jaaaa Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:ik wil even zeggen dat ik voorlopig geen internet heb![]()
![]()
Vandaag zou mijn kabel aangesloten worden en internet enzo...hebben WIJ weer een kabelbreuk![]()
![]()
![]()
Nou moeten ze eerst een vergunning hebben om te graven voor ze het kunnen maken!!!![]()
![]()
![]()
en dat kan wel in de loop van de volgende week worden!!!
Nou daar word je toch gek van!! Heb ook geen tv heb van een vriend van ons digitenne geleend zodat we toch nog wat kunnen zien.
Het is dus wel weer balen![]()
![]()
Maar ik kan dus niet veel op bokt ben afhankelijk van comp andere.
Ben nu nog even in huis tante want die is op vak.\
Heb vanavond heeeeeel mijn oude huis leeg gemaakt en ben nu net pas klaar. pffff maar dat is in iedergeval een last minder.
Nu nog alles uit pakken in nieuwe huis nou dat gaat echt een klus worden hoor!

sybje schreef:@ xeentje: Gefeliciteerd!! Goed man!![]()
En en en en .. ik heb vandaag een buitenrit gedaan met Sieb.. Zonder zadel!! ik ben helemaal trots! Der hoefjes zien er ook super mooi uit en ze was echt heeeeeeel lief vandaag..![]()
![]()
spettertjuh schreef:Zo heb jij even mazzel zeg Zarah.....ik kan me nog wel schooldagen herinneren van 8 tot 5 uur hoor......en dat is lang!!!!!!!!!!!

spettertjuh schreef:sybje schreef:@ xeentje: Gefeliciteerd!! Goed man!![]()
En en en en .. ik heb vandaag een buitenrit gedaan met Sieb.. Zonder zadel!! ik ben helemaal trots! Der hoefjes zien er ook super mooi uit en ze was echt heeeeeeel lief vandaag..![]()
![]()
Je kan het hoor Sophie.........Sybje voelt zich veel fijner zonder het zadel en jij kan het ook dus........dat wordt zandvlakte voor je.......rengalopje?![]()
,
.
)
,
Zit op school
Met Famke, maatschapijleer te maken.
Ik ga nu snel kijken hoe mooi hij is... Gegroet.. Tante Falli!!!!!
hahahah je geloofd het niet he dat iemand zooooveel pech kan hebben.
idd kaar dit geloofd niemand als je het verteld.
yeh go stoerdie