Oooh wat heb ik lekker gedoest onder me eigen douche en lekker geslapen in me eigen bedje Zo ff me nagels lakken, filmpie kijken en dan vast wat beginnen met inpakken voor me verhuizing. Ga woensdag al verhuizen, best creepy xD
mariekeoo
Geplaatst: 14-08-11 13:15
miejmoon schreef:
Haha hij is absoluut niet vernoemd . Maar zal toch is bij fp op Finn moeten rijden
Haha ja ze is wwel super leuk
mariekeoo
Geplaatst: 14-08-11 13:18
miejmoon schreef:
Haha hij is absoluut niet vernoemd . Maar zal toch is bij fp op Finn moeten rijden
Ik heb trouwens nog helemaal geen rooster van mn school Geen idee in welke klas ik zit, wanneer ik colleges heb enz.. Enige wat ik weet is mn stageplek ;p
Vervelend patries.. Heb ik ook, ik moet eerder beginnen, dat is op 5sept maar hoe en wat verder weet ik ook niet.. Ook geen idee hoeveel uur ik ongeveer per week naar school moet ofzo
oh okej hahaha Nouja als je wat weet hoor ik t vast wel he (A) hahaha
Mijn boeken komen ook pas de 26e... terwijl ik ze echt al 1 juli besteld heb, das wel jammer. Maja.... Kan waarschijnlijk van me broertje van die rekbare kasften gebruiken(die heeft hij vorig jaar van me ma gehad) daar zaten roze/paarzige bij en die vind ie niet zo leuk, maar ik wel Duss die kan ik waarschijnlijk meenemen
Pfff zo maar vast wat gaan inpakken, wel n werk zeg :s
Ga waarschijnlijk meteen maar blijven slapen, tot vrijdag, zodat ik vast beetje kan wennen en vast een en ander kan inpakken voor kamp woepie
Boeken kaften? hihi doe ik nooit . Me boeken komen idd ook rond die datum. Erg vervelend maarja afgelopen jaren moest ik ze mee slepen in de trein enzo. En krijgen we zon oooo zooooo mooie groenhorst agenda
intro kamp heeft ze voors en ze tegens, tis n rotend fietsen, maar je leert elkaar opzich wel snel kennen enzo Wel beetje jammer dat we ook al onze bagage op de fiets mee moeten slepen....
haha nouja als ik toch die kaften heb liggen is t natuurlijk geen moeite om ze dr om te doen En idd, eerst maar eens zien of ik die ga gebruiken. Heb ook paul frank van me ma gehad hahaha maar heb ook leuke opleukstikkertjes en kaartjes die ik eventueel in de groenhorst kan doen Dus dat zie ik nog wel even hahahaha
hmm meer tegens dan voor. Eten is niet te vreten daar je zit opgesloten mag niet van terrein af Takke end fietsen met al je bagage bij ons was het super koud en echt rot weer
voor je leert elkaar kennen(kan ook een tegen zijn als je zag hoe dat bij ons er aan toeging )
ik heb 2e blok stage en in t 4e blok de laatste helft... moet ook ong stage gaan zoeken... Vind die aequor best n rotsite om te zoeken... maja
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-11 14:29
Ik heb nog niet eens boeken besteld.. In t boekje staat dat je ze via school krijgt, en ergens anders staat dat je je moet inloggen en dan moet bestellen, maar als ik geen inlog gegevens heb gaat dat natuurlijk moeilijk.. Dus ik hoop dat ik ze van school krijg en anders ben ik er maar lekker te laat mee.
En moet ook nog koksschoenen kopen, maar dat doe ik wel als mn moeder weer thuis is.