Het was inderdaad een heerlijk knuffeldier. Maar het houd inderdaad een keer op. Ik vond het een fijn en ontzettend lief paard.Mazzel gelongeerd (in de regen), hij liep eigenlijk keurig, vrij voorwaarts zelfs. Toch niet te veel gedaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was inderdaad een heerlijk knuffeldier. Maar het houd inderdaad een keer op. Ik vond het een fijn en ontzettend lief paard.
linksom totaal niet, hij liep zo voorwaarts en heel soepel, maar lekker braaf en rechts vond ik hem iets stugger, maar liep hij ook keurig
ik stuur nog wel een mailtje anders
ik was eerlijk gezegt meer bezig met hoe Mazzel liep en dat ik het koud had door de regen
)
hallo, het was super donker
, ik doe ook altijd heel stoer met dat soort dingen. Weet nog dat ik vroeger in groep zeven met het douane spel in mijn eentje het donkere bos in ging en iedereen gillen. Maar goed, daar was niets aan
Ik vind dit soort dingen veel enger. Je wilt niet weten hoe snel ik fiets als ik alleen in het donker de laan over moet
. Teveel fantasie voor dat soort dingen.
(terwijl ik gebracht had kunnen worden).
Die mensen moeten daar toch ook veilig rond kunnen lopen?
Waarom in godesnaam van volte wisselen?
(alsof je dat er niet zo uitrijd
) maar goed, ik snap het
Behalve vrijdag
maar 's zaterdags zal ik achter het gebak gaan staan. Dan kan ik af en toe de koeling in duiken en donderdag werk ik in de avond, zelfde verhaal. Morgen en over morgen
ach, lekker in de winkel.

En dan slaap je op een camping ofzo?