Dat groene hesje staat me veeeel beter haha me vader moest wel lachen, normaal doe ik nooit direct mijn hesje aan en nu wist ik niet hoe snel ik hem aan moest doen
Wij hadden vandaag :Lena-karinka, celyna-fancy, yvonne-safari, steffi-imani/ducati, imani werd kreupel toen we wegreden, britt-doenja, karin-bonnie, erin-only, therry-joeraya, nicole-jazz, patricia-quatro
ziet er leuk uit Kim!! ohja ik had idd iets gehoord over nieuwe hesjes, en dat ze tegenwoordig een voor en achter kant hebben ofzo xD
ja klopt al heeft de helft ze nog steeds verkeerd om aan
Hoor net dat ik dus toch op de orijsuitreiking had moeten wachten. Was 14e geworden van de 50 starts Smurf was 2e keus voor de BC!!!!!! (best condition) Mijn dag kan niet meer stuk ik ben zoooo trots op haar
Ja ik ben ook trots haha ja ik ben zo blij met die beugels! ze lijken wel wat lomper maar dat maakt me niks uit. In kootwijk had ik na 31 km al zo'n spierpijn en nu heb ik eigenlijk geen spierpijn dus het scheelt best!
ja laatste paar weken heel erg, dont know why! in de mei had ik het helemaal niet, ging ik gewoon op rimano! en daarna ineens heel erg, zelfs op de manege in de bak xd
ja idd haha! en als ik een goed paard heb als leidingpaard ben ik ook niet bang! zoals rimano hannie sax (maar hannie en sax zal wel niet in de zomer )