manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 18:19

hihi, ik weet nog wel 2 namen:
Siem en popje Vork
Maar wel heel gaaf hoor, een kitten! Tof hoor Bianz! *LOL*

Ow Clown nou gelukkig had je al een trein later Kim, anders was t helemaal jammer geweest. Vroeg opstaan is nou ook weer nie zo leuk Tong uitsteken
Enne beterschap! Hopen dat je vanaaf nog wel gezellie mee kan! Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 18:45

Anne_87 schreef:
hihi, ik weet nog wel 2 namen:
Siem en popje Vork

Uitleg aan de anderen: Ik heb gisteren stiekem 2 visjes gekocht; Siem en Popje Clown Vriendlief ging gelukkig lang niet zo uit zn plaat als ik had gedacht Cool

Het gaat me niet lukken om mee te gaan vanavond Verdrietig Ben echt ubermisselijk, waar dat nou vandaan komt! Heb geen zin om alles daar onder te kotsen. In ieder geval veel plezier allemaal, en ik hoor wel hoe het geweest is!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 10:32

ehm ik denk dat het toch kees moet worden voor de kitten, aangezien het paard in dit geval al Anton heet hihi :p
maar misschien wil Anton zelf wel heel graag Kees heten en moet je de kitten Koos noemen.
Oja, nog een detail: er zit bij mij in de module een jongen die heet Kees en die is zo homo dat het irritant is....dus ik weet niet of die naam negatieve gevolgen heeft op je kat/paard.....
Nu ga ik even naar de puppy van de buren kijken!
Liefs

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:32

Goodmorning! Hebben jullie nog een leuke avond gehad?
Ik vroeg me trouwens af Anne, of je nog foto's van de caroussel hebt gemaakt... want dan ben ik erg benieuwd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:45

Hee Bianz, deze foto's van de baby hafjes had ik nog op de compu staan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Welke is nou Kees dan? Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:33

Arme Kim, nu pas klaar met werken! Mevrouw wel gelukkig met dr nieuwe baby? Lachen
Kees is volgens mij de meest linkse op de 4e foto!
Ik vond het gister een gezellig avondje. Het Linkeroor was eindelijk eens open (komt niet vaak voor!) en er was genoeg vermaak daar Clown

En vanmiddag heeft Bianz Janis gemeet. Klikte goed, dus erg positief allemaal! Alleen het krukje ontwijken tijdens het opstappen is iets wat Janis nog moet leren...maar ach, ze is nu gelijk ingewijd he Vork We kijken al uit naar een buitenrit samen! En Nous liep zo heerlijk vandaag, heb gewoon een rustig handgalopje gedaan! (en dat terwijl er een sprong in de bak stond!) Dus Cis: je kan ook bij Nous in training voor het ruiterbewijs hoor!

Nu ga ik douchen en dr vandoor!
(en dit is allemaal geen 1 april-grap Clown )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:43

Tis zonde Kim; duik maar snel je bed in! Was dus echt ff bikkelen!
Ik denk ook dat Kees de meest linkse op de 4e foto is; de aftekening op zijn hoofd klopt iig.
Janis is echt een heel leuk paard! Na het poetsen vroeg de eigenaresse of ik meteen wilde rijden vandaag, nou graag!! Dus met opstapje meteen geoefend (beter voor mijn knie én Janis haha) en omdat ze niet meteen stil wilde blijven staan heeft ze meteen kennis gemaakt met over een krukje struikelen. Dat wordt dus nog even oefenen de komende keren. Heb denk ik zo'n 20 minuutjes gereden en even alle gangen uitgeprobeerd. Merk wel dat ik nog erg moet wennen hoor: van een Haf naar een paard is toch een heel verschil! Netjes recht op zitten (bij Nero moest ik vooral in het begin meer de achterhand ontlasten), handen hoger houden... Maar wat een relaxte gangen zeg: die draf zo lekker rustig en de galop ook! Zie het nu al helemaal zitten en heb al zo'n zin in een buitenrit met Nous! De eigenaresse was vooral positief over het leuke contact met d'r paard, dus als het rijden ook allemaal een beetje gewend is dan heb ik er echt een top verzorgpaard aan!
Nou, Nous was echt de rust zelve: Thirz deed gewoon even ene handgalopje! Het was echt bijzonder om te zien! Dus Cis kan idd makkelijk op Nous oefenen hoor!
Nu ga ik nog eens ff wat voor school doen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:35

Citaat:
Merk wel dat ik nog erg moet wennen hoor: van een Haf naar een paard is toch een heel verschil!

weet precies wat je bedoelt Clown
Ik heb gister gwoon simpel een uurtje op Indy gereden en ik moest al ontzettend wennen vandaag (Haydn is een voorwaarts paard van 1.80 met pittig ruime gangen *mét ainsley dressuurzadel dat dan weer wel! Knipoog* ) Maar ik heb een idee hoe erg je moet wennen aan een paard als je een poos vooral op Nero hebt gereden! Wel super dat iedereen enthousiast was zeg! Toppie Bianz! en t zadel? Beviel dat ook? Tong uitsteken
Wowie Nous!
*hihi stiekem vond ze die stuiter van Prooyen gwoon het lekkste en is ze nu aan t laten zien dat zij zelf best rustig is, en dat die stuiter dus prima geschikt is voor haar Vork Want Thirz, je hebt haar tog wel even laten kijken en keuren hè?
Foto's van de show heeft Cis, Bar. Ik heb nog wel een poging gedaan tot wat foto's van wat andere paarden... Poging tot dus Clown Errug donkere foto's. Maar ik zal zo (vanaaf dus) even kijken wat k er met Shop aan kan prutsen. Wie weet kan ik er dan nog meer van maken dan een donkere vlek in een nog donkere achtergrond met een fel lichtpuntje.

Arme Kims. T was ook egt net op t moment dat je besloten had mee te gaan hè! jammer hoor... Ben wel benieuwd hoe t kindje heet eigenlijk, na die namen van gister. Je zal maar Plum of Pook heten....
Ja, eindelijk een keertje t linker oor open! En we hebben idd maar weer bewezen dat wij té normaal zijn, hihi vage types zat weer Haha!
*oa iemand die dacht dat stappen betekende zoveel mogelijk heen en weertjes lopen in t cafe Clown
Gwoon buikpijn van t lachen op sommige momenten

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:44

eejjj bar de pa van linda heeft foto's gemaakt maar die moet ik ng krijgen zodra ik die heb zet ik ze hier,
bar doe jij nou zaterdag niet meer mee op scheldestad zag wel kim staan maar jou niet?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:07

Hey!
Zo te horen hebben jullie het gezellig gehad gisteren!
Nou, ik heb vannacht de geboorte gedaan van kleine THIRZA Haha! ik moest wel lachen toen ik de naam hoorde. We waren om half 6 klaar, wilde net in de auto stappen toen de volgende alweer belde. Tsja, en tóen de visites nog. Vanmiddag eindelijk thuis, maar toen was ik nog helemaal niet moe. Moet zeggen dat ik nu wel een beetje moe raak hoor! (ben nu 35,5 uur wakker Vork )

Leuk dat nous lekker liep! En ook tof dat t klikte met Janis! Kunnen we gezellie saampjes op buitenrit! Morgen ook maar eventjes buurten bij Nous. Ik ben namelijk een dagje vrij (t moet niet gekker worden!)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:26

hannes schreef:
eejjj bar de pa van linda heeft foto's gemaakt maar die moet ik ng krijgen zodra ik die heb zet ik ze hier,
bar doe jij nou zaterdag niet meer mee op scheldestad zag wel kim staan maar jou niet?

Ja ze hebben n fout gemaakt, maar ik rijd wel gewoon mee hoor in t L1!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:27

Heb vandaag weer echt super hard gewerkt! Dus ik ga nu HEEL de avond luieren!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:28

Haha, cool dat die baby dezelfde naam heeft Lachen
Tja, die hengsten heb ik mooi nog ff in t boekje laten zitten. Nous was zo lekker rustig dat ik dr niet wilde verstoren! Morgen mooi weer, dus kunnen we leuk foto's maken Kim!

Had je ook een krukje bij t opstijgen nodig Anne? Lijkt me een behoorlijke klim Wow!
Nog spannende momenten in de les gehad?

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:33

Barbie1986 schreef:
Ja ze hebben n fout gemaakt, maar ik rijd wel gewoon mee hoor in t L1!

oke hoelaat meot ej dn ik dnk dat ik neit kan want ik moet werken dus die week daarna ben ik van de partij :p

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:40

Ik moet bijna als een van de laatste in het L1 volgens mij... zo rond 5 uur?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:40

Owja, Nel: ben jij komende zaterdagmiddag wel thuis voor een eventueel bezoekje van ons? Lachen

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:42

@ bar dan kan ik niet dn ben ik aan het werken Boos! jammer die week daarnaa he dan meot ej zkr weer vroeg? bij de zwaanhoek

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 18:57

Thirz schreef:
Haha, cool dat die baby dezelfde naam heeft Lachen
Tja, die hengsten heb ik mooi nog ff in t boekje laten zitten. Nous was zo lekker rustig dat ik dr niet wilde verstoren!

ja, zo heel vaak hoor je die naam ook niet tog? Leuk dat toeval! Ja

En idd laat die hengsten nog maar ff in dat boekje Thirz. Als je ze eruit laat komen, denk ik niet dat Nous nog lang heel rustig is "whaaaa Mannen!! Hyper! " hihi

Nope geen krukje. Al hebben we die wel sinds kort op de manege, egt zo'n opstap kastje voor de wat minder lenige mensen die tog op de wat hoge paarden moeten Vork en eigenlijk dus ook om de rug van het paard te ontlasten.. Maar ik vind t zo krom om met dat ding op te stijgen! Dus mn pa heeft t paardje vastgehouden, beugeltjes wat gaatjes langer en klimmen maar Haha! Is ook egt zo'n lief en heerlijk paardje! heeft Z gelopen bij de eigenaresse geloof ik, en die hebben wij nu even te leen omdat Jolly 12 weken niet mag lopen. Dusja, ook geen spannende momenten Tong uitsteken t enige wat even spannend is, is t voor de eerste keer weer aandraven Clown owja én de snelle reactie op een aanwijzing voor een lange zijde middendraf: ZOeffff! Vind ie leuk gloof ik Schijnheilig

Nu voor de tweede keer, dus ik wist dat hij egt in draf Spríngt, maar tog blijf t de eerste keer wennen Vork Enne t spannende moment hadden we gister al gehad hè. 2 momenten in 1 weekend is weer net ff te veel van t goeie

*ow en de foto's van prooyen in de bak zijn zwaaaar bagger Scheve mond Probeer er nu wat van te maken, maar uhm.. nouja zal ze zo plaatsen Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 01-04-07 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:00

Ziet straks allemaal zwarte plaatjes Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:03

hee hee hee, ik kan wel íets met Shop Tong uitsteken
dus ze zijn niet meer zwart Haha!
*maar verder.. Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:04

Maar verder wat? Pimpelpaars? Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:06

nee dat niet
Ach ik ben ook best tevree hoor over mn foto's Ja
op de meeste foto's is er ongeveer wel een paard in te onderscheiden zo na het bewerken, maar of je de paarden ook herkent is ff een andere vraag Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:07

Hmm, geen geschikte slaapkamer-foto's voor Nous dus, jammer hoor! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:14

nee dat nie
*zowiezo lijkt me dat sterk, aangezien ik vooral foto's heb van Kees en zn maten Clown
Ach ook leuk voor boven der bed, alleen anders...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:14

Maakt voor Nous niets uit, alles wat man is, is leuk Haha!