Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Het ging vrij goed, alleen z'n oren en onder benen iets minder. Hij tilde steeds z'n onderbenen op al ik er aan kwam met de scheermachine. Nu moest ik 1 been optillen en het andere been scheren, ging dus niet echt geweldig. Volgende keer mag Erik me helpen, kan hij 1 been omhoog houden
. Oren zijn uiteindelijk wel gelukt (na veel zeggen dat hij erg braaf was). Ik moet nog wel wat plekjes bijwerken, maar voor de rest ben ik best tevreden met het resultaat
.
. _sandra schreef:zo, ik heb het uitgehouden vandaag op manege! was er om negen uur. eerst privelesje! was weer hard werken, maar ging wel erg lekker! daarna stalletjes van mav en wil uitgemest. manen van willie geknipt. die viel bijna om, dus was echt weer nodig! daarna beiden paardjes naar de hoef smid. en toen was het twee uur hahahahaha
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:zo, ik heb het uitgehouden vandaag op manege! was er om negen uur. eerst privelesje! was weer hard werken, maar ging wel erg lekker! daarna stalletjes van mav en wil uitgemest. manen van willie geknipt. die viel bijna om, dus was echt weer nodig! daarna beiden paardjes naar de hoef smid. en toen was het twee uur hahahahaha
Zohoooo,viel je zelf ook niet bijna om.Had je brood mee?
LIQUITA schreef:Vandaag First geschoren...wat een klus zeg. Het ging vrij goed, alleen z'n oren en onder benen iets minder. Hij tilde steeds z'n onderbenen op al ik er aan kwam met de scheermachine. Nu moest ik 1 been optillen en het andere been scheren, ging dus niet echt geweldig. Volgende keer mag Erik me helpen, kan hij 1 been omhoog houden
. Oren zijn uiteindelijk wel gelukt (na veel zeggen dat hij erg braaf was). Ik moet nog wel wat plekjes bijwerken, maar voor de rest ben ik best tevreden met het resultaat
.
Nu ga ik lekker douchen, kriebelt behoorlijk overal. Maar moest eerst ff wat drinken hoor.
Laterssss!!!!
winnitou schreef:Loop ook achter de feiten aan. Spullen van de camping overal in huis. Wasmachine draait overuren. Water en Gruis in de meterkast. Laptop aan vervanging toe. Mobiel internet opgezegd. Wel aansluiting aangevraagd. Onbr dat duurt nog even en dan nog installeren. Vanavod lekkage in toilet. Kon ik weer naar bovenbuurman. Monteur is met geweest om te kijken en is door naar boven. Vlekken in plafond en achterwand. Hoera is nog geen jaar geleden opgeknapt. Kon dus wel even janken vanavond.(heb ik ook even gedaan). En hier een bericht tikken kost ook veel tijd op mobieltje. Ga weer wat doen, doei