Elize: maakt je dr wel een foto van
Vind Fieke vast ook heel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Esther28 schreef:Haha Fieke, jouw verzorgpoownie wordt een barbiepeerd![]()
Elize: maakt je dr wel een foto vanVind Fieke vast ook heel leuk
Twinklebel schreef:En ik al een jaar bezig er een leuke stoere pony van te maken......ja Elize, doe er vlechtjes in en maak er een foto van, zolang ik die maar niet hoef te zien....ben helemaal blij met mijn lekkere nuchtere verzorgster voor Esmee, daar hoef ik tenminste niet bang voor te zijn dat ze zulke dingen doet.
Serada schreef:Twinklebel schreef:En ik al een jaar bezig er een leuke stoere pony van te maken......ja Elize, doe er vlechtjes in en maak er een foto van, zolang ik die maar niet hoef te zien....ben helemaal blij met mijn lekkere nuchtere verzorgster voor Esmee, daar hoef ik tenminste niet bang voor te zijn dat ze zulke dingen doet.
Haphaphap, hebbie honger Fiek...![]()
, Elize mag gewoon doen waar ze zin in heeft, mijn smaak is het niet, maar dat hoeft ook niet.....'t is mijn peerd niet.
Zal ik Blando ook roze aan doen? Ziet er volgens mij niet uit 
Citaat:ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was...
blando was gewoon stoute blando vandaag. Wendeltje schreef:Citaat:ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was...
...en die Naat op liep te naaien. Gelukkig werd ze een stuk beter te rijden toen je de baan uit ging. Goh, wat liepen die 2 elkaar gek te maken zeg. en dan ons Sjefke in de longeerbak die lekker uit zn panty ging. Was wel enerverend![]()
Hoorde dat er vermoedens waren van 2 nieuwe gevallen rhino in Zeeland. Morgen komt de uitslag.
Kunnen we geen roze fotoshoot houden??? Speciaal voor Fieke![]()
Mn telefoon doet het niet meer. Ik denk dat mn simkaart is overleden. Morgen maar even langs de Vodafone-winkel, want ik wil bellen
Georgy schreef:Gelukkig zijn er geen nieuwe Rhino gevallen in Nederland opgedoken, helaas is het jammer dat sommige mensen vermoedens uitspreken zodat andere in paniek raken, maar ik hou bokt goed in de gaten daar worden de echte gevallen geplaatst.
spettertjuh schreef:Ter info.............. In de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 maart 2012 gaat de klok een uur vooruit, dat is al over 2 weken en ik dacht dat het een week later zou zijn![]()
Is helemaal niet erg hoor![]()
Wendeltje schreef:Hoorde dat er vermoedens waren van 2 nieuwe gevallen rhino in Zeeland. Morgen komt de uitslag.
Wendeltje schreef:Kunnen we geen roze fotoshoot houden??? Speciaal voor Fieke
Georgy schreef:Hier een belangrijk stukje van de kliniek de Lingehoeven.
http://www.delingehoeve.nl/beheer/uploa ... %20_6_.pdf
spettertjuh schreef:Georgy schreef:Hier een belangrijk stukje van de kliniek de Lingehoeven.
http://www.delingehoeve.nl/beheer/uploa ... %20_6_.pdf
Dat is wel fijn om te weten dat het paard in Woubrugge bij de Lingehoeve vandaan komt en daar geen nieuwe gevallen zijn tot nu toe. De kans dat er nog andere nieuwe gevallen bij kunnen komen is dus nog steeds mogelijk, gezien de incurbatitijd van Rhino. De paarden zijn vanuit de Lingehoeve dus ook door het land heen verhuist alhoewel de eigenaren op de hoogte zijn gebracht.
Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen en de risico's dan maar nog steeds zoveel mogelijk beperken!
spettertjuh schreef:Xeen schreef:Zal ik Blando ook roze aan doen? Ziet er volgens mij niet uit
Zo lange werk dagen!
Ik ben helemaal moe van vandaag, heel delft door gefietst. Blando die stout was...
Je mag van mij Blando helemaal in het rose stoppen en aankleden hoor