Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pascha7 schreef:hoor vrijdag of ik ben aangenomen
het was erg leuk
Leuk ....SPANNEND

Meteen lag ze stil. Net alsof ze na lag te denken hoe ze dit zou aanpakken! Ik belde Piet, en had haar rechterhoef vast, die boven de balk. en die trok ze terug, deed even moeilijk, en stond op! Piet nam niet op, dus ik hing snel op. (Later belde hij wel terug, dus ik vertelde wat er aan de hand was, maar dat ze al los was)
Haar hele deken WEER zeiknat van binnen! grrrrr
Ik heb het zelf wel verteld aan een aantal die wel ok zijn van die HK maar de niet gezellige leden nee die lezen mee.
echt zielig
wel schrikken zeg, maar wel een komisch paard heb je. 
Zirano schreef:haha lachen met jou. Had ze 2 badmutsen op?Vandaar die badmuts op vanavond!Vandaar die badmuts op vanavond!![]()
Nog bedankt Ellen.Dat was echt niet nodig hoor.Wortels genoeg.Appelstroop ook
hahaha
hihi
(als reserve dekentje, voor gevallen als deze, en ik vrees dat het nog wel vaker zal gebeuren..)
Ze beginnen nu toch wel hard te twijfelen of het zuiden niet een beter klimaat is voor ze want de temperatuur was vanmorgen zo rond de 6 graden.Er was zelfs eventjes een kort hagelbuitje.
en ook kwam er in het landschap een grote rat (of zou het misschien een klein katje geweest zijn)langs hollen.
hebben.Een pretigge dag verder.tot later.
Kan hier zo sjacho van worden

Ik zie je later op stal wel!