Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Ik voel me nog steeds niet lekker. 't Gaat wel al wat beter, maar ik moet nog niet teveel doen.
Gelukkig heb ik een bijrijdster uit duizenden die Zamoor al de hele week doet! Thanks Eline!!
Ik ben bezig om een boek te schrijven. Nog best lastig!
?! esiebessie schreef:Ik zal het filmpje zo bekijken.
Wat vinden jullie trouwens van die jongen die al 3 jaar aan een tuigje vastzit..?
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Ik voel me nog steeds niet lekker. 't Gaat wel al wat beter, maar ik moet nog niet teveel doen.
Gelukkig heb ik een bijrijdster uit duizenden die Zamoor al de hele week doet! Thanks Eline!!
Ik ben bezig om een boek te schrijven. Nog best lastig!
Ohjee, doe maar rustig aan hoorrr, straks kan je morgen niet mee!!
Oehh coool ,waar gaat het over?!
Maar wil wel graag een jas!
En dat Romance Horse Design zit inderdaad in Almere.
, ik maak wel rijfoto's als het weer beter gaat met rijden , ik en mn bijrijdster zijn er nou allebij afgevolgen . Terwijl die week daarvoor ze zo braaf was , Zelfs met longeren is ze Vervelend ,
Broccoli schreef:RuiterL schreef:Het trouwens heerlijk helder blauw vandaag, wel koud... Maar dat zonnetje![]()
Nog mensen naar buiten vandaag?! Of zit iedereen vanmiddag tussen de schoolbanken en/of werkmuren
Was net even buiten, maar zit voor de rest nog wat uit te zieken binnen. Maar het zonnetje is lekker hè!
Broccoli schreef:Het boek gaat over m'n anorexia en boulimia. Hopelijk kan ik het, als ik alles heb opgeschreven, achter me gaan laten
Maar we moeten inderdaad maar even kijken voor die jassen.
Voor wat had je dat adres nodig dan? Ben niet nieuwsgierig aangelegd hoor...