Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:De enige die altijd op mijn paarden mag is mn broer en zijn vriendin.. maar die kunnen ook gewoon machtig goed rijden.. en ohja, claudia mag ook op WBVoor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje'
Kirsten_S schreef:De enige die altijd op mijn paarden mag is mn broer en zijn vriendin.. maar die kunnen ook gewoon machtig goed rijden.. en ohja, claudia mag ook op WBVoor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje'

Emmaa_ schreef:Ik snap dat als je de tijd hebt het lekker is om het alleen te kunnen doen, maar om bijrijders nou zo negatief te portretteren... Natuurlijk maakt iemand anders ook fouten maar die maak je zelf toch ook? Als je alles zelf wilt doen is dat ook niet altijd goed.
Haha grapje Noor!Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:De enige die altijd op mijn paarden mag is mn broer en zijn vriendin.. maar die kunnen ook gewoon machtig goed rijden.. en ohja, claudia mag ook op WBVoor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje'
Tja, ik geloof er echt niet in dat als iemand anders eenmalig op je paard zou gaan je hele paard naar de paasei is .
Daarnaast hoef ik ook absoluut geen zeikerig sensibel sportpaard.. Dus dan liggen je prioriteiten ook al anders i guess
. Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik snap dat als je de tijd hebt het lekker is om het alleen te kunnen doen, maar om bijrijders nou zo negatief te portretteren... Natuurlijk maakt iemand anders ook fouten maar die maak je zelf toch ook? Als je alles zelf wilt doen is dat ook niet altijd goed.
Dat is waar maar ik zou die fouten samen willen maken en samen, door les, willen oplossen. Samen de b bereiken en hoger. De situatie van melissa dat der lesgeefster 'effe' m gaat doen, vind ik niet leuk voor haar. Miss ziet ze dat niet zo, maar dan is dat moment niet speciaal meer vind ik. Want het is al gedaan...
Emmaa_ schreef:Ja ik snap ook wel dat, dat klote is maar bekijk het even vanuit je eigen punt Kirs.. Jij en Ringo zijn ook nog geen perfecte combinatie en stel dat Rianne had besloten dat zij niet wou dat iemand anders fouten maakte op haar paard, dan had jij nu Ringo niet gereden. Je roept wel heel hard dat je niemand behalve jezelf fouten zou laten maken op je paard maar dat vind ik aardig hypocriet
.
. Dat soort berichten post je niet vaak