Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 15:51

mja.. was ook laatste keer hoor :)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 16:01

Stelletje dressuurprikkers _-:(

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:21

Is een leuk filmpje hoor, niks aantrekken van alle zeikerds. Die heb je nogal veel in paardenland.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 19:12

de beste stuurlui staan aan wal... :-)

leuke ava trouwens Suus! hoe fix je dat?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 19:19

dunnit schreef:
heeft iemand nog een deken (regen & gevoerd) in de aanbieding?
maat: 1.95. ik zoek er namelijk 1. dacht vraag het eerst hier, anders laat ik er 1 meenemen door arthur. die komt morgen naar stal voor het grote zadel ruil spel. (dus mocht iemand nog snel een bob's willen scoren, sla je slag. Grote kans dat ie morgen weg is :-) )

Hoi, ik heb op dit moment helaas 3 x 2e hands maat 1.85m liggen. Ik kan je eventueel wel zaterdag iets nieuws leveren van of van het merk Imperial Riding of een ander merk.
Groetjes Angelique.

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:00

harry's horse? heb je die ook?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 20:02

Nee sorry, die heb ik niet. :( Ook niet 2e hands.

I_Cee_Ebony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:19

Die onderlinge oorlog stopt jammergenoeg nooit..... Als we allemaal eens ophouden met dat gezeik naar elkaar het maakt niet uit welke dicipline je beoefend je bent allemaal met paarden bezig .....

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:21

poownies! :-)

hoe is het met het hertje henk?

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 20:32

ik vraag arthur anders wel angelique...

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-10 21:34

dunnit schreef:
ik vraag arthur anders wel angelique...

Prima. Mocht je niet slagen, dan hoor ik het misschien nog wel?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:16

essiedepessie schreef:
leuke ava trouwens Suus! hoe fix je dat?

Senkies, ik weet niet meer hoe ik heb gefixt, filmpje is al 3 jaar oud. :') Steesebeebje was hier 2 jaar.

Ik had toen een programma waarmee je filmpjes om kon zetten naar avatars en dan kon je stukjes eruit knippen enzo en was heel handig. Had 'm toen via google gevonden maar ik heb geen flauw idee meer hoe het programma heet.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 22:54

San1978 schreef:
Es, zet dat dan ook niet op een dressuurforum, dat is toch vrágen om moeilijkheden!! Haha, ik wou dat ik me er even mee kon bemoeien, heb wel weer eens zin in een good old rel! Zit al opmerkingen te bedenken in de trant van "Nee je paard met z'n kop in de krul trekken..." nee, ik hou me in.

Trudy, goed nieuw onderschrift heb je! Heb ik iets gemist? Heb je dingen omgegooid? Had je het bitje nog gevonden trouwens?

Heb mijn moeder thuis en ben dus niet zo vrij als ik zou willen, ben sporadisch op stal. Bit dus nog niet gevonden. Dat ik mijn onderschrift veranderd heb heeft geen speciale betekenis. Nou ja, inzoverre dat ik eerst aan mijzelf ga werken (natuurlijk door blijf solliciteren, en het breed ga aanpakken, nu mijn opleiding klaar is ook in het diepe ga proberen te springen (als men mij de kans geeft), en vanaf Augustus gaan we zien wat de toekomst brengt. Zie het nog niet zitten om echt wat voor mezelf te beginnen, maar ook dat zal de tijd leren.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 00:15

Zo'n 15 jaar terug heb ik ook de sprong naar zelfstandige gemaakt met niets, nu 15 jaar later ben ik veel ervaringen rijker en heb ik een onderneming met zo'n 40 man/vrouw personeel, wie niet waagt wie niet wint, niet gegokt is altijd verloren :D gewoon doen en zien waar het schip strand! Ik heb er in ieder geval geen moment spijt van gehad en pluk er dagelijks mijn vruchten van. Ik heb het onwijs druk (soms moet het privéleven even wijken) maar zou niet weten wat ik thuis zou moeten doen, zelfs als ik een poging doe om een paar dagen vrij ten nemen ben ik heerlijk met mijn bedrijf bezig alleen als ik op Aruba zit ben ik het even kwijt :D

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 07:17

Goedenmorgen allen. Vannacht om half 5 kreeg ik een telefoontje: mijn moeder is vannacht dus overleden.
Ik ben nu nog even op mijn werk, moet even het een en ander regelen, anders loopt dat helemaal de soep in. ( Handig hè als je de enige bent die weet wat er allemaal moet gebeuren!)

Straks ga ik even naar mijn vader en broers en schoonzussen. De kist gaat dicht, ik heb haar zondag voor het laatst gezien en dat wil ik ook zo laten. Ik zal haar dus niet meer zien.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 07:40

gecondoleerd angeliqueje... het zal allemaal wel een beetje dubbel zijn denk ik...

hoop dat je het allemaal een beetje kunt verwerken en afsluiten.

dikke kus meis.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 08:02

gecondoleerd ijpje...
hopelijk kan je het een beetje een plekje geven en voor je eigen gevoel afsluiten...
als we iets met je peuwnies voor je kunnen doen laat je het ons weten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:12

He jeetje Angelique, gecondoleerd. Toch maar goed dat je haar dan toch nog even hebt gezien en het mss beter kunt afsluiten op deze manier... Laat het idd maar weten als je even niet naar stal kunt zodat wij je poownies kunnen doen.

Wow ik ben gewoon pas 5 minuten op m'n werk! Heb file gereden vanaf Westzaan tot aan Uitgeest :O Stomme kou, stomme sneeuw :(

xnitax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:25

Angelique, gecondoleerd meis!
Altijd moeilijk, ook al zat het eraan te komen...
Zoals de rest zegt, als je geen zin/tijd hebt, laat maar weten he!

In purmerend is helemaal geen sneeuw gevallen, echt lekker!
Hoop alleen dat t niet nog erger wordt en we normaal naar stal kunnen vanavond!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:30

Sterkte IJp. :(:)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 09:39

Dank jullie wel allemaal!

Ik ben nu in Bakkum, echt te ongelofelijk voor woorden: de begrafenisondernemer is op vakantie en heeft niets geregeld of doorgegeven. Dus nu na een zwaar telefoongesprek wordt er uiteindelijk iemand gestuurd. Achteraf blijkt dat de man niet eens voor zichzelf werkt, maar bij een grotere onderneming, en die man gaat straks zijn oren wassen krijgen als hij terug is van vakantie.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:41

Nou lekker dan, mooie verrassing. :n

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:57

Gecondoleerd IJp :(:)
Wat een prut begrafenisondernemer! Ongelooflijk, hier zit je nú echt op te wachten...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:15

gecondoleerd IJp...wat ontzettend onprofessioneel van deze begrafenisondernemer

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 10:26

Gecondoleerd IJp met het overlijden van je moeder, hoewel je het aan ziet komen komt het toch altijd als een schok. En als de dingen, die je denkt geregeld te hebben, dit achteraf niet blijken te zijn is dat nog een keer extra zuur.

Schumax, ik ken dat, je werk mee naar huis nemen, en er voortdurend mee bezig zijn, en dat andere dingen moeten wijken. Been there, done that, met het resultaat dat ik er bijna aan onderdoor ging. De balans tussen werk en leven was zoek, zover wil ik het dus niet meer laten komen (al is dat risico er altijd wel want geloof het of niet, zo zit ik ook in elkaar).

Het is op dit moment (imo) geen goede tijd om met dat wat ik wil voor mezelf te beginnen. Ik zal uiteindelijk wat betreft de paarden keuzes moeten maken omdat het niet gaat lukken om ze allemaal aan te houden, maar ik ga niet riskeren dat ik door een "wie niet waagt die niet wint" actie ze allemaal kwijtspeel....