Ik ga overigens niet meer naar de Friesepaardendag zondag! Sorry (gaat er uberhaupt nog iemand eigenlijk?)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik ben pas net terug van mijn diploma uitrijking....stond er op dat ik in curacao geboren was....dus moest ik weer wachten op het goede diploma....maar ik heb hem! Pluutje schreef:Zo, wat een stilte hier zeg!![]()
Ik ga overigens niet meer naar de Friesepaardendag zondag! Sorry (gaat er uberhaupt nog iemand eigenlijk?)
Verder heb ik totaal niks met Friezen, maar ja, mijn mannetje heeft een fries dus we gaan er wel even heen.

)
Lavandula schreef:pfffff over 1 uur (of 2...) en dan weet ik of ik mijn diploma heb!!! WHAAAAA

batje schreef:Gefeliciteerd Lavandula en Pluutje! Mijn vakantie is dinsdag begonnen (na het strafrecht tentamen), heerlijk!
Pluutje; wij zullen volgend jaar wel een paar vakken samen hebben, heb door omstandigheden maar een half jaar gevolgd, dus moet de andere helft nog doen..
(of willen jullie gewoon niet
)
eigenlijk een beetje spijt van, maarja, 1 week overleef ik wel denk ik). Maarja, weekend is dan natuurlijk ook nog mogelijk.
Meeten
maar wanneer??
Vakkenvullen?
:D:D:D