze. Ik zou die keuze nou eenmaal niet zo snel kunnen maken.

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:43

Astor schreef:

Hahahaha maar je hebt wel op een echte friese hengst gereden dankzij mij en jouw foto's staan op de site van judith hoe vet is dat! :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:43

Sabinee__ schreef:
Ik zeg nergens dat een sportpaard zeikerig en sensibel is, ik zeg ik wil geen zeikerig sensibel sportpaard..
Net als dat ik geen dikke kleine tinker hoef. Niet dat alle tinkers klein en dik zijn .. :P

Hahaha dan is het goed :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:44

Maar ik ga me slaap inhalen laterrrrr

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:45

Het ligt er ook heel erg aan wat je met je paard wilt doen.
Ik wil gewoon een heerlijk recreatief knuffeldier met een lekkere wintervacht als het koud word om buitenritjes te maken en af en toe in de bak aan te kloten.

Tja, dan kan een ander er weinig fout op doen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:45

Nou ik ga weer, we gaan zo weer naar de kroeg dus ik spreek jullie morgen wel weer :wave:

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:47

De kroeg in emma haha :P. Dat soort berichten post je niet vaak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:48

Hahaha nee ik ben bij een vriendin in Limburg, gister zijn we naar Heerlen geweest en vandaag gaan we naar Sittard haha

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:48

Nouja ik vind het soms lastig als hij stijf of het door de bijrijder van gisteren kwam of door andere omstandigheden. Om een extreem voorbeeld te noemen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 19:49

Emmaa_ schreef:
Hahaha nee ik ben bij een vriendin in Limburg, gister zijn we naar Heerlen geweest en vandaag gaan we naar Sittard haha

Gezellig :D , doe je voorzichtig!