stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:34

nee esther dat vind ik ook! Ik kwam op Partij Wilders uit en Partij voor de dieren! Nu even bedenken welke ik ga stemmen Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 18:42

hoor vrijdag of ik ben aangenomen
het was erg leuk Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:10

pascha7 schreef:
hoor vrijdag of ik ben aangenomen
het was erg leuk Haha!

Haha! Haha! Haha! Haha! Leuk ....SPANNEND Haha! Haha! Haha! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:12

ben net wezen stemmen het was erg druk, ik had wel 7 mensen voor me en achter me stonden ook mensen, volgens mij was het in de jaren hiervoor nooit zo druk, wel goed hoor Haha!
Ik heb gestemd voor Marijnissen de SP, terwijl ik normaal voor de VVD ben maar die Rutten vind ik helemaal niets

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:26

Normaal als wij gaan stemmen zijn we ook meteen 'aan de beurt'. Nu ook een aantal mensen voor ons! Goed teken! Haha!

Bella is weer een rondje gaan zwemmen hoor vanmiddag, de muts. Ze stonden lekker los, Raisa en Bella. Af en toe ging ik kijken, en op een gegeven moment zie ik dat ze al kleddernat was. links EN rechts. echt glimmend ZEIKnat... In de plas dus! Borstcrawl gedaan denk ik... Clown
Toen ging ze WEER liggen, maar te dicht bij de rand. Dus ik ren erheen, om haar op te jagen, maar ik was te laat... ze rolde al om, en lag met haar pootjes tussen de balken Verdrietig Meteen lag ze stil. Net alsof ze na lag te denken hoe ze dit zou aanpakken! Ik belde Piet, en had haar rechterhoef vast, die boven de balk. en die trok ze terug, deed even moeilijk, en stond op! Piet nam niet op, dus ik hing snel op. (Later belde hij wel terug, dus ik vertelde wat er aan de hand was, maar dat ze al los was)
Bella had zich niet bezeerd gelukkig.
Waarom gaat ze nou toch in die plas liggen? WAAROM??? Nagelbijten / Gniffelen Haar hele deken WEER zeiknat van binnen! grrrrr
Misschien moet ik er maar een reserve dekentje (warme) bij hebben.. Nu heeft ze een fleece en ongevoerde regendeken op... als ze DAAR morgen maar niet mee in de plas gaat liggen! Ik heb op het bord 'molen' gezet bij Bella, dus ik HOOP dat ze (Laura en Rachel) morgen wel eerst ff op het bord gaan kijken! hahahhaa

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:28

@ Naadje24: nee helaas niet een half uur nadat ik me hier in de TaamsHK had aangemeld, kreeg ik een PB van een aantal meelezers, hoezo ik heb geen leven en val daarom anderen lastig Haha! Ik heb het zelf wel verteld aan een aantal die wel ok zijn van die HK maar de niet gezellige leden nee die lezen mee. Boos! echt zielig
Hoe gaat het nu met het inrijden van Wildrose, wat kan ze inmiddels allemaal, ik zag dat je al dacht om volgend jaar te gaan starten?? goed hoor:D

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:38

@ Dabo: wanneer haalt ze de gouden plak op de 50 meter rugslag Haha! Tong uitsteken wel schrikken zeg, maar wel een komisch paard heb je.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:41

Ja, hilarisch.... Nagelbijten / Gniffelen
hahahaha ja, ik kan er ook wel om lachen, maar als je die deken zag, is het eigenlijk wel om te huilen!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:48

Vandaar die badmuts op vanavond!Vandaar die badmuts op vanavond! Haha!
Nog bedankt Ellen.Dat was echt niet nodig hoor.Wortels genoeg.Appelstroop ook

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:54

Zirano schreef:
Vandaar die badmuts op vanavond!Vandaar die badmuts op vanavond! Haha!
Nog bedankt Ellen.Dat was echt niet nodig hoor.Wortels genoeg.Appelstroop ook
haha lachen met jou. Had ze 2 badmutsen op? Knipoog hahaha
Mijn paard eet jouw arm aan wortels en appels met stroop. Nu kun je weer wat nieuwe kopen Knipoog hihi
Hing mijn deken nog voor mijn deur? Hopelijk wel, en laten ze hem hangen, dan is hij hopelijk morgen weer droog. Nu heeft ze die nieuwe fleece op... jammer maar helaas!

Heeft er iemand misschien nog een oud dekentje liggen waar ie niets mee doet, 200grams ongeveer, hoeft niet waterdicht, maatje 185...? Haha! Haha! (als reserve dekentje, voor gevallen als deze, en ik vrees dat het nog wel vaker zal gebeuren..)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 05:47

De deken hing er nog hoor Ellen.Je kunt beter een zwempak kopen voor haar.Ik zal eens in de rondte bellen voor die 200 grams.
Mochten ze bij Zwaag niks hebben voor jouw vriendin.Dan heeft Ooteman diezelfde voor 20 eoro.Maar ik hoor er meer over vadaag.Misschien tot later.Dan volgt nu het weerbericht.
Zelfs de vogels dachten vandaag laat ik eens lekker in mijn nestje blijven(had ik ook willen doen)want het regent wel heeeel erg hard. Verdrietig Ze beginnen nu toch wel hard te twijfelen of het zuiden niet een beter klimaat is voor ze want de temperatuur was vanmorgen zo rond de 6 graden.Er was zelfs eventjes een kort hagelbuitje.
De egels doen hun best Bloos en ook kwam er in het landschap een grote rat (of zou het misschien een klein katje geweest zijn)langs hollen.
In ieder geval het weer is niet echt om een zwempak aan te doen,alhoewel sommige paarden echt de zomer in hun bol Cool hebben.Een pretigge dag verder.tot later. Slapen
Shirley is er al wat meer bekend over jouw mams??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 07:46

Ja, ze gaan haar toch wel bestralen, want zoals ik al zei, er zit natuurlijk toch iets.... Gelukkig zo klein dat ze t niet zien maar weg gaat t niet vanzelf. Ze krijgt binnekort een 'agenda' met de data wanneer ze die bestraling heeft. Ze moet 20 x.

Ik vrees dat we een linkscabinet gaan krijgen: gaat al ons bezuinigde geld weer de gootsteen door. Weg!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:00

Hehe eindekijk dan het verlossende antwoord en dat ze er ook naar gaan handelen.20 keer is 4 weken dus als ze snel beginnen is jouw moeder er voor de kerst of nieuwjaar nog vanaf.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:41

Morning allemaal Haha!

Groeten ook aan alle meelezers die onze gesprekken zo interessant vinden *LOL*

Wat een weer zeg Boos! Kan hier zo sjacho van worden Scheve mond

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 09:42

Ik ben absoluut geen voorstander van een links kabinet Scheve mond

Gelukkig dat ze nu toch iets gaan doen met je moeder Shir. Dat afwachten is ook niks.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 10:53

Mogguh mensen! Haha!

Ik heb al wat op marktplaats gezien, Marjan, en op een paar advertenties gereageerd. 20euro vind ik duur zat voor een oud reservedekentje Haha!

Nadine is mijn nichtje, ook mijn vriendin hoor! Haha!
Bij ooteman zitten er al gauw weer 6.50 verzendkosten bij, en je moet meer dan 40euro bestellen, willen ze uberhaupt verzenden... Of ik rij er even heen met haar.. ook gezellig. Maar we gaan in eerste instantie voor de premiere deken hoor! hahaha
(bovenstaand verhaal gaat dus over 2 dekens hoor, voor als jullie er geen barst van snappen) Tong uitsteken

Van politiek heb ik geen kaas gegeten, in evt. discussies ga ik me dan ook nooit mengen hahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:22

Je moet ze ook alles uitleggen he(haha)Maar mocht je wat van ooteman nodig hebben ze zijn in de aanbieding en a.s. dinsdag is het markt en dan willen ze hem ook meenemen.Het voorbeeld staat op de ooteman site.Ik heb nog niks gehoord hoor Ekllen over die deken.Geld en politiek nooit in openbaar,dat geeft ruzie.
Annemieke ik ga vanmiddag achter het slot aan hoor.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 12:38

hallol allemaal.
shir hoop dat ze snel gaan begin met je moeder.
dan ben je ook van af als ze daar klaar mee is en is het 1 zorg minder zegt maar.
hoe gaat het met missie en ilion?

ik heb gister nit kunnen stemmen ik was telaat en ook een beetje vergeten Clown

alle meelezers hallo is niet netjes he mee lezen je mag best reageren hoor.

ellen hebben ze hier op bokt geen deken mt 185 tekoop staan Verward

morgen wordt een spannend dag.
wordt opgebelt of ik ben aangenomen of niet Verward Haha!
en bo die morgen begin met de onderzoeken die ze gaan doen bij hem. hoop dat er wat uit komt.
miss is ie wel allergies voor stof of iets anders Verward

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:37

Thanx Mar Haha! Ik zie je later op stal wel!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:53

goedemiddag! Net terug van me werk!
Ja ellen Bella was goed nat gister he haha!
@ Shir: eindelijk gaan ze iets doen bij je moeder! Ik hoop dat ze er dan snel vanaf is en dat haar leventje weer fijn door kan gaan!

Spannende dag voor Anky en Mar van de Marel komt vandaag he! Succes vanavond en laat even weten hoe het was! Ben erg benieuwd!

Brenda hoop dat je wordt aangenomen!

Owja marjan kan je mij pm-en met je telnr? Moet je even wat zeggen over dat paardje in M-beemster!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:20

Hoi Azzaro ik heb je al gmt je kunt ons allebij bellen Chantal is vandaag de hele dag vrij.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:51

Vandaag was echt n drama! Ik haalde Ilion mega stijf uit stal, pas na 20 minuten aan de hand stappen werd ie iets ruimer, toen ben ik er op gegaan en nog eens 20 gestapt. Dat was echt kl*te. En toen draf ramp!
Het rare is dat hij gister v t werk wel beter werd en later los in de bak goed liep, maar ik hoorde v Mike dat toen Ab m gister v stal pakte ze vonden dat ie kreupel liep en na dat ie nw ijzers had beter weg liep. Ik vind t moeilijk om te begrijpen hoe en wat hij nu heeft, maar zijn rug zit heel duidelijk vast; voelt heel hard aan. Tunna komt woensdag en ik hoop dat ze me kan helpen wat losser te worden, want ik kom niet door zijn rug heen.
Wel zal ie ook wat gevoelig zijn op de nw ijzers maar toch....
Voel me dus echt heel slecht, ondanks dat ik vandaag mijn nw rijlaarzen kreeg.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 15:58

Heb je je nieuwe rijlaarzen gekregen Shir? Leuk joh! Ben benieuwd. Klote van Il maar je weet natuurlijk al wat hij heeft en dat zal met af en toe gewoon opspelen en ook door de kou misschien wel erger worden, de ijzers zullen misschien ook een rol spelen Verward

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:39

Ik denk ook dat het een kombinatie van beide factoren.
Annemieke bel jij vanavond zo rond 7 uur hoe laat hij komt??
Ik hoor het wel van je.
De Da vind wel dat Zirano er goed uitziet,maar had geen vergelijkingsmateriaal met van de week en moest afgaan op datgene wat wij hem vertelden.Morgen even bellen met Emmeloord,en dan hoop ik dat we mogen gaan stappen met hem.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:52

Ik bel hem rond 7 uur even op. Heb vanmiddag warm gegeten op het werk en eet straks 2 krentenbollen en een banaan. Ga zo uit werk naar stal en moet dan meteen rijden.