Ik heb genoten !!
Hij kan echt lekker lopen, het wordt toch wel eens tijd dat ik eens ga leren rijden hoor
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Tytje en ik hadden een soort afspraak met Hans dat we 2e paasdag een buitenrit zouden gaan maken.
Helemaal vergeten, eerlijk gezegd. Tytje denk ik ook.
Dus Hans belde vanmorgen dat hij met Marcel naar het Twiske ging, of ik nog meeging.
Ik liep nog in mijn ochtendjas, dus dat zat er niet in.
Maar ik kon ook niet echt lekker in mijn zadel zitten.
Heb erg veel last van mijn stuitje.

winnitou schreef:Ben helemaal van slag door de afgelopen vrije dagen. Moet heel goed nadenken wat voor een dag het is. Weet in iedergeval wel dat morgen de vrije dagen weer over zijn en het normale ritme weer gaat beginnen.
xan schreef:Tytje en ik hadden een soort afspraak met Hans dat we 2e paasdag een buitenrit zouden gaan maken.
Helemaal vergeten, eerlijk gezegd. Tytje denk ik ook.
Dus Hans belde vanmorgen dat hij met Marcel naar het Twiske ging, of ik nog meeging.
Ik liep nog in mijn ochtendjas, dus dat zat er niet in.
Maar ik kon ook niet echt lekker in mijn zadel zitten.
Heb erg veel last van mijn stuitje.

LIQUITA schreef:Nou, ik krijg net een telefoontje van m'n moeder. M'n oma is overleden, ze is vanavond nadat er nog iemand van de kerk bij haar is geweest rustig ingeslapen. Ik ben blij voor m'n oma dat het snel is gegaan. Ze is eigenlijk niet echt ziek geweest. Ze was voor een maand terug nog helemaal gezond. Op bepaaldde ouderdoms verschijnselen na. Ze zou einde van de maand nog moeten verhuizen naar de nieuwbouw van het verzorgingshuis. Daar zag ze ook wel tegen op. Dus dat is haar ook bespaart gebleven. Ik wist dat het er aan zat te komen, maar voel me nu wel leeg hoor. Ik duik m'n bedje maar weer in.
Tot morgen!