ik heb die 2e nog niet gelezen, maar ga ff naar boven verhuizen met mn laptop, en dan ga ik m ook lezen
_Lucy
Geplaatst: 15-08-10 21:16
ik vond die van Quinty idd ook "zieliger" maar dat komt waarscheinlijk ook omdat het een langer verhaal was, en vanuit de persoon, en dus ook verdrietiger verteld zeg maar..
De shetlander was wat luchtiger vanuit de shetlander
_Lucy
Geplaatst: 15-08-10 21:25
ja idd, ik moest bij die 1e bijna huilen.. prikkende ogen enzo, maar kon me net inhouden, want ik zat beneden op de bank en mn vader zat me uit te laggen...
ik vond ze allebij erg moeilijk om te lezen. Die van het shetje kwam ik helemaal in gewoon hoe dat beestje was etc. Hier kreeg ik toch echt een paar tranen van in mijn ogen want als die van mij was geweest had ik het ook echt heel moeilijk gehad
ja ik vond dat echt heel mooi ik had het eerst niet door zat zo in het verhaal dat ik d8 ow die gaat gewoon lkkr de wei in maar toen las ik over het karretje en d8 nee dat kan niet.
maar ligt ook aan miijn bui. laatst was ikk met me zus er komt een vrouw bij de dokter kijken. maar we waren heel melig en toen heb ik geen traan gelaten