Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dunnit schreef:heeft iemand nog een deken (regen & gevoerd) in de aanbieding?
maat: 1.95. ik zoek er namelijk 1. dacht vraag het eerst hier, anders laat ik er 1 meenemen door arthur. die komt morgen naar stal voor het grote zadel ruil spel. (dus mocht iemand nog snel een bob's willen scoren, sla je slag. Grote kans dat ie morgen weg is)

essiedepessie schreef:leuke ava trouwens Suus! hoe fix je dat?
Steesebeebje was hier 2 jaar.
San1978 schreef:Es, zet dat dan ook niet op een dressuurforum, dat is toch vrágen om moeilijkheden!! Haha, ik wou dat ik me er even mee kon bemoeien, heb wel weer eens zin in een good old rel! Zit al opmerkingen te bedenken in de trant van "Nee je paard met z'n kop in de krul trekken..." nee, ik hou me in.
Trudy, goed nieuw onderschrift heb je! Heb ik iets gemist? Heb je dingen omgegooid? Had je het bitje nog gevonden trouwens?
gewoon doen en zien waar het schip strand! Ik heb er in ieder geval geen moment spijt van gehad en pluk er dagelijks mijn vruchten van. Ik heb het onwijs druk (soms moet het privéleven even wijken) maar zou niet weten wat ik thuis zou moeten doen, zelfs als ik een poging doe om een paar dagen vrij ten nemen ben ik heerlijk met mijn bedrijf bezig alleen als ik op Aruba zit ben ik het even kwijt
Stomme kou, stomme sneeuw