!Ah en dan eindelijk foto's
. Ze ziet er mooi uit, fijn dat ze uiteindelijk nu weer lekker in d'r stal staat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
. Ze ziet er mooi uit, fijn dat ze uiteindelijk nu weer lekker in d'r stal staat! 

Is herfstvakantie, dus we mogen niet hardlopen op het parkeerterrein van de Ikea
Maarja, ik hoefde sowiezo niet hard te lopen maar ik moest op de ergo
Maarja, hoeft dus niet

ik reageer ook weer es ff op ''ex'' poelenburgh topic
,

. Daarna had ik haar eindelijk te pakken om haar buiten in de paddock los te zetten. Maar goed, we staan hier nog géén drie weken en ik heb Ot in de -door mij veronderstelde- paddock gezet. Ja, een wat lage omheining was er wel maar ja, gewoon Ot er ingezet. 
. Met paddock bedoelen ze de aparte 'paddockjes' ongeveer tengrote van een longeercirkel. Inmiddels had Ot al haar energie er alweer uitgerend en heb ik haar toch nog in zo'n mini paddock gezet.. Daar heeft ze nog een uurtje gestaan.
.
.
(we waren gister langs mijn oma geweest, hoop niet dat ie het daarvan heeft
) 

. Ik snap wel dat iedereen het druk allemaal enzo heeft, mja, lijkt mij wel gezellig
. 
Maar wel leuk plan, ik doe mee!

wel fijn manon! Is het ook minder druk daar als bij poel of niet? Beterschap voor je vriendje
,
,
zwanger maaik
???
[HAW] Leo KWPN (v. Expert x Ulster) lekker @ dressuur work
tis allemaal zo druk 

, lekker avondje voor jezelf. Ik had net ook Pirates gezien met m'n zieke buddy, het ging volgens mij wel weer goed met 'm, zijn maag kon weer crackers aan iig.
Héé, maar wat raar van je bijna flauw vallen... wel genoeg gegeten/gedronken etc.?? 
.
; ik kwam terugfietsen van Ot toen ik opeens een hondje midden op de drukke weg zag staan. En op de stoep stond een oud jammerend vrouwtje. Er kwam een auto op het hondje af rijden en blijkbaar zag die 'm niet want hij minderde geen vaart of iets. Ik weet niet wat ik toen had maar ik was van mijn fiets afgesprongen en heb dat hondje gepakt
.
Citaat:Bij mij gaat alles wel relaxt maar wel superdruk! Op het moment wordt ik alleen schijtziek van die kleuters die elkaar en het hele schoolplein terroriseren met schommels, verplaatsbare klimrekjes, steps, loopfietsen, stelten, skelters en nog veel meer leuks. Terwijl er een meidengroepje zich uitstekend vermaakt met de zandbak, blijft de kleine Surinamer de schommel aan mijn raam heel fanatiek doorduwen terwijl de kleine Mohammed, die óp de schommel zit, het inmiddels uitgilt van de angst. 'Stop, ik zeg STOPPPPPP!' Even twijfel ik om op mijn raam een klap te geven maar ik blijf toch even lekker zitten. Ik heb deze week immers al een hond gered.
Ik heb ook nog een beetje RVSV nieuws:
Afgelopen maandag hadden we weer het verplichte eten met elkaar, relaxt gegeten en was heel gezellig. Verder was iedereen al druk bezig met het groeperen maar het er bestwel hard aan toe: sommigen worden zomaar het groepje uit gekickt (dan worden ze er zomaar, achter hun rug om, uit het groepje gezet... te banketstaaf ). Was af en toe dus ook complete chaos, een paar moesten zelfs huilen. Ik heb volgens mij wel een aardig clubje, daar ga ik vanavond dus mee borrelen. Over 2 weken moeten ons presenteren aan de hele vereninging met een lied en de hele reutemeteut.
Verder volgende week inauguratie (eindelijk mijn baret!!) dus worden we volgende week weer netjes in tenue de ville verwacht . En dan volgende week donderdagavond ook nog het zgn Kamelenbal en dan krijgen we inval van de UVSV (de Uffen). Zij zijn met 300 vrouw en wij met ruim 80 dus dat wordt nog leuk.... We zijn nu ook allemaal van die liedjes aan het leren om mee te 'battelen'..... zoals:
uffen uffen uffen
ga eens op zij
hier zijn rv'sters waarom kijk je niet blij?
we verbouwen je bek
en we hakken je neer
en als je dat niet leuk vind
dan doen we t nog een keer
BOER! (h.oer)
en nog 1:
U.G.L.Y. you ain't got no alibi,
you're Uffen he he you're Uffen
BOER! (h.oer)
hahaha , mij benieuwen, een bitchfight, ik gok een slagje erger dan de frictie die op het moment ontstaat tussen de nog steeds gillende Mohammed en de kleine Surinamer..
En dan moeten we ook nog 2 x 8uur werken voor RVSV. Maar dit is wel leuk; horecawerk in AHOY en je mag zelf bepalen welke data en dagdelen. Dit houdt dus in dat je in feite zelf kan plannen bij welk evenement of concert je werkt! Op 15 november moet ik ook gaan pieten bij de intocht van Sinterklaas in Rotterdam. Mocht ik kleuters zoals die hier naast mijn raam moeten gaan vermaken dan weet ik nu al wie ik in de zak stop.. Onze kleine vriend Mohammed, nog altijd wild schommelend tegen zijn wil in, probeert vanuit de meest mogelijke hoeken waarin hij heen wordt geduwd inmiddels de aandacht te trekken van zijn juf: een echte Surinaamse.
Ik moet die week ook nog gaan collecteren als Piet in de -jawel- Koopgoot . HAHA
Opzich wel allemaal leuke dingen en we hebben 8 november volgens mij ook nog een groot feest met als thema............ SUPERMARIO. En je moet gewoon wééééér met een corpsbal als date heen.
Nou ladies. De kleine Surinamer heeft het duwen van de schommel gestaakt en de kleine Mohammed staat weer veilig met beide beentjes op de grond. Ik ga en kan weer leren.....

..
.