En milou lekker gereden? Kan je nog wel veel plezier wensen, maar denk dat je al in de les zit. Veel plezier antoinette met taart maken, maak je er een foto van, kunnen we naar je kunstwerk kijken. En balen sas, 8e reserve, dus dat wordt heel veel geluk hebben.
Pfff, achtste reserve, jeetje! Wendy, zat om 21.00u nog niet te paard! Of eigenlijk pony! Mocht op ushi en heb heerlijk gereden! We gingen aan het eind carrousel doen in draf en mocht met de kleinste voorop! In de les voor ons nog iemand er hard afgegaan met springen. We schrokken echt allemaal!
Ow je rijdt echt in de laatste les half 10 - half 11. De kleinste, maar stoerste pony's, klinkt wel als een leuke les. En hopelijk heeft diegene die er naast lag er niet al te veel aan overgehouden.
Ik moet het hier helaas nog even zonder water doen, ze zijn er mee bezig, dus tja, nu maar afwachten hoe snel we weer water hebben... Het begon gisterenavond al met amper warm water, maar dat gebeurt helaas vaker en dat heeft mijn huisgenoot vanochtend gemeld. Maar ik heb er nog maar achteraan gebeld dat er nu totaal geen water was. Dus hopelijk hebben ze het probleem snel verholpen. Anders ga ik maar water halen op de uni.
Nou gelukkig weer water, dat is toch wel heel fijn. Alleen uit de douche komt alleen maar koud water, zou wel fijn zijn als daar warm water uit wil komen. Ik voel me echt een stalker, ben hele dag al in contact met sshu om het gemaakt te krijgen.
Dat is waar, maar het is nu eindelijk gelukt, werd vanavond eindelijk door een monteur terug gebeld en hij is langs gekomen en heeft het hier deels weer gerepareerd. De douches doen het allebei weer, allen nu doet warm water in de keuken het niet. Dat is niet zo'n ramp, kan wel warm water uit de douche halen of in mijn kamer. En ik heb al heerlijk gedoucht, moest het er meteen van nemen na 2 dagen niet kunnen douchen.
Waar is het? Mischien wel al heb ik het wel erg druk.. Inderdaad koud ja! Net nog even met Jock en andere hondjes plus kennis naar het duin geweest brrrrtt
Hmmmmm ik denk dat dat wel eens dezelfde zou kunnen zijn waar ik 6mnd geleden bij heb gekeken en als dat zo is bedank ik voor de eer die mensen spoorden niet!
Dat is balen Sas, mag wel grote beurt zijn voor dat geld. Misschien toch paard en wagen nemen
Met Mazzel vandaag weer gereden, ging erg lekker. Hij was lekker rustig en liep lekker ontspannen. Alleen met galopje moest hij een keertje bokken. Dat er nog uit proberen te krijgen. Hij bokt van plezier, maar hoeft niet voor de wagen.
antoinetje
Geplaatst: 17-12-12 11:52
Lekker hoor Wen! gelukkig dat hij niet voor de wagen bokt....
Voor de wagen bokt hij ook, alleen in galop van enthousiasme. Dat probeer ik er nu uit te rijden. Als hij bokt, terug nemen in tempo en galop met zijn hoofd lekker omhoog, dan wordt bokken ook al lastiger.
5 uur rijden dat is wel lang, maar omgeving lijkt me wel leuk.