_sandra schreef:Had nog geen plan. Als het mooi weer is, wil ik wel in de ochtend al heen om een uurtje of 11.LIQUITA schreef:Hoe laat ben morgen bij de kinders San?
wat was jou plan???
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:Had nog geen plan. Als het mooi weer is, wil ik wel in de ochtend al heen om een uurtje of 11.LIQUITA schreef:Hoe laat ben morgen bij de kinders San?
wat was jou plan???
ATE schreef:heb ate ook ff getut die stond op stal heb lekker geborsteld en ingevlochten toen weer terug naar land gebracht nanda had hem gelongeerd
ATE schreef:VAKANTIE!!!!????? waarover ?
_sandra schreef:ATE schreef:heb ate ook ff getut die stond op stal heb lekker geborsteld en ingevlochten toen weer terug naar land gebracht nanda had hem gelongeerd
wat is die nanda toch een schat he, heb je een lieve schoondochter aan!!!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:VAKANTIE!!!!????? waarover ?
ATE schreef:Wat lief !!!heb trouwens auto en trailer van hans voor de pony s mijn broer heeft als goed is zaterdag zijn auto verkocht hans bood meteen zijn auto aan en trailer erbij lief he broer rijd wel dan hoor zaterdag
ATE schreef:heb trouwens auto en trailer van hans voor de pony s mijn broer heeft als goed is zaterdag zijn auto verkocht hans bood meteen zijn auto aan en trailer erbij lief he broer rijd wel dan hoor zaterdag
LIQUITA schreef:Er staat helaas geen TV in onze accommodatie. Mogen er wel zelf 1 mee nemen. Ze kunnen daar voor digitene zorgen. Dus als we doorgaan nemen we maar zelf een TV mee, toch???
_sandra schreef:Oké !!heb morgen eerst een bruidje, als ik klaar ben bel ik je wel ff liquita!!!
_sandra schreef:ATE schreef:heb trouwens auto en trailer van hans voor de pony s mijn broer heeft als goed is zaterdag zijn auto verkocht hans bood meteen zijn auto aan en trailer erbij lief he broer rijd wel dan hoor zaterdag
super, dat is nou de charme van de mensen bij veldt.
_sandra schreef:PRECIES!!!!ATE schreef:heb trouwens auto en trailer van hans voor de pony s mijn broer heeft als goed is zaterdag zijn auto verkocht hans bood meteen zijn auto aan en trailer erbij lief he broer rijd wel dan hoor zaterdag
super, dat is nou de charme van de mensen bij veldt.
ATE schreef:Dan maken we ruimteLIQUITA schreef:Er staat helaas geen TV in onze accommodatie. Mogen er wel zelf 1 mee nemen. Ze kunnen daar voor digitene zorgen. Dus als we doorgaan nemen we maar zelf een TV mee, toch???
heb jij nog ruimte in auto ?
tv heb ik wel
_sandra schreef:Trustega mijn bedje in, moet morgen weer fit zijn. weltrusten en tot morgen!!!!!!
en tot morgen. Zal thee mee nemen. LIQUITA schreef:ATE schreef:Dan maken we ruimte
heb jij nog ruimte in auto ?
tv heb ik wel
ATE schreef:JAAAAAH, ik ook!!!!heb er zin in week kootwijk
_sandra schreef:ga mijn bedje in, moet morgen weer fit zijn. weltrusten en tot morgen!!!!!!
ATE schreef:GROTEkleine of grote tv? digitene kan ik ook meenemen
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Trustega mijn bedje in, moet morgen weer fit zijn. weltrusten en tot morgen!!!!!!en tot morgen. Zal thee mee nemen.
LIQUITA schreef:ATE schreef:JAAAAAH, ik ook!!!!heb er zin in week kootwijk
_sandra schreef:Oké, mooie tijdlekker, haal ik ff lekkere broodjes, denk dat ik rond 1 uur er wel ben !!!