Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Roosmarijn_ schreef:Ik vind het wel een mooi halster, apart motiefje en het is echt een "Pauline-halster".
)
_Roosmarijn_ schreef:Trouwens mensen, het moet echt onderhand eens zomer worden, dit koude weer is maar niks. Vandaag was het wel een mooie dag, als dat zo aanhoudt.. dan komen we er wel!

Pauline wordt setjes-freak!!
Want wat zou ik dan bij zo'n setje aan moeten, dan is paardje helemaal in setje en zit ik er op als een onverzorgde sloeber... no thanks.

Shetjjee__x schreef:idd een erg grappig halster!![]()
om 1 uur gaan we lisa bij feestje ophalen uit vathorst, maar omdat ze daar dus aan bouwen zijn moeten over van die weggetjes waar helemaal geen ligt is.. gelukkig wel met de auto alleen weten me moeder en ik allebei de weg niet
hestejente schreef:nee, 't lijkt alleen zoWow, nieuwe ava Jolanda?
Shetjjee__x schreef:'t is daar idd echt net een doolhof en ze zijn denk ik zo al 5 jaar verder?
Shetjjee__x schreef:hestejente schreef:nee, 't lijkt alleen zoWow, nieuwe ava Jolanda?

josewoos schreef:Ik vind 'm saai!! Wel mooie foto hoor, maar wil meerdere haha!
Gelukkig hebben we een heel lief meisje hier die het wilt doen....

hestejente schreef:josewoos schreef:Ik vind 'm saai!! Wel mooie foto hoor, maar wil meerdere haha!
Gelukkig hebben we een heel lief meisje hier die het wilt doen....
![]()
@ Tessa: ja, die weg ken ik ook!
Shetjjee__x schreef:Roos, zou je nog een avater voor mij willen maken?![]()
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:Roos, zou je nog een avater voor mij willen maken?![]()
Nee ze is veels te druk hihi