En nog een leuk nieuwtje wat ik net van mijn moeder hoorde , omdat mijn ouders joyce ook wat gaven voor de auto..Betaald mijn vader ja ja degene die zo tegen was de pup!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze wordt pas in juni/juli loops worden en ze zijn bijna net zolang zwanger als een cavia ahahha iets van 63 dagen ofzo... Aan de ene kant wel jammer dat je zindelijkheid moet trainen in de regen, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat tegen de tijd hij lange wandelingen mag maken je in het voorjaar zit ...en dus lkkr bos in kan enz
Moet vanavond even bij een klant langs...die verdenkt haar cavia van zwangerschap Hmz.. kan me er nauwelijks iets bij voorstellen dat ik het fout heb gehad... kijk honderd keer...dus ga even kijken wat er daar aan de hand is...zouden nu 5 maanden
Ik zei vandaag nog tegen me vader: "Ik denk dat ik toch maar wat anders neem.. ik ga denk ik voor een suzuki swift - zwart - 2e handsje - wel met ruitschade" maar me vader snapte hem niet.. ik zo Koninginnedag?
die nieuwe suzuki swift vind ik ook best leuk hoor! die oude van koninginnedag wat minder.. maar joyce.. vind dat je een goede keus hebt gemaakt hoor! vind het eeeecht een leuke toettoet!