Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoe kan ik het goed maken :S ik kwam savonds op stal ik dacht owja K*T sorrie maar ben blij dat jullie hem hebben gehaald!
En banketstaaf we weer vrolijk door hahahahahh 
)

kimmiepimmie schreef:hee joyce karin
ik ben het vergetenhoe kan ik het goed maken :S ik kwam savonds op stal ik dacht owja K*T sorrie maar ben blij dat jullie hem hebben gehaald!
XX
Stef_Winston schreef:Hier hetzelfde
Maar jij had hem toch ook een keer n iet gehaald? Toen moest je nog een x F4 dacht ik en ws ik F5?N
Klopt dan wss
Nouja nu ben ik bij jou hé

kimmiepimmie schreef:ja maar het is wel heel fout :S ik beloof je de volgende keer ben ik er![]()
XX
p.s wanneer zijn jullie weer op stal
Lisa_Caro schreef:Zin in woensdag
... en even wat oefeningetjes gedaan met me ponies
... Sjaakie(het veulen) stond ver op de wei...ik op het voorstukje op me hurken gaan zitten en zei: ik wil een kusje... komtie helemaal aangelopen voor een kusje op zijn neus
toen nog even gewandeld met hem.. zal hun wel missen
en donna de ezel 

? DJoysDesignz schreef:"Beste dames/heer van dit o zo plezante topic,
Ik mag u allen met grote vreugde mededelen dat uw "manegechardontopic" collega joyce
beter bekend als DjoysDesignz zich weer onder u mag begeven.
Na een week van absentie is ze weer helemaal present en zal zei naar eigen zeggen
de volgende zowel genoemde nutteloze berichten of leugens aan zich voorbij laten
gaan. Hiervoor is er in dit welbekende forum een hele praktische knop voor.
DjoysDesignz staat weer voor al uw reacties en aanvragen open (op uitzonderingen na).
Hoogachtend,
Joyce (DjoysDesignz)
p.s. Gaarne geen reacties over berichten uit het verleden."
, ik krijg heel veel reacties op die leuke kerstkaart die je voor mij gemaakt hebt. Ben er echt blij mee! DJoysDesignz schreef:"Beste dames/heer van dit o zo plezante topic,
Ik mag u allen met grote vreugde mededelen dat uw "manegechardontopic" collega joyce
beter bekend als DjoysDesignz zich weer onder u mag begeven.
Na een week van absentie is ze weer helemaal present en zal zei naar eigen zeggen
de volgende zowel genoemde nutteloze berichten of leugens aan zich voorbij laten
gaan. Hiervoor is er in dit welbekende forum een hele praktische knop voor.
DjoysDesignz staat weer voor al uw reacties en aanvragen open (op uitzonderingen na).
Hoogachtend,
Joyce (DjoysDesignz)
p.s. Gaarne geen reacties over berichten uit het verleden."
Joyce is er weer jongens.