vinden jullie deze mooi?
ben van plan m te kopen maar twijfel nog een beetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik wil alles weten, hoe je het gehad hebt 
_melissaa schreef:Haha Ik Ben Saunders is grappig
Ik had vandaag les, ging wel goed
Er is alleen wel uitgekomen dat het zadel niet goed ligt, dus rijd nu met een heel leuk kussentje eronder, zodat hij wel goed ligt
Het bleek dus dat het ook een beetje pijn deed als ik in galop ging, want dan klapperde het zadel van achteren, dus daarom ging hij zo hard, maar toen ik met het kussentje ging galopperen ging het goed en was hij rustig
Ook zei mijn instructrice dat als ik op de wedstrijd van 9 april een wp haal (daar geloof ik nog niet zo in maar goed) dat we dan rustig aan beginnen met springen en dat ik dan op de volgende wedstrijd op 14 mei waarschijnlijk BB mag springen (is ong. 50 cm op de kringwedstrijden)
Dus ik ben heeeelemaal blij
Is een nieuw zadel geen optie dan? _Lisanne schreef:Fijn dat je wat leuke dingen hebt gevonden.
Ik ga je filmpje op de pc bekijken!
Marjan heeft gister met Koos een clinic gereden van Kirsten Beckers ( geloof ik) in ieder geval degene die Jazz rijdt. Was zo gaaf, Koos is zo stoer haha. Was echt super leuk om te zien. Hij was echt zeiknat daarna

Hopelijk vinden jullie er 1!
), maar het liefst rijd ik niet eigenlijk..