Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die het uit allemacht probeert recht te breien
. Maar na een aantal handige tips ging het al snel weer goed (= recht
). Wanneer ze haar achterhand weer naar links gooide lukte het steeds sneller en beter om deze weer op de juiste plaats te krijgen. Op een gegeven moment vond ze het niet meer leuk dat ze het niet meer kon winnen en hup daar stond mevrouw op de noodrem. Wilde alleen nog maar achteruit en absoluut niet meer naar rechts waar we eigelijk wel naartoe moesten. De eerste keer zat ik echt raar te kijken, maar de tweede keer wist ik wat er ging komen en kon ik het oplossen. Waarschijnlijk trok ze ook op de uitgang want ze deed het in totaal tot drie keer toe en iedere keer op dezelfde plek.
). Nog een hele sloot info over dit paard (Capri genoemd daar) gekregen. Zo heeft ze o.a. 5 veulens gehad waarvan 2 bij hun. Daarnaast heeft ze naast een brandmerk ook een kroontje op haar hals, gekregen doordat ze excellente prestaties heeft behaald op een Deense test voor driejarigen en merries die een kroontje krijgen worden dan vaak voor de fokkerij ingezet.
Eenmaal erop, toch alles naast me neer gezet en toch mee naar de buitenbak gegaan. Gelijk aan het werk gezet op advies van am, zodat ze niet teveel tijd had om te kijken. En ik moet zeggen dat het wel redelijk ging. Op een gegeven moment zat ik alleen enorm te mutsen, dit werd ook gesignaleerd. Ik gaf ook aan dat dit door mij kwam. Ik wist wat ik nodig had en dat was iemand die even streng zei dat ik niet zo moest mutsen. Dus met wat hulp er toch meer aan gaan rijden en zo kwam ik op een nog fijner stuk. Op den duur ging NL weer hippelen op de plaats, houd haar dan teveel tegen dus weer iets om aan te werken. Maar ja zodra ik dus ruimte gaf, gingen we in volle middendraf door de bak.
Maar ondanks dat de les toch goed afgesloten. Ik was moe en tevreden en NL was schimmel geworden. Achteraf was ik toch blij dat ik weer in de buitenbak gereden heb.
. Maar goed op de manege even elkaar tehulp geschoten en zo konden K, A en L toch redelijk relaxed opzadelen en naar de bak.
.Uitgebreid gepoetst, paard half doodgeknuffeld want het kon wel eens de laatste les zijn en op naar de bak. Het werd de buitenbak, best grappig want mevrouw loopt dan trippelend, zich groot makend en met veel gesnuif en ophef naar buiten maar verder doet ze niets met al die drukheid
.
) en daar werd ze erg fijn en soepel van.
hier ook een paar bokt-loze dagen. Erg vervelend als je studie-ontwijkend gedrag vertoont door de aankomende herkansingen en je favouriete site ligt eruit
. Maarja hierdoor is mijn samenvatting wel al bijna af
. Weet iemand of NN er nog staat?