Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 10:58

Ja al die blub is idd niet erg leuk na de sneeuw. Blegh Nagelbijten / Gniffelen

Nouja, longeren is ook wel eens lekker als je ff geen zin hebt. Na een lange werkdag en zo'n borrel lijkt het mij idd ook moeilijk om nog te paard te gaan.

Dit topic al gezien? Bah
[NM] Iets te dichtbij...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:26

Ik heb de eerste foto gezien, en daarna weggeklikt. Ik snap niet dat er niet iemand efficient in heeft gegrepen in dat halve uur dat die man aan het knokken is geweest (agent aanhouden en die tijger door zijn kop schieten?)

Hebben jullie Anky's nieuwe kur al gezien? Ik heb hier wel geluid maar ik kan hem niet zo hard aanzetten dat ik de muziek hoor, en daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar.

http://cgi.nos.nl/cgi/player/?mpurl=htt ... index.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:35

Nee helaas nog niet! Thanx voor de link! Ik zal het thuis even gaan bekijken. Ik heb hier ook geen geluid en we worden door het hoofdkantoor in de gaten gehouden. Dus ik kijk van het weekend even, volgens mij is de kur echt prachtig *LOL*

Ik snap idd ook niet dat er niemand was die langs is gelopen. Vreselijk voor die man, een half uur tegen zo'n enorm beest vechten. Als die man het dier had getreiterd zou ik ook hebben gezegd: eigen schuld dikke bult. Maar dit is echt gewoon een ongeluk Zowiezo dat er van die foto's zijn gemaakt, de fotograaf had beter even te hulp kunnen schieten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:49

Vaag dat niemand iets efficients kon bedenken... Nou zullen ze vast wel sterke kaken hebben maar er had vast wel iets gedaan kunnen worden.

Kennen jullie dat ook, jezelf in een jurk wurmen en ongemakkelijke schoenen aantrekken en dan daarmee nog moeten dansen ook op van die boemboemboem muziek, geweldig kerstgala. Rolleyes was wel gezellig hoor..

Ik ga trouwens zondag weg.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:50

Kur van Anky moet ik ook nog bekijken... Zit nu op school en we hebben hier geen geluid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 12:14

Hmm idd, that's the christmas spirit Suus *LOL*

Lekker joh! Naar het warme land, ben jaloers op je. Heb je al eens zo lang gevlogen? Voor mij word Cuba ook de eerste keer zo lang. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.

Als je btw met Arkefly vliegt krijg je een Personal Entertainment Player. Daarin staan allemaal nieuwe series, films en cd's dus dat kan je dan kijken de hele vlucht. Het ligt eraan met welke klasse je gaat, bij de ene klasse krijg je het erbij en bij de ander kan je huren. Echt tof joh!!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:00

Ik ben een keertje met China Airlines gevlogen, hadden we een soort video on demand aan boord, alleen deed dat ding het niet. Dan duurt zo'n vlucht erg lang hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:11

Oei wat stom lijkt me dat zeg als het niet werkt! Ohja, jij was toen naar Nieuw Zeeland! Ja, als je dan geen vermaak hebt lijkt het me ook extra lang duren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 13:16

Ik weet btw niet of je gaan ontkomen aan de sneeuw Trudy. Ik hoor dat het in A'dam al sneeuwt Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 15:18

Ik ben alleen een keer naar Spanje gevlogen. Huilen van het lachen Geen flauw idee wat voor vlucht we hebben, ik ga 't avondeten voorbereiden, dan kan ik 't een half uur/3 kwartier van tevoren in de oven pleuren, hoef ik me niet te haasten. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:17

Hmm het spookt hier Nors opkijken Ik was net even weg en ineens is mijn radio uit als ik terugkom! Heb het kantoor van de baas toegeeigend die er toch niet is Nagelbijten / Gniffelen

Straks lekker knolhobbelen, hopelijk blijft het winterweer lekker uit.

Al lekker aan het kokkerellen Suus? Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:24

Dat is een vraag voor Suus. De hele middag was het rustig en ineens hagelt het aanvragen.
Waarom moet dat allemaal in bosjes komen? Ik zie het liever gelijkmatig verdeeld over de dag. Nu staan ze soms met zijn drieen om mijn bureau en daar wordt ik een beetje iebelig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:26

Ja, ontzettend leuk altijd dat áls er iets binnenkomt dat alles tegelijk binnenkomt. Stom Scheve mond

Ben jij vanavond ook weer op stal? Wel lekker dat de donderdagavond altijd zo rustig is de laatste tijd.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:38

Oh ik heb gisteren op Zippo gereden, echt lekker.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:41

Zippo gaat lekker de laatste tijd, ik heb je helaas niet zien rijden.

Vanmiddag tweede gedeelte van het kerstpakket gehad, mooie fles Sheridan koffielikeur, twee likeurglazen, tegoedbon voor een tijdschrift en een doosje zachte nougat.
Mogen jullie raden wat ik vanavond ga doen Haha!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 21:21

Ehm naar de paarden????????????? Clown Clown Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 00:04

Ze was op stal Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 09:03

Doei!

Zippo is koel. Ik heb gisteren m'n pink dodelijk verwond (was bijna te laat voor school en moest nog een brok soda in stukken hakken, ik hakte mis Sigaar ), hele huis bij elkaar gevloekt. Nagelbijten / Gniffelen

En ik heb heeeerlijk gekookt gisteren Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 09:57

Hoooooi iedereen!

Da's niet goed Suus, je hebt je vingers wel nodig hoor. Je mag ze niet zomaar doodmaken! Maar is het nu wel weer goed?

Gisteren weer op Whis gereden, bij het wijken in de draf was ze een beetje irri en bokte tegen de muur. Ze schrok helemaal van het geluid dat zij veroorzaakte, mafkees Clown Maar wel de liefste mafkees!

Wat een kou he? Hier is het helemaal wit nu! Ik reed gisteren op de dijk achter de pekelwagen. Toen ik langs de trendhopper reed zag ik dat het -6 was! Whisky had trouwens wel een stoer deken, ze heeft tijgerprint in haar nek!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:00

Whis is lievvv Lovers wel een beetje maf... Ik had laatst dat ze schrok van een vest dat al een half uur lang over de bakrand lag. Frusty

't Is kouddd... Vanmorgen kwam ik zonder m'n lenzen of bril naar beneden en 't leek dus of 't had gesneeuwd. Gelukkig bleek 't wat minder schokkend maar d'r is hier nog steeds een wit laagje...

Pink is herstellende. 7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 10:42

Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind dat de hengst is afgemaakt Scheve mond
[VN] Update: Paard doodt 18 maanden oude peuter

Whis kan idd heel grappig zijn, net als 20x langs de deur lopen en bij de 21ste keer doen alsof het een vreselijk eng ding is Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha jij dacht vanmorgen dat je ingesneeuwd was? Gelukkig maar dat je je lenzen op tijd in deed Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 11:10

I love werken met de feestdagen, je krijgt altijd leuke kadeautjes *LOL* Zojuist heeft iedereen een doos merci gehad van een bedrijf waar we mee samenwerken. Yihoeeeee

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 12:05

*LOL* Zonder m'n lenzen leek 't alsof er minstens 5 cm lag. Nagelbijten / Gniffelen

Oehh merci, da's helemaal niet onaardig. Haha!

Weet ook niet wat ik ervan moet vinden... 't Is wel kuddegedrag (kind wou naar de veulens?). Ik vind eigenlijk dat je kinderen in de buurt van paarden constant in de gaten moet houden. Anders kan je elke paddock wel zo af gaan sluiten met kindersloten en planken hout dat er geen kind tussendoor kan kruipen want als er wat gebeurd ben je je paard nog kwijt ook... Maar begreep ik nou goed dat de eigenaar van het paard ook de moeder was van het kind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:18

Ik geloof van wel ja. Het paard had het kind natuurlijk niet mogen doden. Maar imo is er gewoon geen kans dat het paard dacht: Laat ik nu eens dat kind gaan vermoorden

Merci is al half op Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 13:22

De koffielikeurfles is voor een kwart leeg Haha!

Had vanmorgen alleen wel moeite om mijn bed uit te komen, hoe zou dat nou kunnen?