Althans ik heb er geen last van gehad gisteren bij de les.
Ze ging zelfs niet klooien. Af en toe wilde ze niet van de hoefslag, achter het paard voor haar weg maar voor de rest was ze heerlijk voorwaarts en luisterde ze gewoon prima
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. 

dat vind ze dan wel nog leuk ! haha!! knorrige jozele die de rest verslaat! echt knap
Manon_S schreef:Jozele was volgens mij niet meer hengstig?
Ze ging zelfs niet klooien. Af en toe wilde ze niet van de hoefslag, achter het paard voor haar weg maar voor de rest was ze heerlijk voorwaarts en luisterde ze gewoon prima.

Manon_S schreef:Jozele was volgens mij niet meer hengstig?
Ze ging zelfs niet klooien. Af en toe wilde ze niet van de hoefslag, achter het paard voor haar weg maar voor de rest was ze heerlijk voorwaarts en luisterde ze gewoon prima.
. raar.
!
. Emmaa_ schreef:Joos is zo'n schat
Ik kan haar echt waarderen, ze kan lopen, alleen ze heeft er niet altijd zin in xD
En ik geef haar gelijk, moet je zien wat er af en toe op rijdt....
Van die kleine dingen kan ik echt genieten, hoe ze je zo aan staat te kijken als je staat te wachten, zo werklustig
Dat luie is alleen een soort masker, ze wilt wel voor je lopen, als je haar op de juiste manier rijdt.
En ik zeg natuurlijk niet dat ik dat gelijk doe, maar ik kan het wel goed met haar vinden
, zijn er wel veel geworden!!
.
! Alleen de cap en laarzen niet
. Heb de sokken besteld (17,00
) dus hopelijk zijn ze dinsdag binnne!! Helemaal in het oranje grijs !! haha. en springen , oeeh eindelijk iets wat ik wél kan
. dat hoop ik
kijk hoeveel meelezers de ab'ers hebben..
.. maar oke meekijke opzich, niet zo erg, maar dat je dan dingen gaat gebruiken om over te roddelen is té achterbaks.
!
Mooi hoor!
Heel vet.
Alleen boven staan nog dozen met kleding en mijn kamer
Pff.. ik heb pas 9 februari weer internet, dus zal niet tot
Moeders is er ook, dus die kan ons nu