Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:47

Ik voel me nog steeds niet lekker. 't Gaat wel al wat beter, maar ik moet nog niet teveel doen.
Gelukkig heb ik een bijrijdster uit duizenden die Zamoor al de hele week doet! Thanks Eline!!

Ik ben bezig om een boek te schrijven. Nog best lastig!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:49

Broccoli schreef:
Ik voel me nog steeds niet lekker. 't Gaat wel al wat beter, maar ik moet nog niet teveel doen.
Gelukkig heb ik een bijrijdster uit duizenden die Zamoor al de hele week doet! Thanks Eline!!

Ohjee, doe maar rustig aan hoorrr, straks kan je morgen niet mee!!

Oehh coool ,waar gaat het over :D?!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:14

esiebessie schreef:
Ik zal het filmpje zo bekijken.

Wat vinden jullie trouwens van die jongen die al 3 jaar aan een tuigje vastzit..?

Heb net effies die uitzending bekijken, mijn nekharen gaan de recht van overeind staan!
Dat die jongen nou aan het begin van zijn behandeling tijdelijk zo moet zitten, maar 3 jaar!
Ben je 3jaar lang bezig om een behandeling te vinden voor deze jongen?
In die aflevering halen ze er ook een oude zaak bij, die lijkt op deze. Dit ging om een meisje
(even googlen op Jolanda Veenman) Die is met behandeling nog aardig op de goed weg gekomen.

Daarnaast vond ik het erg te horen, dat er in die instelling nog 10 zo zitten!

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:19

Melis, ik vind je ook goed op Sky kunnen hoor! Klopt het nou dat ie nog 1 lange pluk in ze manen heb zitten?:P Hihihi
Verhaal van die jongen ken ik helemaal niet.. ga ook maar eens kijken/lezen. Wow lijkt me echt verschrikkelijk.
Ik zou vanmorgen les hebben.. maar ging helaas niet door:( Moet zeggen dat Siem vandaag ook niet echt lekker liep.. Ahja, zal eens kijken of ik van ons ook een filmpje kan maken:D

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:22

Was de bak wel goed Laris?

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:25

Yup :j Niet nat of hard. Achterin alleen wat ´´zwaarder´´

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:33

Kirsten_S schreef:
Broccoli schreef:

Ohjee, doe maar rustig aan hoorrr, straks kan je morgen niet mee!!

Oehh coool ,waar gaat het over :D?!

Het boek gaat over m'n anorexia en boulimia. Hopelijk kan ik het, als ik alles heb opgeschreven, achter me gaan laten :)

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:36

Broccoli schreef:
Het boek gaat over m'n anorexia en boulimia. Hopelijk kan ik het, als ik alles heb opgeschreven, achter me gaan laten :)

Heavy! Hopelijk kun je het na je boek een plaatsje geven. Heb daar toch zwaar veel respect voor.. Succes!

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:39

Het trouwens heerlijk helder blauw vandaag, wel koud... Maar dat zonnetje <3
Nog mensen naar buiten vandaag?! Of zit iedereen vanmiddag tussen de schoolbanken en/of werkmuren

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:39

RuiterL schreef:
Broccoli schreef:

Heavy! Hopelijk kun je het na je boek een plaatsje geven. Heb daar toch zwaar veel respect voor.. Succes!

Dank je wel! :o

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:40

RuiterL schreef:
Nog mensen naar buiten vandaag?! Of zit iedereen vanmiddag tussen de schoolbanken en/of werkmuren

Was net even buiten, maar zit voor de rest nog wat uit te zieken binnen. Maar het zonnetje is lekker hè!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:46

Knap van je nadien :j!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:46

@Nadine: Dinsdag liep Zamora met Eline in de les voor mij. Leuk paardje, had haar nog niet gezien. :D
En wat goed van je dat je erover gaat schrijven!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:51

Thanks girls!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:35

Goede avond dames,
Even relaxen van een gestressde dag.. Jammer genoeg moet ik na het eten weer leren voor mijn laatste toets.
Ben er zo klaar mee en heb ook niet echt goede cijfers behaald dus zit er even helemaal doorheen..

Kirsten D, Het dekje zal zeker mooi staan op Azzie, daar twijfel ik niet aan. Maar het valt niet zo op zeg maar.
Je hebt ook het dekje met de kleuren andersom. Dus een bruin dekje en dan een bies met dat ruitje.

En ik ben inderdaad toch maar naar buiten gegaan met Az, want het moet er toch een keer van komen...
Maar Jennifer is een stuk meegereden met de auto dus dat was wel fijn. Want ze was aan het staken.

Anna, Ik ping Jennifer wel even of ze jou foto´s wil mailen als ze tijd heeft. Want ze heeft het inderdaad druk.
Natuurlijk met de stal en ze is weinig thuis maar zal haar zo wel even pingen. Dan hoor je wel van haar!

Elja, Wat vervelend dat je hondje gal opgehoest hebt etc. Hopen dat er niks ernstigs aan de hand is met hem.

Kirsten S, Wat stoer dat AVD Ruitersport die actie heeft. Ik wil namelijk al heeeeeeel lang een Kingsland jas.
Zijn er niet nog 2 andere mensen die iets van Kingsland willen hebben? Zodat we de kosten kunnen delen?
Het is namelijk 3 halen 2 betalen. Maar heb niet genoeg geld om 2 dingen te halen :o Maar wil wel graag een jas!

Ik vond dat meisje totaal niet zielig die een fobie had voor braken. Vond dat ze zich echt aanstelde...

Wat wilde je aan mij vragen via PB? :D En dat Romance Horse Design zit inderdaad in Almere.
Is van Sylvana en haar zussen etc. Maar vind die frontriemen echt niet mooi :o

Larissa, wat erg zeg van je oude pony.. Lijkt me echt lastig dat je hem terug wil kopen maar dat kan dan niet..
Waar is je pony nu terecht gekomen? Bij een bekende van bokt? Wel fijn dat hij nu een super plekje heeft.
En grappig dat je Siem ook op bokt hebt gevonden. Leuk om te zien dat je helemaal happy met haar bent!

Haha ik pas ook nog wel makkelijk op Sky. Maar het was wel even wennen zeg haha. Vet lastig lichtrijden.

Noortje, Leuke foto's van jou en Xander bij TKJ. Wat zag Xander en chique uit! Knappe bink!
En je haar lijkt vet lang op de laatste foto haha. En ik vind helemaal niet dat hij TE langzaam gaat eigenlijk.
Vind hem nog vrij vlot, maar dat is Xander zowieso wel. Vnid het er netjes uit zien meis.
En ok dat halsstrekken gaat steeds beter. Er zitten echt mooie stukjes tussen. Super meis!

Channah, Leuk filmpje van Sens. Lekker scheuren door de bak. Wanneer komen er rijfoto's?

Nadine, Wat klóte dat je je nog steeds niet echt lekker voelt. Hopenlijk voel je je snel beter.
En echt super dat je zo'n goede bijrijdster als Eline hebt die Zamora deze hele week al heeft gedaan.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:41

:P , ik maak wel rijfoto's als het weer beter gaat met rijden , ik en mn bijrijdster zijn er nou allebij afgevolgen . Terwijl die week daarvoor ze zo braaf was , Zelfs met longeren is ze Vervelend ,
Dus rijden staat nu even op een laag pitje , Dus ben nu meer aan het grondwerken :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 17:44

Pebbs schreef:
Dames voor jumpinggg !!! Vrijdag 21 Januari om 16.00 uur op het station almere centrum!!! ( behalve Nadine :D ) die pikken we in Weesp op :D Dan gaan we gewoon uit de trein hangen NADINEEEEE HIERZOOOOOO _O-

Vergeet ik het niet :p

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 17:47

Broccoli schreef:
RuiterL schreef:

Was net even buiten, maar zit voor de rest nog wat uit te zieken binnen. Maar het zonnetje is lekker hè!

Nou en of, hopen dat het zonnetje komende dagen nog even aanhoudt! Beterschap, wel goed uitzieken he. Anders komt het weer dubbel en dwars terug

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:05

Broccoli schreef:

Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk, maar ik denk dat als het af is, er heel wat van je schouders af zou vallen. Echt respect dat je dit kan. Ik zou het heel graag willen lezen als het klaar is, als dat mag!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:08

Melis we moeten effe sjekke wat ze hebben, want het zou vast niet goedkoop zijn. Ben benieuwd wat blue island heb, want die had vorig jaar een mooie korting op de jassen!

Over de vraag, ik heb al antwoord gekregen haha, dus het hoeft niet meer.
Maar vind het wel knap dat je toch alleen naar buiten bent gegaan, brengt toch veel spanning mee!

RuiterL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:09

Melis, hij staat nu in Egmond binnen die mensen zijn geen fanatieke bokkers. Maar kreeg een tip van een bokker die hem op een hyve van die stal had zien staan. Zo ben ik in contact gekomen en ook langs gegaan. Heel leuk contact mee!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:36

Kirsten, Wat was je vraag dan? :P Maar we moeten inderdaad maar even kijken voor die jassen.

Larissa, Okee maar wel super zeg dat je zulk leuk contact hebt met de nieuwe eigenaren. Altijd fijn!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 18:38

Ohh over het adres van de buitenvaart. Die had ik nodig, maar pris had al geantwoord.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:39

Haha okee is goed :P Voor wat had je dat adres nodig dan? Ben niet nieuwsgierig aangelegd hoor... :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 18:42

Ik ga maar mijn engels leren... Wordt nog een druk dagje voor mij morgen.... En moet zaterdag ook vroeg op :(