Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
wij kwamen net op tijd om de bevalling van Sam's paard "W" te zien. Het is een prachtige zwarte hengst-veulen....echt heel vertederend
. Ik heb wat foto's kunnen maken, maar die bewaar ik voor morgen.LIQUITA schreef:Zo....en ik ben nu pas thuis van een ZEER GEZELLIG Bokt-etentje. Jullie zullen wel denken...nu pas!?!
JAH...wij reden namelijk op weg naar huis langs de manege en ik zag licht branden in stal en daar zag ik Sam staan. Wij natuurlijk even kijken....en ja hoorwij kwamen net op tijd om de bevalling van Sam's paard "W" te zien. Het is een prachtige zwarte hengst-veulen....echt heel vertederend
. Ik heb wat foto's kunnen maken, maar die bewaar ik voor morgen.
Ik ga nu slapen....doei!!!!

. Helaas waren de batterijen van mijn fototoestel bijna leeg. Dus ik heb maar een paar foto's kunnen maken. Ik heb net de foto's van ons etentje op de PC gezet, en ze zien er heel gezellig uit. Jullie moeten alleen nog even geduld hebben...want ik heb nu geen tijd om ze op Bokt te plaatsen. Ik moet om 13:00 uur op de manege zijn..we gaan een buitenritje maken.
!

en na-
.
gestuurd met MR. Sloggie..
voor Liquita

LIQUITA schreef:Zo....en ik ben nu pas thuis van een ZEER GEZELLIG Bokt-etentje. Jullie zullen wel denken...nu pas!?!
JAH...wij reden namelijk op weg naar huis langs de manege en ik zag licht branden in stal en daar zag ik Sam staan. Wij natuurlijk even kijken....en ja hoorwij kwamen net op tijd om de bevalling van Sam's paard "W" te zien. Het is een prachtige zwarte hengst-veulen....echt heel vertederend
. Ik heb wat foto's kunnen maken, maar die bewaar ik voor morgen.
Ik ga nu slapen....doei!!!!

LIQUITA schreef:Ja...dit was natuurlijk een geweldige afsluiting van een geweldige avond. Helaas waren de batterijen van mijn fototoestel bijna leeg. Dus ik heb maar een paar foto's kunnen maken. Ik heb net de foto's van ons etentje op de PC gezet, en ze zien er heel gezellig uit. Jullie moeten alleen nog even geduld hebben...want ik heb nu geen tijd om ze op Bokt te plaatsen. Ik moet om 13:00 uur op de manege zijn..we gaan een buitenritje maken.
DUS...tot vanaaf dan maar![]()
![]()
!

Mireille1970 schreef:Ik heb ook alvast wat foto's online gezet (in mijn profiel en in een topic bij kraamstal in de picture "Zwarte Johnson x Rousseau x Houston hengst")

??
Mireille1970 schreef:LIQUITA schreef:Ja...dit was natuurlijk een geweldige afsluiting van een geweldige avond. Helaas waren de batterijen van mijn fototoestel bijna leeg. Dus ik heb maar een paar foto's kunnen maken. Ik heb net de foto's van ons etentje op de PC gezet, en ze zien er heel gezellig uit. Jullie moeten alleen nog even geduld hebben...want ik heb nu geen tijd om ze op Bokt te plaatsen. Ik moet om 13:00 uur op de manege zijn..we gaan een buitenritje maken.
DUS...tot vanaaf dan maar![]()
![]()
!
Ik heb ook alvast wat foto's online gezet (in mijn profiel en in een topic bij kraamstal in de picture "Zwarte Johnson x Rousseau x Houston hengst")

xan schreef:Hallo, is er nog iemand ???????
Of zijn jullie er vanmiddag allemaal afgevallen ??
?????? 

meelen schreef:Hee Xan, hoe is het met de??????

xan schreef:meelen schreef:Hee Xan, hoe is het met de??????
Nee hoor heb nergens last van, (heb ik gelukkig nooit)
Heb wel heerlijk geslapen en het fietsen ging ook nog wel hoor.
Jullie zijn ook allemaal goed thuisgekomen las ik.