Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En dat tuttelen helpt ook tegen zenuwen
. Dunja was zooo moooi geworden toen ik klaar was, en zoo glimmend. Terwijl sommige die klaar waren, eruit zagen alsof ze nog gedaan moesten worden
. Inrijden ging opzich wel lekker, was wat sterk. lekker voorwaarts. Nou toen begonnen, ging niet geweldig. was zo geconcentreerd dat ik met wijken de verkeerde kant op week. Daarna las ze te laat waardoor ik de middendraf niet goed heb kunne doen. Daarna ging het wel. Veel dingen konden beter en had verwacht dat ik het niet zou halen. Nou toch nog wel 210. Paar punten waar ik het niet helemaal eens mee was. O.a. het halsstrekken, zo'n punt dat echt meteen goed moet en de meeste paardne het wel doen. maar ik weet dat dunja dat (haast) niet doet, meer haar hoofd zoo languit. Nou marjolein was der helemaal van overtuigd dat dat wel met haar kan. ik zei: ga jij der is op dan. (volgens mij heb ik dunja dat nooit zien doen, of ben ik nou gek) .
. dus heb 211

woensdag doe ik het wel! dan ben ik het helemaal in het nieuw
ook me haren
Astor schreef:Hmm inderdaad raar. Nu moet ik Twingo wel beter inrijden, want anders had Samantha dat gedaan.
En nu moet ik Twigo ook helemaal alleen doen op de poetsplaats.
Vertrouw der toch niet helemaal. Maar ik vind vast wel iemand die me wilt helpen!
Ik ga wel gewoon lekker vroeg naar de manege. En ik weet niet of je Twingo op stal kan poetsen.
Want dan hoef ik er alleen nog maar een borsteltje over heen te halen en op te zadelen etc.
Want het is altijd zo'n gestres en ik ben steeds niet op tijd klaar..

) maar voor de rest was haar tempo echt heerlijk

!! En hoeveeeel deden er wel niet mee die jij verslagen hebt!! toppie!!
.
.
.
.
.
!
.En we hebben toch gelachen
.
.
.