Een goede poetsbeurt is goed, maar té kan ook vind ik

Maarja, ik ben dan ook meer van het simpele KWPN, dusja, ik kan niks over Arabieren zeggen

KIRSTENN!
NICKY FOTO'S @ http://s303.photobucket.com/albums/nn15 ... 0augustus/
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

?
. Manon_S schreef:Nee en als je er niks over weet hoef je niet zo een paard af te kraken.

. 
Manon_S schreef:Nee maar ik vind het gewoon iritant.
Dat je zo over een paard praat, je weet duidelijk niks over het arabierenwereldje.
En dan als het TE is? Moeten die mensen toch weten.

Emmaa_ schreef:En trouwens, ik weet eigenlijk wel prima genoeg over Arabieren.
Ik heb namelijk een jaar helemaal gefreakt op die beesten.
Mijn hele kamer was zeg maar beplakt met Arabierenfoto's, het enige waar ik op internet naar zocht was Arabieren en ik heb uiteindelijk heel veel hengsten gevonden.
Ook wel mooiere dan deze als ik dat mag zeggen.
Dit vind ik bv. wel een hele mooie hengst;
Maarja, Zand erover !
Sabinee__ schreef:Emmaa_ schreef:En trouwens, ik weet eigenlijk wel prima genoeg over Arabieren.
Ik heb namelijk een jaar helemaal gefreakt op die beesten.
Mijn hele kamer was zeg maar beplakt met Arabierenfoto's, het enige waar ik op internet naar zocht was Arabieren en ik heb uiteindelijk heel veel hengsten gevonden.
Ook wel mooiere dan deze als ik dat mag zeggen.
Dit vind ik bv. wel een hele mooie hengst;
Maarja, Zand erover !
Ik wil niet veel zeggen, maar wat ik je liet zien was Arabieren hengst nummer 1 zo'n beetje.
Heeft bijna alleen maar hoge premies, en World Champion, Numer One Of The United States ?
Manon_S schreef:Het plaatje wat Sabine liet zien is een Amerikaanse Arabier.
Die word extreem opgemaakt etcetera etcetera.
Je houd er van of niet. Maar ik vind het beetje respectloos om op deze manier je mening te geven.
Dat kan je op die manier dan beter voor je houden.
. Emmaa_ schreef:Manon_S schreef:Het plaatje wat Sabine liet zien is een Amerikaanse Arabier.
Die word extreem opgemaakt etcetera etcetera.
Je houd er van of niet. Maar ik vind het beetje respectloos om op deze manier je mening te geven.
Dat kan je op die manier dan beter voor je houden.
Wat moet ik dan doen?, erover liegen en zeggen dat ik hem prachtig vind?.
Want als ik niet reageer, dan wordt er weer gezegd dat er niet genoeg reacties worden gegeven.
Manon_S schreef:De hengst wat Sabine liet zien is Marhaabah.
Je hoeft niet gelijk zo te reageren hoor [naam], ik zeg alleen dat ik het onrespectvol vind.
.

?
en dan indd netjes gebouwde rijpaarden ! 

Manon_S schreef:Zeker heel leuk, die bonte bij Monique tegenove is echt geweldig
.
Emmaa_ schreef:Bont isen dan indd netjes gebouwde rijpaarden !
KWPN vind ik echt helemaal het einde
Vooral gewoon simpele, standaard rijpaarden.
Ik freak op gewoon donkerbruin
.