Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De paarden hebben zogenaamd rust want die hebben gewerkt
(jaja)... Serada schreef:Zoooh is iedereen weer lekker afgepeigerd van de lessen van Mike? Ik merk altijd wel dat iedereen de dag erna altijd superrustig isDe paarden hebben zogenaamd rust want die hebben gewerkt
(jaja)...
Maarre, Loes, Anous of Anique hebben jullie al wat van Tyrza gehoord? Ik moet morgen even in mijn werkmail kijken want daar vandaan heb ik het opgestuurd. Ooh Anous heb jij mijn mail nog ontvangen??
(alleen doet mijn printer het ineens niet meer, dus heb ik het lesrooster alsnog handmatig ingevuld en getekend
)
das geen probleem KiWiKo schreef:zit wel goed met Tyrzadas geen probleem
Ga jij ook nog naar de clinic, kim?
Lin, wel je mond houden he, jij weet het al
KiWiKo schreef:spannund![]()
Tyrza heeft het heel druk dus de bevestiging kan nog even op zich laten wachten......... komt waarschijnlijk morgen
}>
Kowloon schreef:En als je nou erg weinig geduld hebt? Wat moet je dan doen?
Ik was trouwens niet zo moe van de les...hihi...Mike heeft het grootste deel gereden....
Kowloon schreef:En als je nou erg weinig geduld hebt? Wat moet je dan doen?
Ik was trouwens niet zo moe van de les...hihi...Mike heeft het grootste deel gereden....
Citaat:Toch geduldig wachten tot we de verlossende mail van Tyrza gaan krijgen, hihi
dat ik zo'n lief en een wat ouder paardje gekocht heb zodat ik veel van haar kan leren en zij ook weer wat van mij!
En daarna weer lekker rijden....
Eindelijk een paardje zonder klachten!