Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:17

Haha Fieke, jouw verzorgpoownie wordt een barbiepeerd :D

Elize: maakt je dr wel een foto van *-:) Vind Fieke vast ook heel leuk :P

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:24

Esther28 schreef:
Haha Fieke, jouw verzorgpoownie wordt een barbiepeerd :D

Elize: maakt je dr wel een foto van *-:) Vind Fieke vast ook heel leuk :P

En ik al een jaar bezig er een leuke stoere pony van te maken......ja Elize, doe er vlechtjes in en maak er een foto van, zolang ik die maar niet hoef te zien....ben helemaal blij met mijn lekkere nuchtere verzorgster voor Esmee, daar hoef ik tenminste niet bang voor te zijn dat ze zulke dingen doet.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:31

Ja vlechtjes met roze elastiekjes :')

ElizeVdS

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:37

We verven haar gewoon helemaal roze, als we toch bezig zijn joh :P

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:45

Enne Es, Yessica is evengoed mijn verzorgpony hoor. En stoer is ze sowieso, ongeacht de kleur van het dekje! gelukkig is het dekje altijd voor Dailtje bedoelt, hoewel de reacties hier het toch wel leuk maken om Yess er even mee op de foto te zetten

Vlechtjes ben ik trouwens niet zo van, voor Daily zijn ze functioneel natuurlijk. Maar verder gewoon lekker puur natuur met de haren in de wind!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:08

Ooh ok Elize, ik dacht dat je haar tijdelijk deed toen Dail op de kliniek stond

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 15:22

Nee, Elize doet haar elke vrijdag, dan heb ik geen tijd, en het is ook wel fijn iemand erbij te hebben, ik heb tenslotte ook nog mijn kleuterpeerd...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:04

Twinklebel schreef:
En ik al een jaar bezig er een leuke stoere pony van te maken......ja Elize, doe er vlechtjes in en maak er een foto van, zolang ik die maar niet hoef te zien....ben helemaal blij met mijn lekkere nuchtere verzorgster voor Esmee, daar hoef ik tenminste niet bang voor te zijn dat ze zulke dingen doet.

Haphaphap, hebbie honger Fiek... :D :+

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 16:10

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Haphaphap, hebbie honger Fiek... :D :+

Of jullie :D , Elize mag gewoon doen waar ze zin in heeft, mijn smaak is het niet, maar dat hoeft ook niet.....'t is mijn peerd niet.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:57

Zo, we hebben het weer overleefd, nog twee dagen werken, ofetewel 21 uur, en dan is het vakantie! Ben er aan toe geloof ik.....ben moe en snel prikkelbaar, laatste vakantie was begin november, en intussen is er iets meer gebeurd dan me lief is.....

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 20:31

:)) Zal ik Blando ook roze aan doen? Ziet er volgens mij niet uit :+

Zo lange werk dagen!

Ik ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was... :+

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:07

Citaat:
ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was...

...en die Naat op liep te naaien. Gelukkig werd ze een stuk beter te rijden toen je de baan uit ging. Goh, wat liepen die 2 elkaar gek te maken zeg. en dan ons Sjefke in de longeerbak die lekker uit zn panty ging. Was wel enerverend :P

Hoorde dat er vermoedens waren van 2 nieuwe gevallen rhino in Zeeland. Morgen komt de uitslag.

Kunnen we geen roze fotoshoot houden??? Speciaal voor Fieke :+

Mn telefoon doet het niet meer. Ik denk dat mn simkaart is overleden. Morgen maar even langs de Vodafone-winkel, want ik wil bellen ;(

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:45

Hoe gaat het met George en Amor, al meer bekend?

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:01

Als de stal weer open is gaan we dinsdag naar mijn Kleine Kanjer om te kijken hoe het met hem gaat en of ik hem mee kan nemen.

De operatie is goed verlopen met Amor en maandag hoort Linda wanneer hij weer naar huis mag.

Gelukkig zijn er geen nieuwe Rhino gevallen in Nederland opgedoken, helaas is het jammer dat sommige mensen vermoedens uitspreken zodat andere in paniek raken, maar ik hou bokt goed in de gaten daar worden de echte gevallen geplaatst.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:36

:)) blando was gewoon stoute blando vandaag.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:01

Wendeltje schreef:
Citaat:
ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was...

...en die Naat op liep te naaien. Gelukkig werd ze een stuk beter te rijden toen je de baan uit ging. Goh, wat liepen die 2 elkaar gek te maken zeg. en dan ons Sjefke in de longeerbak die lekker uit zn panty ging. Was wel enerverend :P

Hoorde dat er vermoedens waren van 2 nieuwe gevallen rhino in Zeeland. Morgen komt de uitslag.

Mn telefoon doet het niet meer. Ik denk dat mn simkaart is overleden. Morgen maar even langs de Vodafone-winkel, want ik wil bellen ;(

Woops sorry! Die Sjef is me ook een gekke gozer! Desondanks zagen jullie er zeer professioneel uit in het bakje! Een echte dressuur pownie! Ze kan echt heel leuk lopen!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 06:55

Goedemorgen

Blando is nooit stout en Naat ook niet, ze doen geen van beide dingen die niet mogen......
Georgy schreef:
Gelukkig zijn er geen nieuwe Rhino gevallen in Nederland opgedoken, helaas is het jammer dat sommige mensen vermoedens uitspreken zodat andere in paniek raken, maar ik hou bokt goed in de gaten daar worden de echte gevallen geplaatst.

We wachten maar even de uitslag van deze twee nieuwe gevallen af en dan maar hopen dat het geen Rhino is. Bokt is trouwens ook niet op de hoogte van alle nieuwe en laatste gevallen, ze doen hun best maar kunnen ook niet met zekerheid iets zeggen. Er is geen meldplicht dus voor 100% kunnen hun het ook niet garanderen.
Ik hoop in ieder geval wel dat dit gedoe nu snel over is en alles weer gewoon bij het oude wordt. Paardjes weer naar huis en weer gezond.
De volgende uitdaging licht alweer op de loer en dat is die verdomde A4......... kunnen we ons daar weer op concentreren.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:04

Ter info.............. In de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 maart 2012 gaat de klok een uur vooruit, dat is al over 2 weken en ik dacht dat het een week later zou zijn :D
Is helemaal niet erg hoor :D *\o/*

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 08:47

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 09:09

spettertjuh schreef:
Ter info.............. In de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 maart 2012 gaat de klok een uur vooruit, dat is al over 2 weken en ik dacht dat het een week later zou zijn :D
Is helemaal niet erg hoor :D *\o/*

Oooh das al bijna...heerlijk lekker langer licht :D
Hopelijk volgende week smidje, zodat Vera nieuwe schoenen krijgt en dan op naar buiten :D
Nou die A4 wordt je niet gelukkig van....Hoop echt dat we straks gebruik kunnen maken van het ecoduct....anders wordt het knap lastig een buitenritje maken :(

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 09:17

Wendeltje schreef:

Zoiets hoorde ik ook vanavond. Vlissingen ofzo?
Tis niet te hopen, heeft wel weer even lang genoeg geduurd.

Wendeltje schreef:

Haha ik stem voor :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:55

Georgy schreef:
Hier een belangrijk stukje van de kliniek de Lingehoeven.
http://www.delingehoeve.nl/beheer/uploa ... %20_6_.pdf

Dat is wel fijn om te weten dat het paard in Woubrugge bij de Lingehoeve vandaan komt en daar geen nieuwe gevallen zijn tot nu toe. De kans dat er nog andere nieuwe gevallen bij kunnen komen is dus nog steeds mogelijk, gezien de incurbatitijd van Rhino. De paarden zijn vanuit de Lingehoeve dus ook door het land heen verhuist alhoewel de eigenaren op de hoogte zijn gebracht.
Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen en de risico's dan maar nog steeds zoveel mogelijk beperken!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:55

Xeen schreef:

Zo lange werk dagen!

Ik ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was... :+

Je mag van mij Blando helemaal in het rose stoppen en aankleden hoor

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:58

spettertjuh schreef:
Georgy schreef:
Hier een belangrijk stukje van de kliniek de Lingehoeven.
http://www.delingehoeve.nl/beheer/uploa ... %20_6_.pdf

Dat is wel fijn om te weten dat het paard in Woubrugge bij de Lingehoeve vandaan komt en daar geen nieuwe gevallen zijn tot nu toe. De kans dat er nog andere nieuwe gevallen bij kunnen komen is dus nog steeds mogelijk, gezien de incurbatitijd van Rhino. De paarden zijn vanuit de Lingehoeve dus ook door het land heen verhuist alhoewel de eigenaren op de hoogte zijn gebracht.
Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen en de risico's dan maar nog steeds zoveel mogelijk beperken!

Dame uit Woubrugge zit ook in het rhino topic en geeft daar dagelijks een update over de stand van zaken op hun stal. Echt heel fijn dat ze dat doet. Zo hoort open communicatie te gaan.

Maandag komt de KNHS met een update
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 09-03-12 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:08

spettertjuh schreef:
Xeen schreef:

Zo lange werk dagen!

Je mag van mij Blando helemaal in het rose stoppen en aankleden hoor

Jaja, maak er maar een pink-gayhorse van! :D *\o/*