hier een filmpie van sens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hier een filmpie van sens
, je past inderdaad nog goed op sky . 
esiebessie schreef:Ik zal het filmpje zo bekijken.
Wat vinden jullie trouwens van die jongen die al 3 jaar aan een tuigje vastzit..?
Kirsten_S schreef:Ik heb gezien! Ik vond hem zondag wel meer ontspannen dan nu, hij is in het begin wat onrustig mt ze hoofd, maar hij gaat naarmate het filmpje wel steeds beter lopen en ontspannen! Dat draven met lange teugel heb ook hele goede stukjes, heel netjes! Hij was zeker helemaal zeiknat aan het einde![]()
hij stond te schuimen jonge
Heb 'm ff lekker gedouched daarna 
Annie_ schreef:Echt erg als het 100 % waar zou zijn !
Alleen wat ik me afvraag kwamen die ouders nooit daar heen ?
En zagen ze niet dat hij in dat tuigje zat? En merkte ze ook niets.
Ik heb niet alles gehoord of gezien van dat verhaal dus misschien is het antwoord er al
Pebbs schreef:Het filmpjeeee!!!! http://www.youtube.com/watch?v=xwt_iUXkEhY
Even een toelichting : we hadden moeite met de nageeflijkheid. Die ben ik continu aan het opvragen. Heb een manier geleerd wat bij hem eigenlijk wel goed werkt.
Aan het einde gingen we naar het halsstrekken toe werken, vind ie erg moeilijk maar is toch aardig gelukt sommige stukken.
Als je af en toe denkt jeetje wat loopt ie diep, daar moest ik naartoe met hem, hij gaat op sommige momenten wel hangen, das niet de bedoeling.
Maar zo laag ingesteld moet ik wel naar toe werken.
Het filmpje duurt 12 minuten, erg lang, veel van het zelfde, maar vraag toch of jullie het gehele filmpje willen bekijken en graag hoor ik opbouwende kritiek.
Persoonlijk vind ik dat je al een heel verschil ziet met de filmpjes die afgelopen weekend zijn geplaatst.
Ik moest hem heel erg op tempo TERUG rijden, voor mijn gevoel eigenlijk TE langzaam. Maar dat is voor Xander het juiste tempo en kan hij goed z'n balans houden en makkelijker oefeningen doen.
Kijk en geniet!
Pebbs schreef:Het filmpjeeee!!!! http://www.youtube.com/watch?v=xwt_iUXkEhY
Even een toelichting : we hadden moeite met de nageeflijkheid. Die ben ik continu aan het opvragen. Heb een manier geleerd wat bij hem eigenlijk wel goed werkt.
Aan het einde gingen we naar het halsstrekken toe werken, vind ie erg moeilijk maar is toch aardig gelukt sommige stukken.
Als je af en toe denkt jeetje wat loopt ie diep, daar moest ik naartoe met hem, hij gaat op sommige momenten wel hangen, das niet de bedoeling.
Maar zo laag ingesteld moet ik wel naar toe werken.
Het filmpje duurt 12 minuten, erg lang, veel van het zelfde, maar vraag toch of jullie het gehele filmpje willen bekijken en graag hoor ik opbouwende kritiek.
Persoonlijk vind ik dat je al een heel verschil ziet met de filmpjes die afgelopen weekend zijn geplaatst.
Ik moest hem heel erg op tempo TERUG rijden, voor mijn gevoel eigenlijk TE langzaam. Maar dat is voor Xander het juiste tempo en kan hij goed z'n balans houden en makkelijker oefeningen doen.
Kijk en geniet!
)
Je passt idd nog wel op sky! Ken precies. RuiterL schreef:Melanie wat balen ontzettend balen zeg... Juist wanneer je zulke fijne momenten samen heb en je naar elkaar toe bent gegroeit. Maar geef de moed niet op, wij hadden er ook 1 op stal die iets (weet niet wat) Had gebroken, en die is er uiteindelijk ook goed uitgekomen! Dus ik duim voor je meeHoudt hij het een beetje op stal?
Ik zelf heb van mijn 9de tot 12e ongeveer op de manege gereden, mijn zusje had een vriendinnetje toen der tijd in de Buitenvaartmet een shet aan huis.. Wij krijgen toen de mogelijkheid om een pony daar te stallen, en alleen de voer, stro etc. kosten hadden. Me ouders zeiden eerst instansie dat we het niet gingen doen, maar daarna betrapte ik ze erop dat ze toch op marktplaats aan het rond snuffelen waren.
Wij hebben toen een ontzettende lieve haf gehad, die ik elke zaterdag meenam naar de manege de les in. Maar hij vond de bak verschrikkelijk, we zijn toen gestopt op de manege en lekker recreatief gaan rijden. Gingen elke dag weer of geen weer de bossen in.
Ik deed hem samen met mijn zus, na een paar jaar ging mijn zus het leger in en stond ik er alleen voor.. Ikzelf kreeg ook andere intresses en hebben toen met heel veel pijn in het hart besloten hem toch weg te doen. Inmiddels waren wij naar een andere stal verhuisd, wel nog in de Buitenvaart. Een meisje die op een ander paard van stal lesde, wou hem dolgraag kopen en we dachten er goed aan te doen.
Na een halfjaar keek ze al nauwelijks meer naar hem op, en kwam ze hooguit 1 keer in de twee weken langs.. Na een 1/2 jaar hoorde ik van de stal eigenaren dat hij te koop stond en we waren vast besloten hem terug te kopen.. helaas zonder succes, we kregen geen response van de koop/verkopers. Toen is het heel snel gegaan en voor we het wisten was hij weg... geen idee waar naar toe.
Na een jaar heb ik hem Via bokt weer gevonden, en hij heeft nu echt een geweldig huisje!! Hij had het niet beter kunnen treffen, nu dat een plaatsje had gekregen wou ik zelf graag weer gaan rijden... Toen trefde ik Siem op bokt, en was meteen verkocht kort daarna wezen kijken. at was zondags en die woensdag of donderdag meen ik) kwam zij al dat is sinds 1-7-09
Dus vanaf dat moment zijn we ons eigenlijk op dressuur gaan starten, voor ons beide nieuw dus moeten nog veel leren.
(Toen ik haar net had kon ze geen normaal rondje galopperen en was heel slecht aan been)
Maar de laatste maanden boeken we een enorme vooruitgang en willen we binnenkort gaan starten.
Tot zover mijn paarden leven (PFFFOEEEE WAT EEN VERHAAL![]()
)