Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:28

Ik was vandaag zóóó moe. Ik had Kai opgezadelt, maar ik heb alleen maar gestapt. Maar was ook wel lekker voor een keer Lachen !! Vond hij vast ook niet erg. En daarna nog even los gegooit!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 20:34

Dat is idd soms ook wel lekker Haha!
Ik heb een tijdje terug alleen maar op mn paard gezeten, gewoon stil gezet bij het hek, gezeten met mn ogen dicht en de ademhaling gevoeld. En daarna ging het rijden ook stukken beter Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:44

Ooooh leuk Rianne!! Hopelijk wordt je het!! Haha! Is het in een studentenhuis? Wel relaxed dat het in het centrum zit toch? (ook al is die niet groot Tong uitsteken ) Maar dichtbij het station van driebergen?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:10

ik wil even wat met jullie delen Tong uitsteken

ik ben Afgestudeerd!!! Haha! Haha! Vandaag mijn eindpresenatie gehad, die ging echt super goed, en direct daarna de bespreking van mijn afstudeerstage die ik heb afgerond met een dikke 9!! Vanaf nu ben ik dus Ing. Lupi Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:11

WOOOOOOOW GEFELICITEEEEEEERD!!!! Go jij! Go jij! Feestje! Go jij! Go jij!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:15

Gefeliciteerd!!!!

Ik was gezakt voor m'n examen, en had afgelopen dinsdag herkansing. Ik hoor a.s. donderdag of ik het heb gehaalt, hoop het zo erg !!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:16

Ojeee Sence! Voor je eindexamen?? Hopelijk haal je het ja!! Is niet leuk als je alles weer overnieuw zou moeten doen.... We duimen!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:20

Mja... Ik ben al 2 x blijven zitten, en ik doe dat niet nog eens. Dan ga ik wel pasgroen doen bij het AOC ofzo, ik blijf sowieso niet op deze school. Ik baal er ontzettend van dat ik niet gelijk ben geslaagd, maar hopelijk nu wel. Goed duimen hé! Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:21

OK dan!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 16:50

Gefeliciteerd Lupi!!!! Goed man! een 9! Hopelijk studeer ik volgend jaar ook af...

balen nadine, hopelijk heb je je her gehaald!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 20:40

Hoe gaat het leren Juul????? Bij mij echt niet... :S Maar na maandag is alles voorbij Haha! VAKANTIEEEEEE~~~!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 21:39

Hey lied!!!

Heb vandaag mn laatste tentamen gehad!! En die heb ik wel gehaald denk ik!!! Was echt geen leuk tentamen: communicatie&beleid....En al mn opdrachten zijn NU ook af dus... VAKAANSJE!!!!

Er is een VET goeie nieuwe serie op! Vind jij vast ook wel wat: Heroes!! Zeer verslavend net als Lost en zelfs beter!!! rtl 5 donderdag om half 10, net geweest dus! Freaky en spannend!

Hopelijk komt het bij jou ook goed! Maandag naar Vlie, Morgen komt een nieuwe pony! Jeuuu ben benieuwd, even uitproberen nou! Moet ik een Henco-sleutelhanger voor je meenemen Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:21

Gefeliciteerd Lupi, poeh hé een 9, netjes Haha! Dus nu ben je student af, is dat ook raar?

Jammer Nadine dat je een her moet doen, duim voor je hoor Knipoog

@Juul, ik heb heroes ook gezien, wat spannend! Vond het echt gemeen dat het afgelopen was... Had meteen nog wel een aflevering willen zien Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:54

Heeey!

Ja, ik ken heroes wel, alleen nog nooit gezien Tong uitsteken Ik heb het gewoon te druk altijd op donderdag.... Moet maar eens downloaden Tong uitsteken

Ik hoop dat het met mij ook goed komt ja Tong uitsteken Ik heb geen zin in een her ofzo...

Vet dat er een nieuwe pony komt!! Wat voor eentje??? En NATUUUURLIJK moet je een Henco sleutelhanger meenemen!!! Haha! HENCO is Lieeeeeeeeef!!!!

Voor als ik je niet meer spreek: Have fun op Vlie! En geniet van je vakantie! Lachen (Moeten nog maar even dagje plannen voordat je 2 maanden naar vlie vertrekt!)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 07:18

Ik heb wel een site voor je waar je alle afleveringen kan dowloaden Knipoog gisteren even ontdekt! Echt een vette serie, gisteren voor het eerst begonnen!

De nieuwe heet Jerry, is ongeveer 1,43, wit, ruintje en houdt van springen en lesjes lopen Haha! ben erg benieuwd! Wel handig nog een lespony erbij, voor de instructieweken! Ik zal wel even een hencosleutelhanger meenemen voor je, nog meer wensen lied? Haha!

Misschien dat we doordeweeks eens kunnen afspreken want alle weekenden tot ik wegga zit ik al vol!!

Het is vakantie vakantie vakantie!! Cool Go jij! Go jij! Nou ik zal zo even ontbijten, aankleden en naar de paarden!

@ rianne: Vandaag kwam marisca toch?? Veel plezier!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 07:47

Oeeeeh! Als ik vrij ben kan ik mooi al die afleveringen bekijken Tong uitsteken

Nieuwe pony klinkt leuk Haha!

Inderdaad een keertje door de week, want ik zit ook al elke weekend volgeplant Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:32

Ja, vandaag komt Marisca!! Hopelijk blijven de buien ons voorbij waaien Knipoog

Nog meer leuk nieuws, ik heb de kamer!! Jippie!!! Ben hem al helemaal aan het inrichten en moet me echt inhouden om niet al van alles te gaan kopen Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:44

@Sence, ik heb het dekje al op gehad en het staat zó mooi Haha! Hihi, ben er erg blij mee Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 13:18

Jeeeej Rianne! Gefeliciteeerd!!! Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 07:12

En! Hoe was het met Marisca!!?? leuk les gehad!? Leuk om haar weer eens te zien zeker? Toen ik les van dr had was ik weer helemaal gemotiveerd! Wil ook nog een lesje eigenlijk voordat ik naar Vlieland ga, maar Oneta is volgende week weg voor de keuring!

Gister Oneta weer gereden, je moet zo je concentratie erbij houden en op je zit en gevoel terugrijden, anders wordt ze steeds heter! De eerste 20 min gingen erg goed, ook linksom wat haar moeilijke kant is, daarna werd mevrouw wat drammerig en was ik mijn concentratie kwijt... gaan we aan werken!! Ben meer van de paarden oprijden en de energie erin stoppen omdat ik erg druk van mezelf ben, dit is het omgekeerde! Maar echt een superleerpaard! Ging al beter dan woensdag iig! Erg lief is ze ook Bloos Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 14:56

Super Juul!! Dan kan je idd wat van Oneta leren Lachen Als het nou elke keer 5 minuten langer goed gaat Haha! Echt leuk hoor! Rij je haar nu elke dag?

Jaaaa Rianne!! Hoe was het gister met Marisca???? Haha! Veel geleerd?

Ik moet nu ECHT gaan leren... Gaaaap

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:03

Ik kan haar nu als ik wil elke dag rijden, maar heb afgelopen week druk gehad met afronden van alles... morgen weer rijden! En dan gaat ze volgende week weg..., ze wordt keuringsklaar gemaakt, volgende week zaterdag KWPN veulenkeuring in Harich...

En dan heb ik nog een weekje om te rijden, want dan is het alweer Vlielandtijd! Na de zomer rij ik dr waarschijnlijk samen met Jasmine (lwd-manege). Wel fijn want dan heb ik het toch druk met afstuderen en niet vaker tijd dan 3/4 keer p. wk. en dat ze elke dag gereden wordt is erg fijn, aangezien ze veel energie heeft... Moet alleen nog even achter les aan, want wil wekelijks lessen.

Moet je nu nog leren? Ik heb vakantie!! yeah... wat moet je leren???

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:23

Oh, wel relaxed idd dat je haar dan samen met jasmine rijd.. Maar ik dacht dat jasmine daar niet meer reed ?? Maar dat is dan idd wel beter Lachen Anders moet je wel elke dag!

Ja.. ik moet leren... ik heb maandag tentamen Boos! Gaat over ges van de fotografie .. en ik moet 125 fotos leren :S :S naam, auteur, jaartal en techniek :S Hoe verzinnen ze het....

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:35

WAT???? 125 foto's??? WHY waarom??? Warum??? is dat nuttig??? pfff hoe verzinnen ze het idd!! is dat je laatste tentamen???

pffff ik heb nu ineens tijd over, verveel me dood... na een dag niks gedaan te hebben heb ik ook wel weer genoeg gerelaxt!! Ben blij dak maandag even naar Vlieland kan!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 15:37

Ja, i know!!! Vette onzin!! En daar vragen ze natuurlijk maar 10 van ofzo... :S Ik heb geeeeen zin meeeeer... ik wil me ook vervelen!!!! Tong uitsteken Ik wil ook naar vlieee!!!!! Haha!