Haha, dat wordt vast heul gezellig! Annemarie, heb je nog zin om langs te komen tijdens de trektocht, bijvoorbeeld op een van de kampeerboerderijen? Lijkt me namelijk ook wel gezellig, alhoewel ik het snap als je dat niet ziet zitten.
Oooohoh, ik heb weer eens een Lush aanval, ik ga bestellen via de site.. wel jammer dat ze een paar van de dingen die ik wil hebben/uitproberen, niet op voorraad hebben. Moet ik nog voor iemand iets bestellen (Iris? )?
*volgens mij is het besteldag vandaag. Ik ben nu lekker foto's aan het uploaden. Wil al heel lang een album maken met allemaal foto's, maar die moet je dan eerst laten afdrukken en dan kan je er beter zoveel mogelijk gelijk doen. Dus dan wacht je natuurlijk eerst dat ene af, en dan dat nog. Maar vandaag, stuur ik ze op
nou, opzich kan ik wel wat missen, en als ze terugbetaalt maakt 't natuurlijk helemaal niet uit. 't is meer dat de winkel zo ver weg is, en bestellen 6,50 kost, dus als ik dan toch aan het bestellen ben, beter meteen ook voor anderen, toch? en jaaaaa het is duur, maar het is ook heel lekker Dit is het enige cosmeticamerk waar ik graag veel geld aan uitgeef. Serieus hoor, als iemand iets moet hebben, roept u maar!
Haha, aan wat voor klusjes dacht je dan? Paardjes knuffelen is bijvoorbeeld een klusje waarvoor je altijd langs mag komen, want daar hebben wij veels te weinig tijd voor
Nou, ik zal het in m'n achterhoofd houden, Karin en ik hebben in week 9 (laatste week aug) volgens mij geen vliegende keep, dus dan mag je ook wel langskomen om mee te helpen met spelletjes bijvoorbeeld. Als je je verveelt En wie weet kun je tegen die tijd ook weer langzaamaan gaan rijden..?
De laatste week van augustus, zit ik dan niet alweer op school? Maakt ook niet uit, ik houd me beschikbaar, en hopelijk mag ik er dan weer op inderdaad (oke, kans is niet heel groot, maar toch )
ben hard aan het ideen op doen (deze zin klopt niet maarja)
edit: Zat lang te dubben wat ik zou gaan doen later maar ben er nu achter dat ik toch maar een lush winkel ga beginnen. Dit kan je gwoon niet weigeren.