Wendy die tuttebel van jou wilde zich gewoon uitsloven voor de mannetjes zo van ......... kijk mij nou huppelen tussen de mannen, zien jullie mij???????
Wendeltje
Geplaatst: 09-03-12 17:30
Hahaha, en dat kan ze best goed. Ze vergeet dan alleen dat ze haar ene been voor haar andere moet zetten ipv allebei haar voorbenen tegelijk naar voren gooien
ooo ik heb teveel gegeten .......... kippelevers met ui en brood. Heel lekker
Wendeltje
Geplaatst: 09-03-12 21:26
En mn telefoon (een nieuwe MET nieuwe simkaart) doet het weer
Getver Karin, kippenlever
CharlyBrown
Geplaatst: 09-03-12 21:36
Hmmm lekker! Veel mensen vinden het vies, maar ik ben ook gek op kippenlevertjes!
Die blando kan je gerust in het roze hullen, want hij was vandaag echt een beetje gay... Ging eerst hysterisch staan doen omdat er 50 meter verderop een trackertje stond en vervolgens liep hij me panisch compleet overhoop omdat het altijd gezellige duo king & chef weer stonden te dreigen.. Maar voor de rest issie wel lief hoor!
Ja maar King bijt echt hoor als hij de kans krijgt maar tracertjes zijn heel eng als je zo groot bent als Blando. Doe tegenwoordig King zijn luik dicht als ik langsloop.
Zo de afwasmachine en de wasmachine draaien alweer allebei, nog even boodschapjes doen straks en dan ben ik weer klaar voor vandaag.
Lees net op bokt dat er geen nieuwe uitbraken zijn van Rhino en dat de laatste laboratorium testen negatief zijn. Wel is een ouder paard in Aken overleden aan de gevolgen van Rhino maar deze had verminderde weerstand. Er zijn ook geen andere paarden ziek geworden in Woubrugge
Gelukkig weer een beetje positief nieuws
Esther28
Geplaatst: 10-03-12 11:00
Zo Kaar wat ben jij dr vroeg bij zeg.... Vera heeft gister weer dr beste beentje voor gezet bij Bianca....Dier kan echt leuk sjouwen met iemand die stukkie handiger is.... Dat is mooi, hopelijk volgende week smidje om dr ijzertjes onder te slaan en dan kunnen we weer naar buiten Zo Wen, ben je weer on air
Esther28
Geplaatst: 10-03-12 11:09
Ooh deze verspreking is gewoon te leuk:
Citaat:
Zoals MontenClausië een paar jaar geleden
Bokker refereert aan Mond en Klauwzeer van een paar jaar geleden
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 10-03-12 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Serada
Geplaatst: 10-03-12 11:09
spettertjuh schreef:
Gelukkig weer een beetje positief nieuws
Zeker weten!
spettertjuh
Geplaatst: 10-03-12 12:39
Ja Esther ik was er weer vroeg bij vanmorgen, ging ook vroeg slapen. Ben altijd kapot na twee dagen om 4 uur 's nachts opstaan, dus was voor mij uitslapen vanmorgen........
Zo nu even de hondjes uitlaten en Blando pesten hahaha, hij moet weer aan het werk vandaag en ik dus ook
Esther28
Geplaatst: 10-03-12 12:43
Haha wie gaat wie pesten Nou ik kan niet wachten tot Veer weer ijzertjes heeft, die bak heb ik nu wel een beetje gezien...Wil graag weer eens een ritje richting Schiedam maken even beentjes strekken zeg maar
Serada
Geplaatst: 10-03-12 19:15
Esther28 schreef:
Ooh deze verspreking is gewoon te leuk:
Citaat:
Zoals MontenClausië een paar jaar geleden
Bokker refereert aan Mond en Klauwzeer van een paar jaar geleden
Ja de paardjes waren heel braaf, na het fietspad hebben we nog even lekker in de bak gereden en zelfs Blando was braaf, geen wegspringers enzo..............
en ja het was heerlijk weer en er komen nog een paar lekkere dagen aan, wel wat bewolking geloof ik maar dat mag de pret niet drukken.
Dinsdag krijgt Vera nieuwe nikes en kunnen we weer naar buiten...jihoeeeee..... Voel me gelukkig weer wat beter...was echt even flink beroerd vanmiddag....
Twinklebel
Geplaatst: 11-03-12 07:27
Esther28 schreef:
Dinsdag krijgt Vera nieuwe nikes en kunnen we weer naar buiten...jihoeeeee..... Voel me gelukkig weer wat beter...was echt even flink beroerd vanmiddag....