Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Broccoli schreef:Overigens wist ik wel wat ze met mijn paard had gedaan hoorHoe kom je erbij dat je dat niet zou weten? Je hebt contact met je bijrijder hoor
Enne, je bent zelf ook een bijrijder
Melanie_B schreef:Sabinee__ schreef:Hmm.. Ik weet het nog niet met een bijrijder.. Zoveel zijn gewoon niet te vertrouwen..
En daarnaast.. Ik zou echt enkel bewust voor een paard gaan wanneer ik hem optimale
huisvesting kan bieden ( dus liefst 24/7 buiten en anders enkel 's nachts in de winter naar binnen.. Minimaal 12 uur buiten)
zodat ik me minder schuldig voel als ik een dag niet kom..
Ja klopt das ook altijd wel lastig: is ze te vertrouwen?
Melanie_B schreef:Maar sowieso lijkt t me niet fijn; iedereen rijd anders.. dus dat kan je ook gaan merken met je paard.. lijkt me ook niet altijd prettig..
Sabinee__ schreef:Melanie_B schreef:Maar sowieso lijkt t me niet fijn; iedereen rijd anders.. dus dat kan je ook gaan merken met je paard.. lijkt me ook niet altijd prettig..
Maar aan de andere kant voelt die ander het wel als je paard scheef loopt, enzo.
Dingen die zelf niet voelt omdat je die zelf veroorzaakt hebt..

Voor de rest komt er niet zo heel gauw iemand op.. zou niet zoals Sabine hebben van 'ga maar een rondje'