doen jullie ook aan f proeven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: doen jullie ook aan f proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:27

Vippie schreef:
Heej Lau das jammer, had je ook bij mij moeten starten hahahaa. Heeft je zusje het wel gehaald?

En 1234: zo slecht zijn die punten toch niet? Ze worden pas "slecht" als je rond de 190 zit of lager, boven de 200 zijn nog steeds hele goede punten hoor. Wie was de jury?

nee Clown die was gezakt met 1 van die 3 van de 209 Ach gut als ze die -2 niet had gehad had ze t net gehaald, en tja die spikkel he Clown daar reed ze niet op btw! 2 vriendinnen van mij wel Vork en ik wou wel starten bij de ponys maar dat mocht niet meer Vork

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:33

nog een vraagje aan de jury's over het voorlezen van de proefjes, want de een zegt dat je het maar 2x mag zeggen
en de ander zegt dat je t zo vaak mogelijk mag zeggen Clown

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:06

Officieel is het volgens mij maximaal 2 keer en ook echt alleen maar wat er in de proef staat maar volgens mij wordt daar bij onderlinge wedstrijden en bij FNRS proeven niet heel erg naar gekeken. Als ik hetniet verstaan heb schreeuw ik altijd gewoon van WAT??!! en dan krijg ik het nog een keer te horen Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:23

Ja die -2 was balen maarja regels zijn regels Knipoog, volgende keer beter. lezen, ach mij maakt het niks uit (hoor de voorlezer vaak toch niet in mn hok) als ik zelf lees of gelezen wordt dan doe ik het 2x 1x na de voorgaande oefening en 1x voor de volgende moet beginnen. En zowizo oefen ik hem thuis ook nog paar keer zodat ik weet wat er komen gaat ongeveer.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:06

vriendin van me had zelfs een 3 met -2 Clown want spikkel die schrok ofzo, dus ze maakte even een volte Clown ook wel zonde...

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:07

Laura_ schreef:
vriendin van me had zelfs een 3 met -2 Clown want spikkel die schrok ofzo, dus ze maakte even een volte Clown ook wel zonde...

Dat is wel streng. Welke proef reed ze?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:07

f4 of f3

Suzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:08

Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat bij mij zo streng gerekend werd (en ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat mn pony schrok of ervandoor ging)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:15

Laura_ schreef:

probleem was dat ze die volte juist niet maakte, hij sprong weg en ze maakte er een rare draai van en begon vrolijk met de volgende oefening. Had ze die volte nog gereden dan had ik daar iig nog een beter punt voor kunnen geven, maarja das idd doodzonde. Heb het ook bij het commentaar gezet geloof ik dat ze beter nog even een nette volte had kunnen rijden.
Ja Spikkel maakte er ene mooi feest van bij sommige proeven, het mooiste was dattie eerst het juryhok inkeek met zo'n blik van: nu opletten want ik ga iets leuks laten en zien, en ja hoor poink poink poink hun daar gingie weer, wat een feestbeest hahaha.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:20

ja die spikkel Clown ik zat ook in de bak bij dat proefje, en toen zei de voorlezer ook van ja het is toch ook een klein stout spookje Clown maarja volgende x beter voor hun.. en ook voor mij Clown

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 14:24

@ vippie, heeft u is gejureerd dat een meisje op witte shetlander meedeed en 257 punten had ? Clown

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:17

nee dat was ik niet, iig niet gister.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 15:54

nee maar een andere keer? want toen was de jury . den otter en gister stond dat ook bij hun op dat blaadje met nog wat ervoor Clown

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:10

Vippie schreef:
Heej Lau das jammer, had je ook bij mij moeten starten hahahaa. Heeft je zusje het wel gehaald?

En 1234: zo slecht zijn die punten toch niet? Ze worden pas "slecht" als je rond de 190 zit of lager, boven de 200 zijn nog steeds hele goede punten hoor. Wie was de jury?

haha tja... bij ons halen ze amper onder de 206 punten meestal Tong uitsteken dus voor ons is het dan 'niet goed' gereden Tong uitsteken En voor mijn gevoel ging de proef ook helemaal niet goed Tong uitsteken
Jury was 'van Voorthuizen.'

KimH schreef:
@1234: Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen, maar waarom draaien ze de letters in 1 keer om?
203 heb ik ook wel gereden. Je moet het maar zo zien de ene dag zit het mee en de andere zit het tegen. Meer dan je best kun je niet doen toch? Volgende keer beter Knipoog

Groetjes!

Ze hebben bij ons het jury hok aan de andere kant van de bak gezet zegmaar, en je moet altijd bij A binnenkomen enzo, en dan naar de jury groeten, en dat gaat niet als de jury aan de andere kant zit Tong uitsteken Vork haha dan groet je met de rug naar de jury Sigaar dus hebben ze de letters omgedraaid. maar iedereen heeft de oude letters nog in zn hoofd zitten Bloos dus is het wel erg verwarrend.

( nu staat ie hier: http://www.rvsw.nl/foto-gallerij/2007-1 ... c_0017.jpg (rechts in de hoek zie je em Tong uitsteken) en eerst was het aan de andere kant, gewoon laag Tong uitsteken maar daar hebben ze nu een rij spiegels voor gehangen)
Laatst bijgewerkt door 1234 op 15-10-07 16:29, in het totaal 3 keer bewerkt

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 16:10

Ik mag zondag were voor de F19 Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:53

Laura_ schreef:
nee maar een andere keer? want toen was de jury . den otter en gister stond dat ook bij hun op dat blaadje met nog wat ervoor Clown

Ja dat was ik (ben getrouwd), maar kan het me echt niet meer herinneren hoor Haha! Ik zie zoveel ruiters voorbij komen door een jaar heen. Wat voor proef reed ze?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:57

1234 schreef:
haha tja... bij ons halen ze amper onder de 206 punten meestal Tong uitsteken dus voor ons is het dan 'niet goed' gereden Tong uitsteken En voor mijn gevoel ging de proef ook helemaal niet goed Tong uitsteken
Jury was 'van Voorthuizen.'

Joh stel jullie niet aan Haha! Dat zijn superpunten Clown . Jullie jury zit hier trouwens ook op bokt dus als je nog vragen hebt.

1234 schreef:
Ze hebben bij ons het jury hok aan de andere kant van de bak gezet zegmaar, en je moet altijd bij A binnenkomen enzo, en dan naar de jury groeten, en dat gaat niet als de jury aan de andere kant zit Tong uitsteken Vork haha dan groet je met de rug naar de jury Sigaar dus hebben ze de letters omgedraaid. maar iedereen heeft de oude letters nog in zn hoofd zitten Bloos dus is het wel erg verwarrend.

Oh zit de jury nu boven op de tribune? Daar zat ik toen met de kur op muziek een hele tijd geleden. In het hok kon je de muziek niet horen dus zijn we naar de tribune verhuisd toen Haha!

1234 schreef:
(rechts in de hoek zie je em Tong uitsteken) en eerst was het aan de andere kant, gewoon laag Tong uitsteken maar daar hebben ze nu een rij spiegels voor gehangen)

Ja idd op de tribune Haha!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 19:14

hahah Tong uitsteken was dat dus de rede ? Haha! Tong uitsteken haha ik vond het al zo apart Clown dat ineens de jury, incl. juryhok verhuisd was naar boven Clown

Onze manege heeft 2 weken geleden ook een 4e ster erbij gekregen, dus ik dacht dat ze het daarom hadden verplaatst, om het gewoon wat mooier te maken Haha! Tong uitsteken haha

Alleen heeft de jury er nu ook profijt van dat er aan de andere kant spiegels hangen Clown zo kunnen ze alles nóg beter zien als iets fout gaat Tong uitsteken hahah

Wist nieteens dat jij ook een keer jury was bij ons Vork wel grappig dat heel veel juryleden hier op bokt zitten Haha!

(wie is die jury op bokt dan ? Tong uitsteken )

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:55

Vippie schreef:
Laura_ schreef:

Ja dat was ik (ben getrouwd), maar kan het me echt niet meer herinneren hoor Haha! Ik zie zoveel ruiters voorbij komen door een jaar heen. Wat voor proef reed ze?

volges mij de f1! zondag was ze gezakt met 208.. op Spikkel Vork

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 06:40

Haha! Ja maar ze reed nu F5, das natuurlijk wel een ander niveau dan de F1.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:26

Zijn er jury's die hebben gejureerd op RSVA Almere? (manege Belle Epoque?) Zoja, welke data?

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:22

Hoi allemaal,

Vandaag voor het eerst de F12 gereden en 220 punten en de eerste prijs gehaald. Ik ben erg tevreden, Calimero was superbraaf.( niet eens een keer er vandoor gegaan terwijl dat toch meestal wel standaard is haha) Helaas geen foto's gemaakt

Groetjes Kim

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:23

Melanieetjuh schreef:
jureerd er ook nog iemand op RSVA ?
Manege Belle Epoque Tong uitsteken?

nooit van gehoord maar ja ligt ook niet in mijn regio

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:29

4 november weer wedstrijd.
helaas nog een x f5.2 maar dit keer ga ik het hopelijk wel halen!
weet alleen nog niet helemaal wie ik als 2e keus zou doen!
paardje van vorige x was aardig stout!
wie ik nu als 2e keus heb is aardig sloom en neggeert bij wedstrijden aardig je been volgens mij!
en me instructie zei nog iemand, maar daar zeiden ze ook van dat die kan gaan rennen :s
dus dat weet k nog niet Tong uitsteken
naja of nog iemand heb k in me hoofd, maar die kan aardig druk zijn!
hoop dus gewoon dat ik op me 1e keus zit!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:30

Gefeliciteerd Kim!!!
Heel netjes. Ja