Pebbs schreef:Melanie_B schreef:Hele mooie foto's!!!!!
En idd, je houding!Veeeeel beter.
Hahah, Noortje Remco's grote fan!
Melanie is verlieffddddd![]()
Correctie : Grootste fan
Neeeeeee
Want dat zijn me moeder & ik al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar tis sinds gister pas ''officieel''

Ja het is al wat netter maar nog niet optimaal haha.
.
.
.
.

.

.
.

.
.
, maar ben stiekem toch wel trots op mijn compactcameraatje
. 
. Astor schreef:Heee
Ik ga even via hier reageren op gisterenavond. Het was niet zo heel leuk vond ik... Weet niet precies waarom.
Maar volgende week is echt de laatste keer dat Nox open is daarna is hij dicht..
Maar toen we uit Nox kwamen regende het al erg maar we zaten bij de bushalte droog en in de bus natuurlijk ook.
Maar we gingen achter in de bus zitten bij de 4 zits en mijn vriendin deed even haar voet/been op de stoel tegenover haar.
En in ene kwamen daar uit het niets 2 undercover agenten en ze moest helemaal haar id laten zien.
Ze kreeg dus gewoon een bekeuring omdat ze even haar voeten op de bankjes zette?
En toen zei die man ja we gaan zo de bus uit want we moeten even de gegevens controleren etc.
We hadden mazzel want we moesten er bij de steiger uit van die man en 1 halte daarna is de gouwen.
We hadden oko best op de volgende bus kunnen wachten maar die komt een uur later en anders waren we te laat thuis.
Maar we moesten dus lopen naar huis van de steiger tot de gouwen maar het regende dus en ik liep lekker op me pumps.
En ik moest ook nog in me eentje lopen en me vriendin ook.
Omdat we wel in dezelfde buurt wonen maar iets verderop. Dus dat was best eng in je eentje zo lopen. Ik liep zo hard mogelijk!
Maar de bekeuring zal gewoon rond de 60 euro zijn voor haar. Maar ik ging gewoon mee uit de bus want samen uit samen thuis toch
Maar ik vond het echt belachelijk, die agenten waren gewoon in normale kleren en lekker undercover dus...
.