Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Oh echt stinkmodder! Ik pas mn leren laarzen niet zo goed meer!

! Dat is bij ons!! Mel!! Emmaa_ schreef:
Zo eng =S

Emmaa_ schreef:Gelukkig zijn ze dan niet naar binnen gaan
Maar ik ga even m'n make-up bijwerken en dan naar de film
Ik laat jullie vanavond horen hoe het was!
! Lekker lol hebben met je vriendin!!
sjezus!!
DenK4ever schreef:sjezus!!
om half 4 s'middags![]()
ik zal Nik maar even om een boodschap hebben gestuurd
Kirsten_S schreef:Ohhhhh!!! Dat is bij ons!! Mel!!
Supermarkten in Flevoland overvallen
Door KEMAL RIJKEN
ALMERE/LELYSTAD - In één dag tijd zijn maar liefst twee Flevolandse supermarkten overvallen. Het betreft een Albert Heijnfiliaal in Almere Stad en een Super de Boerzaak in Lelystad.
FOTO MORGUEFILE
De Albert Heijnwinkel aan het Botplein in Almere Stad kreeg gisteren rond half vier 's middags twee gemaskerde mannen op bezoek. Ze hadden een vuurwapen en een mes bij zich. Daarmee zetten ze het winkelpersoneel onder druk om geld te geven.
Tijdens de overval waren veel klanten in de zaak aanwezig. De twee maakten een onbekend geldbedrag buit en gingen er snel vandoor. Ze vluchtten via het Murenenpad de wijk in. Niet veel later begon de politie met een uitgebreide zoekactie. Die leverde niets op.
Rond half acht 's avonds was het in Lelystad opnieuw raak. In een filiaal van Super de Boer aan de Voorstraat kwamen drie gewapende mannen naar binnen. Ze eisten geld van de caissières en dwongen een klant om zijn portemonnee af te geven. Vervolgens renden ze met een nog onbekende buit de winkel uit. Ze vluchtten te voet de Waterwijk in. Niemand raakte gewond. De daders zijn nog voortvluchtig
Emmaa_ schreef:Elja schreef:Oh echt stinkmodder! Ik pas mn leren laarzen niet zo goed meer!
Ik gaat jou even een PM sturen
Kirsten_S schreef:DenK4ever schreef:sjezus!!
om half 4 s'middags![]()
ik zal Nik maar even om een boodschap hebben gestuurd
jaaa preciess, ze doen het doen echt niet meer 's avonds. Nee gewoon in de middag. Het word allemaal te gek voor woorden, we kunnen nog geen eens veilig op straat lopen. En eigenlijk hebben die vechtsporten geen ene reet zin, die mensen zijn veel te slap om te vechten, die gebruiken meteen een vuurwapen en/of een mes. Dan ben je zo stoer om binnen te vallen en dan ben je nog geen eens man genoeg om te vechten met je blote handen.