Leuk een ritje bij Smit! Ben de 13de op vakantie en de 20ste is de dag nadat ik 's avonds terugkom. Is jullie plan de ochtend- of de middagrit te doen?
Lijkt me best leuk om eens een dagtocht in een ander gebied te rijden!
Saskia89
Geplaatst: 17-12-12 23:54
Een dagtocht trek ik niet hoor, haha!
Gezellig als je meegaat. Zal ik van de week even bellen of mag ik jou heel lief aankijken en wil jij morgen informeren of er nog een paar plekjes zijn?
Danseresje
Geplaatst: 17-12-12 23:56
Tuurlijk mag jij mij lief aankijken. Nu hopen dat ik het niet vergeet........ben af en toe een zeef de laatste tijd! Dagtocht is toch niets anders dan 2x 2-2,5u met een lunchpauze tussendoor?
Saskia89
Geplaatst: 18-12-12 00:08
Dat zeefgehalte ken ik ja.... Ach, anders kan ik altijd nog bellen! De laatste pasr keer vond ik 2 uur rijden helaas toch echt wel genoeg
Voorjaar lijkt me praktischer. Gaat me niet lukken om het binnen nu en zeer korte tijd in te plannen! Antoinette, heb jij ook zin/tijd om mee te gaan de 20ste? want dan vraag ik of er nog plek is voor 4!
O, en heb de foto's van mijn camera bekeken, zitten toch nog een paar goed gelukte foto's bij hoor! Ook een leuke van Jolanda met Anouk, dus die heb ik haar maar gestuurd!
Ga trouwens vragen of ik donderdag lesje mee kan doen!
Goh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, Es! Enne, nu al vakantie?
evdpanne
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-12 23:27
kooslover schreef:
Goh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, Es! Enne, nu al vakantie?
Tja de dag voor kerst was verplichte vrije dag (kantoor dicht), dan dinsdag en woensdag kerst, moest ik donderdag werken was ik vrijdag weer vrij (standaard vrije dag) en de maandag voor nieuwjaarsdag was ook verplichte vrije dag... Kortom ik moest 1 dag werken . Tja toen heb ik die ook maar vrij gevraagd en had ik hele week vrij .
Maar vertel Sas, hoe is het bij jou?
Saskia89
Geplaatst: 18-12-12 23:34
Wow, jij hebt een goed kantoor uitgezocht. Maandag voor kerst dicht . Maar wel lekker hoor!
Bij mij is het wel oké. Nog niet spetterend, maar ik ben nog aan het acclimatiseren. En... ik mis mijn lieve collega wel een beetje (en het NTI ook nog bijna....). Nog een dagje werken deze week, dan donderdag en vrijdag training voor het e-mailprogramma waar we mee werken. Maandag werken en dan ook twee daagjes vrij. December is een goede maand om te beginnen, tot nu toe elke week een cadeau gekregen
December is idd goede maand om te beginnen . Januari wordt bij ons weer heel druk, jaarafsluiting enz maar gelukkig heb ik het boeken van de bank al redelijk door nu dus kan ik dat lekker zelfstandig doen! Vorige week dinsdag ook een training gehad . Hele dag in van der Valk hotel gezeten met lekkere koffie, muffins en donuts en heerlijke lunch! Ik heb zelfs over de ene maand dat ik gewerkt heb eindejaarsuitkering gekregen .
Bij jou is de situatie natuurlijk ook heel anders Sas, jij zat prima op je plek maar moest weg... Hopelijk wordt het snel wat leuker .
Haha, dat is nog eens mooi meegenomen, zo'n eindejaarsuitkering! Ik krijg ook lekker lunch tijdens de training
Bij het NTI heb ik ook mindere tijden gehad, maar zo aan het einde ging het allemaal wel weer prima... Ach, komt wel goed joh. Even doorzetten Het is best oké hoor, dus het komt vanzelf wel...
De rit is geboekt hoor meiden! Zondag 20 januari om 14.00u! Vanavond onvrijwillig wezen zandhappen! We gingen balkjes doen en daarna sprongetje, iets waar ik een hekel aan heb, maar ok. Ik zei ook tegen Aad dat ik eigenlijk helemaal niet wilde, zelfs de balkjes niet, maar ja, uiteindelijk toch die balkjes, mocht daarna elk moment stoppen als ik wilde! De ruiter op alex wilde eigenlijk wel ruilen, ik zat op Tiësto en bood hem aan, vooral omdat ik dus niets met springen heb, maar Tiësto het kennelijk goed kan en leuk vind! Alleen ruiter was te lang voor Tiësto. Nu was een andere ruiter niet lekker, dus die stapte af en heeft Alex mee naar stal genomen en lange ruiter ging op vamos. En wie moest er voorop? Tiësto! Kortom, ik was natuurlijk dolgelukkig, ahum! Rondje in verlichte zit ging goed, toen op de balkjes af. Netjes vooruit aan het kijken en wilde er echt wel overheen, maar kennelijk voelde Tiësto mijn spanning, dus die besloot dat ie er niet overheen wilde en ging linksaf! Tja, daar was ik natuurlijk niet op berekend en rolde er zo af! Was mijn eerste val sinds ik herstart ben en gelukkig is Tiësto niet zo groot. Viel gelukkig alles mee en was op de grond voor ik het doorhad! Wel klap op zijkant rechterbovenbeen en rechterbil gehad, die zijn nu ook beurs! Aad helemaal verbaasd dat Tiësto dat deed en ik boos en geschrokken, waardoor ik tranen eruit gooide dat ik zelfs never nooit niet geen balkjes meer ga doen! Weer opgestapt nadat Aad Tiësto aan de hand over de balkjes heeft geloodst en daarna alleen nog kleine voltes gestapt, waar ik al gauw meer en meer gezelschap kreeg! Maar ja, ben dus over niet één balkje heen gegaan! En Aad maar zeggen dat hij dit niet had verwacht en als hij dacht dat ik het niet kon, mij niet voorop had gezet! (Alhoewel Tiësto met springen wel voorop moet, omdat hij makkelijk schrikt als een ander paard een balkje raakt). Nu maar even gauw de warme douche opzoeken en een lekker warm kruikje in mijn bed gooien! Zal wel stijf zijn morgen! Voel het nu namelijk al! Heb nu maar besloten dat ik het te lang vind om tot nieuwjaarsdag te wachten en heb zondag een ritje staan, zijn maar 5 ruiters, altijd fijn! Hoop natuurlijk dat ik dan op mijn grote vriend mag! Zo, en nu gauw mijn bed in, want vannacht sliep ik ook pas om 4u!
dat schiet weer lekker op! moet afzeggen voor de 20ste! Krijg net een mailtje van Vueling dat mijn vlucht zomaar 2 dagen is opgeschoven....tja, lekker als je moet werken, not! nu nog even bij transavia gekeken en kan ik op zondagavond terugvliegen! alleen nog even een optie vinden voor mijn dagdienst op maandag, want kom om 23.40u pas aan ofzo! ik zeg mijn plekje zondag wel weer af! Moet ik jullie reservering laten staan Saskia en Fenna? Of willen jullie dan liever 's ochtends rijden?