Jenniferr schreef:ik moet echt even iets uitschreeuwen!!
IK GA MACHO KOPEN!!!
verteeellll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoes't met Azzie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jenniferr schreef:ik moet echt even iets uitschreeuwen!!
IK GA MACHO KOPEN!!!
? Kirsten_D schreef:Oke..
Was van de week voor het eerste met der naar buiten geweest, ze was zo braaf! Ze heeft geen stap verkeerd gedaan..

Melanieetjuh schreef:T zadeltje ga ik niet heen denk ik.. Vind dat sowieso 3 x niets!
Misschien morgen even naar Filly..
Ik zal wel even een plaatje zoeken voor jullie.. weten jullie wat ik ongeveer wil!
Kirsten_S schreef:Maar ik moet er ook steeds heen worden gebracht , of moet steeds de bus nemen.
Ik heb hem dan tot oktober. En dat is het begin van een nieuw schooljaar waarin ik me examen heb.

Elja schreef:blehhh wat is deze tinker leleijk gevlochten

Iris moet zelf maar even vertellen
Zal ze ff wat foto's uploaden en vertellen hoe het is gegaan vandaag!
Maaikeee schreef:Jaah hee lau, ik vond het er ook netjes uitzien!
Ze begon ook meteen lekker met hoofdje naar beneden!
Volgens mij is(wordt) het echt een lekker paardje!
En iris en val deden het zo goed vandaag!Iris moet zelf maar even vertellen
![]()
En worlino was ook vandaag weer lekker bezig, we liepen langs de deur buiten en opeens komt ze me toch omhoog!
Der been was toen over het touw, toen heeft super Iris der gered![]()
Maar daarna bleef ze stuiteren en hangen en weet ik veel wat..kwam vooral doordat er paar paarden naast der
het bos in waren..toen heeft sabrina volgens mij ander paard naast der gezet even en toen werd ze weer kalmer.
Mafkeesie
Elja schreef:KIRSTEN IK HEB JE PAARDJE BEKEKEN!
ik fietste langs je stalletje
en je paardebeest lag in de bak dacht ik
anders was eht de verkeerde hahaha
ik zag ook een veulentje?

Ze wordt echt bruinIriis_ schreef:Hè hè bijgelezen!Zal ze ff wat foto's uploaden en vertellen hoe het is gegaan vandaag!

Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Hè hè bijgelezen!Zal ze ff wat foto's uploaden en vertellen hoe het is gegaan vandaag!
Benieuwd..!
Ik ben ook heel blij met me paardje..![]()
Heb wel een paar foto's, maar moet even zoeken hoe het met me telefoon en com moet..

Iriis_ schreef:We wilde dinsdag eigenlijk ook nog even langs rijden met de paard (langs jou paard)
Maar uiteindelijk hadden we daar geen tijd meer voor omdat het alarm af ging in Rees der huis