1e tm 4e dan ff hw dan naar mijn paardje toe lekker buiten rijden en dan nog ff leren ofzoals het er van komt
DewiRox
Geplaatst: 10-02-11 09:59
Goeiemorgen! Ik ben nu op school, heb eerst M&O. Ik moet vandaag tot half 4. Voor ckv moesten we een dans in elkaar zetten en opvoeren voor de klas.. Alleen wij vertikken het om te gaan dansen . Als het nou bij gym is okee, maar gewoon in een lokaal..
Queelens
Geplaatst: 10-02-11 13:34
Elise95 schreef:
Doeiii.
Mag ik jou rooster? Ik zit morgen tot kwart over 4
Je mag de mijne ook wel. Ik moet vanaf volgende week elke dag tot half 5 zitten..
Wij hebben 70 min maar moet altijd 1e uur beginnen, behalve vrijdag Al heb ik liever 1e uur beginnen en vroeg uit (ik kom tog altijd wel te laat whahahahaha ) maarjaaahhh,, ik ga rijden (lekker in de regen ), moet er nog 2 doen
pff dat lijkt me echt zwaar elke keer 1e uur ik hoef maar 2x 1e uur beginnen rest is 1e uur vrij en 1 en 2e uur vrij succes oeh lekker in de regen hier is het gelukkig droog heb je geen binnenbak?
X_Michelle_X
Geplaatst: 10-02-11 17:27
nee, me paarden staan bij me huis, en binnen bak is 5 min. loop afstand (manege, waar ik wel mag rijden, maar dit paard is nog niet helemaal verkeersmak en die ander doe ik vanaaf wel op de manege ) Is niet zo zwaar hoor, je went eraan... Zaterdags ook als 1e uur beginnen eruit, want dan moet ik werken moest eerst altijd om 7 uur al op me werk zijn bij de bakker, 2 jaar lang gedaan, maar nu werk ik in een bloemenwinkel en hoef ik pas om 9uur \ kwart over 9 te beginnen Heerlijk
okii doeidoeii haha mijn peerd staat op 5 min fietsen van mijn huis praktisch in de tuin hahaha als ze buiten staan in de zomer kan ik ze vanaf het balkon zien