haha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

tjaan_ schreef:ik weet het al dat schatje dat door deuren heen rent
haha
Shenavallie schreef:tjaan_ schreef:jaah iedereen mag mee beregezellig..
alleen wie is mais ( herken punt graag (A))
ann okee voor jou laat ik hem liggen..
wil de gene die mijn camera gejat heeft zich ook even melden zou hem graag terug willen...
Maisie: ongeveer 1.25 m, pigmentrijk, blonde haren, teddybeer, grote knuffel, eigenwijze tante, jonge deerne van 10 maanden, volledig uit z'n proporties (kont staat momenteel erg hoog). Hackie heeft wel foto's van toen ik haar net had (toen was ze 4 maanden en hoog blond).

:P..
..tjaan_ schreef:hahaha dies echt leuk:P..
ag er is vast wel een paard die je ff ken lenen..
en anders ga je maar op dat dikke ding van mij en leen ik me ouwe paardje ff (A)
..
tjaan_ schreef:hahaha dies echt leuk:P..
ag er is vast wel een paard die je ff ken lenen..
en anders ga je maar op dat dikke ding van mij en leen ik me ouwe paardje ff (A)
).
Shenavallie schreef:ann okee voor jou laat ik hem liggen..
wil de gene die mijn camera gejat heeft zich ook even melden zou hem graag terug willen...
).

tjaan_ schreef:@ ann jaah ik hoop echt dat ze stikken in die camera maar laat ze iig ff de foto's sturen @ tjaan_@hotmail.com want dat maakt de schade toch iets minder..
en voor de gene die toch eerlijk is leg hem ff in het hoekje bij de kasten bij de ouwe stal van leontien...
me enige hoop :'(:P
l0rdJ schreef:
l0rdJ schreef:
WoW, wat een mooie foto's en gefeliciteerd met je nieuwe camera.
, jammer voor mij
. Dan moet ik zomaar een keertje bij je langs komen om Pallieter in het echt te ontmoeten
.Hackie schreef:tjaan_ schreef:@ ann jaah ik hoop echt dat ze stikken in die camera maar laat ze iig ff de foto's sturen @ tjaan_@hotmail.com want dat maakt de schade toch iets minder..
en voor de gene die toch eerlijk is leg hem ff in het hoekje bij de kasten bij de ouwe stal van leontien...
me enige hoop :'(:P
Misschien is het de verzorgster van fleurtje wel![]()
Stiekem binnen gekropen
.. ferro wilt ook op de foto en is erg uuuhhh foto Ge*l 
Sanniiy16 schreef:jah ann
de laatste foto's van bruun??